Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00382614/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
- 2024/BZP 00402098/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja 2 odcinków ul. Hutniczej w Gdyni
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00, (58) 761 20 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9414371.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja 2 odcinków ul. Hutniczej w Gdyni2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db99fea0-32d5-11ef-acf6-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032712/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.43 Modernizacja 2 odcinków ul. Hutniczej w Gdyni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382614
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.30.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1275738,16 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych obejmujących realizacje zadania pod nazwą: Modernizacja dwóch odcinków ul. Hutniczej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w podziale na zakres podstawowy i zakres objęty prawem opcji.
3. Zakres podstawowy zamówienia obejmuje wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej o powierzchni ok. 2600m² na ul. Hutniczej w Gdyni w dwóch odcinkach: na wysokości Hutniczej 3 (Radmorze) – połowa szerokości jezdni (zał. nr 1 do SWZ) i na odcinku od Północnej do wjazdu do Hutniczej 35 prawy pas ruchu w kierunku Rumii (zał. nr 2 do SWZ).
4. Zakres robót budowlanych, o których mowa w ust. 3 obejmuje, w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe, wymianę nawierzchni jezdni, ułożenie nawierzchni w dwóch warstwach bitumicznych (pierwsza warstwa ścieralna o gr. 5 cm oraz druga warstwa wiążąca o grubości 5 cm),
2) wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni jezdni na głębokości 10 cm oraz wywiezienie i utylizacja frezowanego materiału),
3) ułożenie nawierzchni asfaltowej – ścieralnej z SMA modyfikowanej
4) przed ułożeniem warstwy ścieralnej należy odtworzyć pętle sygnalizacji świetlnej, 5) wykonanie niezbędnych regulacji urządzeń podziemnych (nie przewiduje się przebudowy infrastruktury podziemnej),
6) roboty wykończeniowe, 7) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz przywrócenie stałej organizacji ruchu po ich zakończeniu.. 5. Zakres zamówienia objęty prawem opcji obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu modernizacji dodatkowego odcinka ul. Hutniczej na powierzchni do 2600 m² (zał. nr 3 do SWZ – odcinek przewidywany do remontu), z zastrzeżeniem, że roboty budowlane objęte prawem opcji zostaną wykonane w przypadku złożenia Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji, zgodnie z postanowieniami § 2 umowy.
6. Zakres robót budowlanych, o których mowa w ust. 5 obejmuje, w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe, wymianę nawierzchni jezdni, ułożenie nawierzchni w dwóch warstwach bitumicznych (pierwsza warstwa ścieralna o gr. 5 cm oraz druga warstwa wiążąca o grubości 5 cm),
2) wykonanie frezowania istniejącej nawierzchni jezdni na głębokości 10 cm oraz wywiezienie i utylizacja frezowanego materiału),
3) ułożenie nawierzchni asfaltowej – ścieralnej z SMA modyfikowanej,
4) przed ułożeniem warstwy ścieralnej należy odtworzyć pętle sygnalizacji świetlnej, 5) wykonanie niezbędnych regulacji urządzeń podziemnych (nie przewiduje się przebudowy infrastruktury podziemnej),
6) roboty wykończeniowe, 7) wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót oraz przywrócenie stałej organizacji ruchu po ich zakończeniu. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany na warunkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy oraz w złożonej przez Wykonawcę ofercie. 7. W razie konieczności należy zaktualizować opracowany i zatwierdzony projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania prac. Zaktualizowany projekt także będzie podlegał uzgodnieniu i zatwierdzeniu. 8.Na pisemny wniosek Zamawiającego, Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zastosuje zmianowy system prac celem maksymalnego skrócenia czasu wykonania robót oraz zminimalizowania utrudnień w ruchu drogowym.
9. Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność prawną i finansową za wszelkie uszkodzenia urządzeń i obiektów na terenie budowy, powstałe w wyniku prowadzenia robót przez Wykonawcę.
10. Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcznej gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przez Zamawiającego i Wykonawcę, liczony odpowiednio dla zakresu zamówienia podstawowego i zakresu zamówienia objętego prawem opcji. 11. Na czasy wykonywania robót, Zamawiający wymaga stałej obecności na budowie osoby posiadającej uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale 3 SWZ oraz należącej do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 12. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia i zastosowania rozwiązań uwzględniających potrzeby osób niepełnosprawnych, na równi z wszystkimi użytkownikami, mogły korzystać z usług, obiektów czy przestrzeni, między innymi poprzez zastosowanie rozwiązań projektowania uniwersalnego, zgodnie z wytycznymi pn.: „Standardy Dostępności Dla Miasta Gdyni”, wprowadzonymi do stosowania Zarządzeniem nr 10740/13/VI/U z dnia 17 maja 2013r., Prezydenta Miasta Gdyni – na terenach miejskich.
13. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia, warunki jego realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają następujące załączniki do SWZ: 1) dokumentacja projektowa – Zał. A do SWZ, którą stanowią:
a) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna , b) Sygnalizacja świetlna
c) Mapa sytuacyjna – odcinek 1 na wysokości Hutniczej 3 „Radmor” (Zał. Nr 1,Nr 2, Nr 3) d) Mapa sytuacyjna – odcinek 2 od ul. Północnej do wjazdu do Hutniczej 35 e) Mapa sytuacyjna – odcinek 3 odcinek, na którym Zamawiający wskaże fragment objęty „opcją” max. 2600 m2
f) Przedmiar robót -Kosztorys ofertowy (zamówienie podstawowe)– załącznik B1-B2 do SWZ g) Przedmiar robót -Kosztorys ofertowy (zamówienie prawo opcji)– załącznik C do SWZ
h) Projektowane postanowienia umowy – załącznik 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1286658,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1407292,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1286658,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Budowlano-Drogowa MTM SA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9581323406
7.3.3) Ulica: ul. Hutnicza 35
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-061
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA BUDOWLANO - DROGOWA MTM S.A.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA BUDOWLANO - DROGOWA MTM S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1286658,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych UMG - teczki i notesy - powtórne
- DOSTAWA TECHNICZNYCH ŚRODKÓW MATERIAŁOWYCH DO KAMERY AKUSTYCZNEJ ARIS3000 (zestaw adoptujący kamerę akustyczną do wykorzystania przez nurka, zestaw umożliwiający obserwację obrazu sonarowego)
- Rozbiórka budynku auli oraz remont pomieszczeń w IX LO w Gdyni
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej remontu lokali mieszkalnych (pustostany) i wymiany instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych.
- Dostawa środka pianotwórczego na okręty projektu B-860 ( H-1; H-2; H-3 ).
- Kompleksowa usługa cateringowa podczas Święta Szkoły
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie Miasta Kielce - Kielce bez dziur - ul. Piekoszowska w Kielcach na odcinku od km 0+000,00 do km 0+603,00"
- Remont chodników w ramach bieżącego utrzymania pasa drogowego na terenie RDW w Gnieźnie
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- Wykonanie ścieżek oraz nasadzeń w Parku Etnograficznym nad Węgorapą wraz z przebudową schodów zewnętrznych
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- "Przebudowa drogi gminnej nr 400565W Plac Wolności w Szydłowcu".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.