Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00439035/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem kompleksowego systemu backupu – w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” dla Urzędu Miejskiego w Drzewicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drzewica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stanisława Staszica 22
1.5.2.) Miejscowość: Drzewica
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-340
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugm@drzewica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drzewica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://drzewica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem kompleksowego systemu backupu – w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” dla Urzędu Miejskiego w Drzewicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f1b9fdb-ec6b-4053-bfa2-5a08d68028d1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00480073
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049084/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Cyberbezpieczny Samorząd - zakup sprzętu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem kompleksowego systemu backupu realizowana z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” dla Urzędu Miejskiego w Drzewicy2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00439035
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKBI.271.7.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zarządzanie i magazyny
1. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, rok produkcji nie starszy niż 2025 r.
2. System powinien być dostarczony w ramach sprzętowego appliance z zainstalowanymi i skonfigurowanymi wszystkim usługami, niezbędnymi do pracy systemu.
3. Rozwiązanie musi spełniać minimalne poniższe wymagania sprzętowe:
a. Obudowa rack rozmiar: 1U
b. Procesor: min. 8 rdzeni, min. 16 wątków. Minimalna częstotliwość bazowa procesora 2.6GHz
c. Pamięć RAM: 16GB DDR4
d. Przestrzeń dostępna na przechowywanie danych:
Min. 14TB po RAID 5
e. Osobne dyski SSD M.2 nVME działające w RAID1 w celu instalacji warstwy oprogramowania i systemu operacyjnego,
f. Redundantne zasilanie,
g. Interfejsy sieciowe:
Min. 2szt. Ethernet 1Gb, 3szt 10Gb
h. Gwarancja NBD.
2. Wspierane systemy
Możliwość instalacji oraz uruchomienia agenta backupowego na hostach fizycznych, maszynach wirtualnych czy też kontenerach docker opartych o systemy:
Alpine 3.10+,
Debian: 9+,
Ubuntu: 16.04+,
Fedora: 29+,
centOS: 7+,
RHEL: 6+,
openSUSE: 15+,
SUSE Enterprise Linux(SLES): 12 SP2+,
macOS: 10.13+,
Windows: 7, 8.1, 10(1607+),
Windows Server: 2008 R2+,
Środowisk wirtualnych:
Hyper-V 2016+,
VMware: 6.7+.
3. Środowiska fizyczne i bazy danych
4. Środowiska wirtualne
5. Aplikacje SaaS
6. Licencjonowanie i wsparcie techniczne
7. Anty-ransomware i bezpieczeństwo
8. Szkolenie
9. Wdrożenie
4.5.3.) Główny kod CPV: 30233100-2 - Komputerowe jednostki do przechowywania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
71356300-1 - Usługi wsparcia technicznego
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 132594,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 132594,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 132594,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SERVCOMP Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751906703
7.3.3) Ulica: Oleska
7.3.4) Miejscowość: Lubliniec
7.3.5) Kod pocztowy: 42-700
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 132594,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nowego sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Technicznych- Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji dla urządzeń Fortinet
- Dostawa i wdrożenie źródłowego systemu zarządzania tożsamością w Głównym Inspektoracie Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych.
- Dostawa sprzętu komputerowego ze środków własnych i z projektu "Wzmocnienie bezpieczeństwa cyfrowego Starostwa Powiatowego w Ostródzie i jednostkach podległych".
- Usługa serwisowa oprogramowania AMMS i Infomedica
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





