Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przygotowanie, wykonanie i wdrożenie Aplikacji internetowej do obsługi dwóch narzędzi diagnostycznych: dla przedsiębiorców i dla mieszkańców
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192035191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podwale Przedmiejskie
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-824
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.gdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupgdansk.praca.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przygotowanie, wykonanie i wdrożenie Aplikacji internetowej do obsługi dwóch narzędzi diagnostycznych: dla przedsiębiorców i dla mieszkańców
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dccbab82-ceed-4f8e-8d2d-0fbadeae7239
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479844
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043952/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Opracowanie cyfrowych wersji narzędzia dla mieszkańców województwa i narzędzia dla pracodawców oraz wykonanie landing page
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt Samorządu Województwa Pomorskiego pn. „Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego oraz uczenia się przez całe życie, w tym uczenia się dorosłych” finansowanego ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO)
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dccbab82-ceed-4f8e-8d2d-0fbadeae72393.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku (WUP)
z siedzibą: ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk
www.wupgdansk.praca.gov.pl
e-mail: wup@wup.gdansk.pl
tel. (58) 326-18-01; fax: (58) 326-48-94
Z Inspektorem Ochrony Danych może się Pani/Pan kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z ich przetwarzaniem na mocy RODO poprzez adres e-mail: iod@wup.gdansk.pl lub kierując korespondencję na adres administratora.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
• udziału w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, zawarcia i wykonania umowy, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
Podstawa prawna:
• art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na WUP określonego w przepisach prawa w związku z ustawą z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako „ustawa Pzp”), ustawą z dnia 23.04.2009r. o finansach publicznych, ustawą z dnia 06.09.2001r. o dostępie do informacji publicznej oraz ustawą z dnia 14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach,
• art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – przewarzanie jest niezbędne do wykonania umowy lub do podjęcia działań przed jej zawarciem.
Odbiorcy Pani/Pana danych osobowych:
• osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy z dnia 11.09.2019r. Prawo zamówień publicznych oraz w zakresie stanowiącym informację publiczną, dane będą ujawnione każdemu zainteresowanemu taką informacją, zgodnie z treścią ustawy z dnia 06.09.2001r. o dostępie do informacji publicznej,
• podmioty upoważnione przez administratora np. dostawcy usług pocztowych, kurierskich, informatycznych, organy kontrolne oraz innym podmiotom uprawnionym do ich odbioru zgodnie z przepisami prawa.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
• przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, czas realizacji umowy, a następnie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14.07.1983r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach – tj. przez okres 10 lat,
• w przypadku zamówień współfinansowanych ze środków UE lub z innych źródeł, okresy przechowywania dokumentacji wynikają dodatkowo z odpowiednich rozporządzeń/wytycznych/instrukcji dot. realizacji poszczególnych programów.
Przysługuje Pani/Panu prawo:
• dostępu do swoich danych osobowych na podstawie art. 15 RODO,
• prawo żądania sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z tego prawa nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników,
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo usunięcia danych osobowych,
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO,
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych art. 6 ust. 1 c) RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OZP/332/158-12/BM/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania, wykonania i wdrożenia Aplikacji internetowej do obsługi dwóch narzędzi diagnostycznych:
1. Narzędzie diagnostyczne dla przedsiębiorców („Trend Scanner”),
2. Narzędzie diagnostyczne dla mieszkańców („Kompetencje Jutra”), zintegrowane z aplikacją mobilną.
4.2.6.) Główny kod CPV: 72421000-7 - Usługi w zakresie rozwijania internetowych lub intranetowych aplikacji klienckich
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72243000-0 - Usługi programowania
72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 112 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, które nie zostały odrzucone, przyznając punkty w ramach kryteriów oceny ofert zgodnie z zasadą, że 1 % = 1 punkt.
Oferta maksymalnie może uzyskać 100 pkt. Oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z liczbą uzyskanych punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie programistyczne
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga spełniania warunku udziału w postępowaniu, w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej.Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi (na podstawie odrębnych umów), o porównywalnym zakresie funkcjonalnym lub złożoności do przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, których przedmiotem było:
• zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie aplikacji internetowej (webowej) lub systemu informatycznego dostępnego przez przeglądarkę internetową, zbudowanych w technologii trójwarstwowej,
• zapewnienie infrastruktury teleinformatycznej niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania tej aplikacji lub systemu,
• zapewnienie usług wsparcia technicznego lub udzielenia gwarancji dla tej aplikacji lub systemu na okres minimum 12 miesięcy
oraz przynajmniej 1 z tych usług obejmowała także przygotowanie aplikacji mobilnej w technologii Progressive Web App (PWA), działającej co najmniej w systemie Android lub iOS;
2) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwie usługi (na podstawie odrębnych umów), o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda, których przedmiotem było stworzenie strony internetowej dla administracji publicznej lub innego podmiotu, spełniającej wymagania ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych w zakresie wszystkich wytycznych WCAG 2.1, o których mowa w załączniku do tej ustawy, przy czym usługi te mogą być elementem składowym usług wskazanych w pkt 1);
3) skieruje do realizacji zamówienia co najmniej dwie osoby, posiadające następujące kompetencje (dopuszczalne jest łączenie kilku kompetencji przez jedną osobę, przy czym każda z osób musi posiadać wymagane doświadczenie w przynajmniej jednym ze wskazanych obszarów, a przynajmniej jedna osoba musi posiadać umiejętności niezbędne do wytworzenia kompletnej aplikacji (full-stack)). Wskazane osoby muszą uczestniczyć w realizacji niniejszego zamówienia w tych samych rolach.
a) Projektant UX/UI – co najmniej 1 osoba, która posiada doświadczenie w co najmniej 2 projektach polegających na opracowaniu interfejsu użytkownika aplikacji webowej lub mobilnej, obejmującym projektowanie struktury informacji, makiet, prototypów, interakcji użytkownika oraz warstwy wizualnej UI.
b) Programista front-end – co najmniej 1 osoba, która brała udział w co najmniej 2 projektach informatycznych polegających na tworzeniu aplikacji webowych o porównywalnej funkcjonalności do przedmiotu zamówienia w zakresie programowania warstwy front-end, tj. interfejsu użytkownika, z wykorzystaniem technologii takich jak np. HTML5, CSS3, JavaScript lub frameworków typu React, Angular, Vue lub równoważnych.
c) Programista back-end – co najmniej 1 osoba, która brała udział w co najmniej 2 projektach w zakresie tworzenia i wdrażania aplikacji webowych o porównywalnej funkcjonalności do przedmiotu zamówienia, realizując zadania w zakresie programisty back-end (np. PHP /Python /Java /.NET /Node.js), odpowiedzialna za realizację logiki serwera aplikacji webowej przy użyciu frameworków takich jak Django, Spring, ASP.NET, Laravel lub równoważnych, integrację z bazami danych (np. MySQL, PostgreSQL) oraz implementację interfejsów API.
d) Projektant aplikacji mobilnych – co najmniej 1 osoba, która uczestniczyła w tworzeniu co najmniej 2 aplikacji mobilnych w technologii Progressive Web App (PWA), wdrożonych
do użytku na urządzeniach mobilnych z systemem Android lub iOS, działających w przeglądarkach mobilnych lub jako instalowalne aplikacje PWA wykonując prace związane projektowaniem funkcjonalnym, architekturą lub interfejsem użytkownika aplikacji.
e) Tester oprogramowania – co najmniej 1 osoba, która posiada doświadczenie w testowaniu systemów teleinformatycznych w tym budowaniu i realizacji scenariuszy testowych, testów manualnych i automatycznych w co najmniej 2 projektach o porównywalnym zakresie lub złożoności do przedmiotu zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy - Wykonawca dołącza do oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ
(oświadczenie wstępne). Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału.
Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby dołącza do oferty oświadczenie Podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 4a do SWZ.
w postępowaniu na dzień składania ofert.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) Wykazu osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz ze wskazaniem projektów/aplikacji, zakresu obowiązków, znajomości technologii niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego oraz okresu wykonania usługi i informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz ten należy sporządzić wg załącznika nr 8 do SWZ.
b) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych - należycie wykonanych co najmniej dwóch usług (na podstawie odrębnych umów), o porównywalnym zakresie funkcjonalnym lub złożoności do przedmiotu zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda, których przedmiotem było:
• zaprojektowanie, wykonanie i wdrożenie aplikacji internetowej (webowej) lub systemu informatycznego dostępnego przez przeglądarkę internetową, zbudowanych w technologii trójwarstwowej,
• zapewnienie infrastruktury teleinformatycznej niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania tej aplikacji lub systemu,
• zapewnienie usług wsparcia technicznego lub udzielenia gwarancji dla tej aplikacji lub systemu na okres minimum 12 miesięcy
oraz przynajmniej 1 z tych usług obejmowała także przygotowanie aplikacji mobilnej w technologii Progressive Web App (PWA), działającej co najmniej w systemie Android lub iOS
c) Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych - należycie wykonanych co najmniej dwie usługi (na podstawie odrębnych umów), o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto każda, których przedmiotem było stworzenie strony internetowej dla administracji publicznej lub innego podmiotu, spełniającej wymagania ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych w zakresie wszystkich wytycznych WCAG 2.1, o których mowa w załączniku do tej ustawy, przy czym usługi te mogą być elementem składowym usług wskazanych w pkt b)
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Nie dotyczySEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego należy załączyć do oferty.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Terminu realizacji przedmiotu umowy i poszczególnych obowiązków,w szczególności:
a) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy lub poszczególnych Etapów (określonych w OPZ), w związku z ujawnieniem się powszechnie występujących wad oferowanego Oprogramowania Standardowego. Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w umowie dla produktu zastępowanego,
b) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy lub poszczególnych Etapów (określonych w OPZ) w związku z wystąpieniem okoliczności uzasadnionej przyczynami technicznymi, w szczególności ujawnionymi na etapie Analizy Przedwdrożeniowej, koniecznością zmiany zakresu przedmiotu umowy w obszarze wymagań funkcjonalnych lub jakościowych, jeżeli rezygnacja z danego wymagania lub zastąpienie go innym, spowoduje zoptymalizowane dopasowanie przedmiotu umowy do potrzeb Zamawiającego,
c) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy lub poszczególnych Etapów (określonych w OPZ) w związku z wnioskami wynikającymi z Analizy Przedwdrożeniowej,
2) Zmiany osoby realizującej zamówienie, wskazanej w ofercie, pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę nowej osoby, która posiadać będzie doświadczenie w zakresie wymaganym w OPZ;
3) Zmiany zakresu przedmiotu umowy lub zmiany zakresu poszczególnych Etapów, w przypadku zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami:
a) zaprzestaniem produkcji poszczególnych rodzajów Oprogramowania Standardowego lub innych rozwiązań niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, a których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu umowy – w takim przypadku Zamawiający dopuszcza zmianę polegającą na dostarczeniu rozwiązań zastępczych o parametrach lub funkcjonalnościach nie gorszych niż wynikające z postanowień OPZ lub Dokumentacji Aplikacji,
b) pojawieniem się na rynku poszczególnych rodzajów Oprogramowania Standardowego lub elementów infrastruktury sprzętowej nowszej generacji pozwalających na poniesienie niższych kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości przedmiotu umowy lub lepszej wydajności Aplikacji lub szerszego zakresu funkcjonalności Aplikacji,
c) koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych, technologicznych, informatycznych lub programistycznych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
d) wprowadzeniem na rynku nowszych lub lepszych rozwiązań technicznych, technologicznych, informatycznych lub programistycznych względem rozwiązań wskazanych w OPZ lub w Dokumentacji Aplikacji,
e) pojawieniem się potrzeby wytworzenia produktu lub wykonania usługi, niezbędnej dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, wynikającej z postanowień Dokumentacji Aplikacji, a które nie zostały przewidziane w postanowieniach OPZ,
f) modyfikacją konfiguracji poszczególnych elementów Aplikacji z uwagi na konieczność dostosowania jej parametrów do uwarunkowań stwierdzonych w toku Analizy Przedwdrożeniowej,
g) ujawnieniem się powszechnie występujących wad oferowanego Oprogramowania Standardowego lub elementów infrastruktury. Zamawiający dopuszcza zmianę w zakresie przedmiotu umowy polegającą na zastąpieniu danego produktu produktem zastępczym, spełniającym wszelkie wymagania przewidziane w umowie dla produktu zastępowanego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-28 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-28 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- ŚWIADCZENIE USŁUGI W ZAKRESIE WYWOZU NIECZYSTOŚCI STAŁYCH SEGREGOWANYCH WRAZ Z UTYLIZACJĄ I DZIERŻAWĄ POJEMNIKÓW LUB BEZ DZIERŻAWY POJEMNIKÓW DLA JEDNOSTEK WOJ. POMORSKIEGO
- Dostawa sprzętu do laboratorium dydaktycznego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Modernizacja wyposażenia Wystawy Stałej
- Dostawę odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz zużywalnych do automatycznej izolacji kwasów nukleinowych w systemie zamkniętym MagNa Pure 96 dla WIW w Gdańsku wraz z najmem stacji robotycznej
- Dostawa granulatora laboratoryjnego z reometrem
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH PROKURATURY REGIONALNEJ W GDAŃSKU
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostęp do aktualizacji i serwis techniczny programu informatycznego HIS Eskulap NT, Eskulap NG oraz PORTAL PACJENTA; EUSŁUGI w okresie 12 miesięcy.
- Zapewnienie i świadczenie wsparcia technicznego dla eksploatowanego modułu miękkiego HR systemu ERP (SABA).
- Zakup licencji bezterminowej, niewyłącznej, wspomagającej realizację treści programowych, polegającej na zapewnieniu dostępu do środowiska wirtualnej rzeczywistości(aplikacji VR) dla KANS w Jel. Górze
- Dostawa i wdrożenie symulatora VR odczuć osoby ze szczególnymi potrzebami dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II.
- Przygotowanie, wykonanie i wdrożenie Aplikacji internetowej do obsługi dwóch narzędzi diagnostycznych: dla przedsiębiorców i dla mieszkańców
- Świadczenie usług eksperckich w charakterze Inżyniera Projektu pn."Modyfikacja architektury Systemu Informacji Przestrzennej Powiatu Wrocławskiego wroSIP"
więcej: Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.