Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00390301/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Usunięcie wskazanych nieprawidłowości stanu technicznego w budynkach zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na trzy części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków i Lokali Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321243470
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mariacka 25
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-546
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 913516404
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: breczewska@zbilk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zbilk_szczecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usunięcie wskazanych nieprawidłowości stanu technicznego w budynkach zarządzanych przez ZBiLK, w podziale na trzy części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89a80959-4bc7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479948
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035390/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Usunięcie wskazanych nieprawidłowści stanu technicznego w budynkach zarządzanych przez ZBiLK przy ul. Lipowej 23a i ul. Kolumba 86, 87.
1.1.46 Usuniecie wskazanych nieprawidłowości stanu technicznego w budynku zarządzanym przez ZBiLK przy ul. Krzywoustego 77
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00390301
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZBiLK.DZP.MB.171- 53 -TP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 253659,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – ul. Krzywoustego 77 oficyna:- Ustawienie rusztowania
- Zamontowanie kotew ze stali nierdzewnej scalających ścianę szczytową z belkami stropów drewnianych, lokalizowanych równolegle do płaszczyzny ściany szczytowej
- Zamontowanie kotew ze stali nierdzewnej scalających ścianę szczytową ze ścianą konstrukcyjną podłużną, prostopadłą do płaszczyzny ściany szczytowej
- Po zamontowaniu kotew naprawienie i pomalowanie elewacji ściany szczytowej budynku
- Rozebranie rusztowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 38869,31 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – ul. Kolumba 86, 87:- Remont, naprawę i częściową wymianę konstrukcji nośnej dachu obejmującą naprawę uszkodzonych i zerwanych dźwigarów nośnych, stalowych kratownicowych, naprawę stężeń konstrukcji dachu oraz prawidłowy sposób montażu konstrukcji dachu (zgodnie z ekspertyzą oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa konstrukcji autorstwa Pana mgr inż. Marka Nowaka i Pana dr inż. Rafała Nowaka z listopada 2022 r.);
- Remont i wzmocnienie ścian zewnętrznych nośnych od strony nabrzeża, ściany szczytowej (od strony działki nr 6, obręb 1047) oraz ściany od strony ulicy Kolumba; z wyłączeniem naprawy posadowienia ścian – jak w decyzji Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
- Remont i usunięcie nieszczelności pokrycia dachowego budynku;
- Zabezpieczenie korozyjne stalowych elementów nośnych posadowienia słupów i posadzki w sali konferencyjnej (cześć B budynku)
- Naprawę zarysowań ścian zewnętrznych i wewnętrznych w obrębie budynku;
- Naprawę słupów wewnątrz budynku poprzez prawidłowy montaż konstrukcji słupowych podpierających dźwigary oraz poprzez podstemplowanie konstrukcji i uwolnienie części słupów (zgodnie z ekspertyzą oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa konstrukcji autorstwa Pana mgr inż. Marka Nowaka i Pana dr inż. Rafała Nowaka z listopada 2022 r.)
- Wzmocnienie połączenia belek drewnianych — krokwi poprzez zastosowanie odpowiednich łączników ciesielskich;
- Naprawę stóp słupów w podziemiu sali konferencyjnej części B budynku poprzez wykonanie: odpowiedniej wentylacji podziemia, usunięcie luźnego skorodowanego tynku na słupach, zastosowanie środka do likwidacji korozji muru, wykonanie napraw z uzupełnieniem uszkodzonych, brakujących cegieł, wykonanie nowego tynku cementowego, oczyszczenie mechanicznie z korozji widocznej stopy słupa, oczyszczenie kształtowników stalowych wsporczych, zakonserwowanie oczyszczonych z korozji elementów stalowych farbą przeciwrdzewną;
- Uzupełnienie ubytków cegieł i fug w ścianie zewnętrznej — elewacja od Strony ulicy Kolumba w Szczecinie;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 146078,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – ul. Lipowa 23a:- Naprawa nadproży okiennych wskazanych na fotografiach nr 1 i 5 oraz w załączniku graficznym (punkt 8.1. ekspertyzy);
- Naprawa pęknięć ścian zewnętrznych poprzez obustronne „zszycie” stalowymi prętami lub przemurować w miejscach wskazanych i przedstawionych na fotografiach nr 1÷14 ekspertyzy (punkt 8.2. ekspertyzy);
- W ścianach, w których występują głębokie pęknięcia o szerokości do 3,0 mm wykonanie wzmocnienia materiałem wiążącym (zaprawy ekspansywne do napraw) stosując iniekcję ciśnieniową (punkt 8.3. ekspertyzy);
- Wzmocnienie skorodowanej stalowej belki przedstawionej na fot. 12*, 13* ekspertyzy poprzez montaż poniżej dwuteownika h=200, podmurowanie stalowej belki podtrzymującej ceramiczną płytę biegu schodowego cegłą pełną szerokości 12 cm na betonowym fundamencie (murowaną ściankę zakotwić mechanicznie w przyległym murze) - (punkt 8.4. ekspertyzy);
- Zabezpieczenie kroksztynów zakotwioną mechanicznie siatką polipropylenową na całej długości elewacji frontowej (punkt 8.5. ekspertyzy);
- Wykonanie spoinowania ścian zewnętrznych w miejscach największych ubytków wraz z położeniem jednej warstwy tynku (zabezpieczynie ścian przed wnikaniem wód opadowych) - (punkt 8.6. ekspertyzy).
- Skucie odspojonych tynków na elewacjach (punkt 8.7. ekspertyzy);
Ekspertyza budowlana oceny stanu technicznego i bezpieczeństwa konstrukcji budynku przy ul. Lipowej 23a w Szczecinie, opracowana przez Pana mgr inż. Henryka Demkowicza i Pana mgr inż. arch. Kazimierza Halickiego we wrześniu 2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 68710,87 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40650,41 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40650,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40650,41 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomerania Tech Sp. o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513179511
7.3.3) Ulica: ul. Szafera 96/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-245
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 134146,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134146,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 134146,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomerania Tech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513179511
7.3.3) Ulica: ul. Szafera 96/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-245
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43089,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43089,43 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43089,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pomerania Tech Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513179511
7.3.3) Ulica: ul. Szafera 96/1
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-245
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa mebli medycznych oraz wyposażenia dla USK-2
- Remont pokoi w Domu Studenckim nr 1 w Szczecinie
- Wykonanie robót remontowych budynku użytkowego przy ul. Jagiellońskiej 34 c w Szczecinie, w podziale na dwie części.
- Wykonanie przeglądów technicznych półrocznych, rocznych oraz pięcioletnich dla budynków Uniwersytetu Szczecińskiego
- Wykonanie remontu nawierzchni podwórza wraz z wymianą instalacji kanalizacji sanitarnych na terenie miasta Szczecin w podziale na dwie części
- Wykonanie prac remontowych w budynkach GDDKiA Oddziału Szczecin z podziałem na 3 części
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów Kościelny
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
- remont cokołu kamiennego budynku Narodowego Starego Teatru, Plac Szczepański 1 w Krakowie
- Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Tarnowskich Górach do obowiązujących przepisów ppoż. w zakresie budowy głównych wyłączników prądu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.