eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławPrzebudowa wewnętrznych dróg gminnych nr ewid. 625 w m. Surochów



Ogłoszenie z dnia 2025-10-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wewnętrznych dróg gminnych nr ewid. 625 w m. Surochów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jarosław

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900482

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piekarska 5

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@ug.jaroslaw.pl.

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminajaroslaw.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wewnętrznych dróg gminnych nr ewid. 625 w m. Surochów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b29a2e01-d85f-4733-af8a-fbc1d097d6ca

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479779

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00410084

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający postanowieniami Specyfikacji warunków zamówienia postepowania prowadzonego w trybie podstawowym,
o którym mowa w art. 275 pkt 1 P.z.p. na zadania pn. „Remont dróg gminnych” (ZP.271.8.2024) przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp, związanych z przedmiotem zamówienia w zakresie do 50 % ilości podanej w zamówieniu podstawowym.
Roboty podobne dla robót budowlanych będących przedmiotem postępowania nr UG.271.8.2024 polegać będą na wykonaniu prac określonych wskazanych w podstawowym zamówieniu, dotyczących m.in.:
 CPV 45233220-7 - roboty w zakresie nawierzchni dróg,
 CPV 45233140-2 - roboty drogowe,
 CPV 45233222-1 - roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania,
 CPV 45111200-0 - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
Zamawiający zdecydował się na udzielenie zamówienia z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-c7ec006c-295b-11ef-a458-c2a7c3d67e03

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: UG.271.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa wewnętrznych dróg gminnych nr ewid. 625
w m. Surochów”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-TRANS Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7922321503,

7.3.3) Ulica: Wierzbna 241B

7.3.4) Miejscowość: Wierzbna

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187803,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.