Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00447949/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ ZAKUP PALIW DLA ZABEZPIECZENIA POTRZEB TRANSPORTOWYCH
I SPRZĘTOWYCH ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH ”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Ząbkowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890723841
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Daleka 19
1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 8151 657
1.5.8.) Numer faksu: 74 8153 541
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdp-zabkowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: ww.zdp-zabkowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.zdp-zabkowice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ZARZĄDZANIE DROGAMI
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ ZAKUP PALIW DLA ZABEZPIECZENIA POTRZEB TRANSPORTOWYCHI SPRZĘTOWYCH ZARZĄDU DRÓG POWIATOWYCH ”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c24e39a-696c-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479623
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014037/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 ZAKUP PALIW DLA ZABEZPIECZENIA POTRZEB TRANSPORTOWYCH I SPRZĘTOWYCH ZDP ZĄBKOWICE ŚLĄSKIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447949/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.251.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 333333,33 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 292688,29 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia : przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych w 2023 roku. Zamówienia zostało podzielone na 2 części tj. na dwa zadania :
ZADANIE Nr 1 – w miejscowości Ząbkowice Śląskie
ZADANIE Nr 2 – w miejscowości Ziębice.
Szczegółowe Wymagania w stosunku do Wykonawcy zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy stanowiąc załącznik nr 1 A i załącznik nr 1 B do SWZ oraz w opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 2.
Zakup będzie realizowany według bieżących potrzeb.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych dla asortymentu wyszczególnionego w części: nr 1 i nr 2.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówień – w okresie 12 m-cy od dnia 01 stycznia 2023r. lub do wyczerpania kwoty przeznaczonej na realizację przedmiotu umowy.
Wykonawca zamówienia jest zobowiązany POSIADAĆ W CIĄGŁEJ SPRZEDAŻY W DNI POWSZEDNIE I ŚWIĄTECZNE – CAŁODOBOWO wymagane w ofercie paliwa i czynne punkty sprzedaży – stacje paliw minimum 1 na terenie miasta dla:
a) ZADANIE NR 1– w miejscowości Ząbkowice Śl.
b) ZADANIE NR 2 – w miejscowości Ziębice,
c) lokalizacja punktów tankowania musi umożliwiać swobodny i bezpieczny dojazd pojazdów Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
brak ofertINNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- Realizacja usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli szkół objętych wsparciem w ramach projektu "Zawodowi transformersi".
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śl.
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Ząbkowicach Śląskich" - opracowanie kompleksowej - wielobranżowej dokumentacji projektowo -kosztorysowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę
- ODNOWA OZNAKOWANIA POZIOMEGO NA DROGACH POWIATOWYCH I WOJEWÓDZKICH W POWIECIE ZĄBKOWICKIM
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 w formie tankowania pojazdów Zamawiającego na stacjach paliw Wykonawcy
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych i AdBlue do pojazdów użytkowanych przez Zielone Międzyzdroje Spółka z o.o.
- Bezgotówkowy zakup paliwa.
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych do zbiorników przenośnych oraz pojazdów służbowych
- Dostawa paliw do pojazdów i urządzeń eksploatowanych
- Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do samochodów użytkowanych przez Powiatową Stację Pogotowia Ratunkowego w Tarnowie.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.