eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BydgoszczDostawa ręczników mokrych



Ogłoszenie z dnia 2025-10-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa ręczników mokrych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-326

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpcp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa ręczników mokrych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e48d824-8bdc-49f6-a045-8ddfd6412513

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479793

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00044558/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.31 Ręczniki mokre do mycia chorych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w pkt. 13 i 14 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycząca postępowania o udzielnie zamówienia -
zawarta została w pkt. 2 SWZ.
Z uwagi na ograniczona długość pola 4000 Zamawiający odsyła do zapisów zawartych w SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 44 Z TP 25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa ręczników mokrych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym/Przedmiot
zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający kierować się będzie następującymi
kryteriami:

Kryterium Ranga:
1. Cena 60 %
2. Termin dostawy zamówienia jednostkowego 40 %

2. Opis kryterium cena (C): 60% – max. 60 pkt.

C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium cena
Cn - Cena brutto najniższa spośród ofert rozpatrywanych
Cb - Cena brutto oferty badanej

Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.

3. Opis kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego (T): 40% – max. 40 pkt.

T = (T min. : Tb) x 40
T – Punktacja za kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego
T min – Najkrótszy oferowany termin dostawy zamówienia jednostkowego spośród
rozpatrywanych ofert
Tb – Zaoferowany termin dostawy zamówienia jednostkowego oferty badanej

Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.

- Wymagany termin dostawy zamówienia jednostkowego: min. 2 dni robocze – max. 4 dni
robocze, licząc od momentu złożenia zamówienia jednostkowego.

- Termin dostawy zamówienia jednostkowego należy przedstawić w pełnych dniach.

4. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która uzyska największą ilość punktów
w - poszczególnych pakietach - obliczonych wg. wzoru:

P = C + T
gdzie:
P – punktacja całkowita,
C – punktacja za kryterium cena,
T – punktacja za kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego.

Punkty liczone są do drugiego miejsca po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówienia jednostkowego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Do Oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1. Deklaracja zgodności w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE
2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy
2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz
uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. Urz. UE L 2017 117 z dnia 5 maja
2017 r., str. 1 ze zm.)
2. Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ – składane wraz
z deklaracją zgodności wskazaną w pkt. 10.1 SWZ.
3. Karty charakterystyki substancji i mieszanin niebezpiecznych zgodne z Rozporządzeniem
Komisji (UE) 2020/878 z dnia 18 czerwca 2020 r. zmieniające załącznik II do
rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie
rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów
(REACH) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) NR 1272/2008
(CLP) z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie klasyfikacji, oznakowania i pakowania substancji
i mieszanin, zmieniające i uchylające dyrektywy 67/548/EWG i 1999/45/WE oraz
zmieniające rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 (Dz. Urz. UE L 353 z 31.12.2008 str. 1 ze
zm.) lub Oświadczenie, że karty charakterystyki nie są wymagane.
4. Karta techniczna lub katalog lub folder lub opis lub etykieta lub ulotka oferowanego
przedmiotu (z wyraźnym zaznaczeniem oferowanego produktu) potwierdzający
spełnienie wymagań określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia.
5. Dokument potwierdzający spełnianie wymagań określonych w Formularzu cenowym/
Przedmiot zamówienia (złożyć w przypadku, gdy dokumenty wskazane w pkt. 10.4. SWZ
nie potwierdzają spełnienia postawionych wymagań).

UWAGA:
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język
polski.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. Deklaracja zgodności w rozumieniu rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE
2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy
2001/83/WE, rozporządzenia (WE) nr 178/2002 i rozporządzenia (WE) nr 1223/2009 oraz
uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. Urz. UE L 2017 117 z dnia 5 maja
2017 r., str. 1 ze zm.)
2. Oświadczenie Wykonawcy stanowiące załącznik nr 4 do SWZ – składane wraz
z deklaracją zgodności wskazaną w pkt. 10.1 SWZ.
3. Karty charakterystyki substancji i mieszanin niebezpiecznych zgodne z Rozporządzeniem
Komisji (UE) 2020/878 z dnia 18 czerwca 2020 r. zmieniające załącznik II do
rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie
rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów
(REACH) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) NR 1272/2008
(CLP) z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie klasyfikacji, oznakowania i pakowania substancji
i mieszanin, zmieniające i uchylające dyrektywy 67/548/EWG i 1999/45/WE oraz
zmieniające rozporządzenie (WE) nr 1907/2006 (Dz. Urz. UE L 353 z 31.12.2008 str. 1 ze
zm.) lub Oświadczenie, że karty charakterystyki nie są wymagane.
4. Karta techniczna lub katalog lub folder lub opis lub etykieta lub ulotka oferowanego
przedmiotu (z wyraźnym zaznaczeniem oferowanego produktu) potwierdzający
spełnienie wymagań określonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia.
5. Dokument potwierdzający spełnianie wymagań określonych w Formularzu cenowym/
Przedmiot zamówienia (złożyć w przypadku, gdy dokumenty wskazane w pkt. 10.4. SWZ
nie potwierdzają spełnienia postawionych wymagań).

UWAGA:
Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z tłumaczeniem na język
polski.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia – załącznik nr 1-...
do SWZ.
2. Wypełniony i podpisany Formularz oferty – załącznik nr 2 do SWZ.
3. Pełnomocnictwo: oryginał lub elektroniczna kopia poświadczona przez mocodawcę
lub notariusza – załączyć, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
oświadczenia potwierdzające brak podstaw wykluczenia - składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera § 11 i § 12 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków uniemożliwiająca zmieszczenie teksu w całości Zamawiający odwołuje się do projektu umowy j.w.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-24 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-24 08:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-11-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie także zapisów pkt. 8.1.2 SWZ dotyczącego art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 514).

2. Zamawiający informuje, że zgodnie z ustawą z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów
(Dz. U. 2024, poz. 928) u Zamawiającego, od dnia 24 września 2024 r. obowiązuje Procedura
zgłoszeń wewnętrznych dotyczących naruszeń prawa i podejmowania działań następczych
w Kujawsko - Pomorskim Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, dostępna w Dziale Kadr i Płac
u Zamawiającego oraz na stronie internetowej https://kpcp.pl/ w zakładce Szpital.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.