eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonka › Świadczenie usług weterynaryjnych w 2023 roku z podziałem na trzy części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług weterynaryjnych w 2023 roku z podziałem na trzy części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielonka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269730

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Zielonka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-220

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@zielonka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług weterynaryjnych w 2023 roku z podziałem na trzy części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d274218-755d-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00479611

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00008654/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Usługi weterynaryjne

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zielonka.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zielonka.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły zostały określone w pkt XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zapisy dot. ochrony danych osobowych zostały określone w pkt. XXIV SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zapisy dot. ochrony danych osobowych zostały określone w pkt. XXIV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIZ.271.1.41.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 - Usługi weterynaryjne wobec zwierząt nowo odłowionych oraz przebywających w miejscu czasowego przetrzymywania wyłapanych zwierząt, mieszczącego się przy ul. Krzywej 18 w Zielonce.
1) Usługi weterynaryjne wobec zwierząt w miejscu czasowego przetrzymywania wyłapanych zwierząt będą polegały na przybyciu na wezwanie Zamawiającego do ww. miejsca celem dokonania zbiorowych szczepień, odrobaczenia oraz na okoliczność nagłych przypadków wymagających interwencji lekarza. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 4.1 do SWZ. 2) tosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: lekarze weterynarii, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U.
z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). 3) Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określone w § 11 projektu umowy, stanowiący załącznik
nr 3.1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy - dla Części 1 przedmiotem zamówień, o których mowa będzie realizacja usług tożsamych z zakresem zamówienia podstawowego wg zestawienia usług/zabiegów opisanych w OPZ do kwoty 23 305,90 zł netto.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu
zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma
największą łączną liczbę punków w poszczególnych kryteriach oceny ofert dla części 1 – Pkt. = C + O. 1) Przy wyborze oferty dla Części 1, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a. Kryterium „CENA” (C) Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą
punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu: C =Cmin/C bad. x 60, Gdzie: C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena, Cmin - najniższa łączna cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert, C bad. – łączna cena (brutto) oferty badanej. b. Kryterium
„ODLEGŁOŚĆ” (O) Oferta proponująca najkrótszą odległość zakładu leczniczego od siedziby Zamawiającego (Urzędu Miasta Zielonka) otrzyma 40 pkt., pozostałe oferty będą punktowane wg poniższych zasad: Za odległość od siedziby Urzędu Miasta Zielonka do 5 km – 40 pkt. Za odległość od
siedziby Urzędu Miasta Zielonka powyżej 5 km do 15 km – 20 pkt. Za odległość od siedziby Urzędu Miasta Zielonka powyżej 15 km – 0 pkt. Oferta w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów. 3. Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę ofert. 4. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać wykonawca wynosi 100 pkt. 5. Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odlegość

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – Zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej na wypadek zdarzeń drogowych i innych zdarzeń losowych na terenie Miasta Zielonka, z udziałem zwierząt bezdomnych i wolno żyjących, wymagających udzielenia im niezbędnej pomocy weterynaryjnej. 1) Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie całodobowej opieki weterynaryjnej na wypadek zdarzeń drogowych i innych zdarzeń losowych na terenie Miasta Zielonka
z udziałem zwierząt bezdomnych w tym wolno żyjących wymagających udzielenia im niezbędnej pomocy weterynaryjnej, w 2023 roku. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania zgłoszeń (oraz ich realizacji) od Zamawiającego lub przedstawiciela Policji w Zielonce oraz świadczenie usług weterynaryjnych przez cały okres realizacji zamówienia w wymiarze całodobowym, również w dni świąteczne. Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 4.2 do SWZ. 2. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: lekarze weterynarii, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). 3. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określone w § 11 projektu umowy, stanowiący załączniki nr 3.2 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy - dla części 2 przedmiotem zamówień, o których mowa będzie realizacja usług tożsamych z zakresem zamówienia podstawowego wg zestawienia usług/zabiegów opisanych w OPZ do kwoty 22 653,30 zł netto.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu
zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że
dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków w poszczególnych kryteriach oceny ofert dla części 2 – Pkt. = C + R+O. 1) Przy wyborze oferty dla Części 2, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a. Kryterium „CENA” (C) Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu: C =Cmin/C bad. x 60, Gdzie: C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena, Cmin - najniższa łączna cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert, C bad. – łączna cena (brutto) oferty badanej.
b. Kryterium „CZAS REAKCJI” (R) Oferta proponująca najkrótszy czas reakcji na realizację zgłoszeń otrzymywanych od przedstawiciela Zamawiającego lub przedstawiciela Komisariatu Policji w Zielonce otrzyma 20 pkt., pozostałe oferty będą punktowane wg poniższego przyporządkowania: Oferowany
czas reakcji- do 0,5 h - 20 pkt; do 1,0 h -10 pkt; do 1,5 h - 0 pkt. Czas reakcji na realizację zgłoszeń otrzymywanych od przedstawiciela Zamawiającego lub przedstawiciela Komisariatu Policji w Zielonce - minimum 0,5 godziny (h), maksymalnie 1,5 godziny (h). W przypadku nie określenia w formularzu
oferty czasu reakcji, zamawiający do wyliczenia punktów przyjmie maksymalny czas, a wykonawca otrzyma liczbę punktów odpowiednią do tego czasu określoną tabeli. w Oferta w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 20 punktów. c. Kryterium „ODLEGŁOŚĆ” (O) Oferta proponująca najkrótszą odległość zakładu leczniczego od siedziby Zamawiającego (Urzędu Miasta Zielonka) otrzyma 20 pkt., pozostałe oferty będą punktowane wg poniższych zasad: Za odległość od siedziby Urzędu Miasta Zielonka do 5 km – 20 pkt. Za odległość od siedziby Urzędu Miasta Zielonka powyżej 5 km do 15 km – 10 pkt. Za odległość od siedziby Urzędu Miasta Zielonka powyżej 15 km – 0 pkt. Oferta w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 20 punktów. 3. Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową ocenę ofert. 4. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać wykonawca wynosi 100 pkt. 5. Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: CZAS REAKCJI

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ODLEGŁOŚĆ

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 - Usługi weterynaryjne wobec zwierząt posiadających właściciela oraz bezdomnych, polegające na sterylizacji i kastracji. 1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania zabiegów operacyjnych polegających na:
a) sterylizacji, kastracji i znakowaniu kotów domowych, posiadających właściciela oraz kotów wolno żyjących, b) sterylizacji, kastracji i znakowania psów bezdomnych oraz domowych, posiadających właściciela, c) elektronicznym znakowaniu (czipowaniu) kotów i psów domowych, posiadających właściciela oraz zwierząt bezdomnych, d) usypianiu ślepych miotów. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie wykonywanie zabiegów sterylizacji i kastracji zwierząt posiadających właściciela, jak również kotów wolno żyjących oraz psów przebywających w punkcie czasowego przetrzymywania wyłapanych zwierząt przy ul. Krzywej 18 w Zielonce.
Szczegółowy zakres zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 4.3 do SWZ. 2. Stosownie do treści art. 95 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia takich jak: lekarze weterynarii, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.).
3. Szczegółowe wymagania w zakresie zatrudnienia pracowników oraz sposób weryfikacji i kontrola spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tych osób, zostały określone w § 11 projektu umowy, stanowiący załącznik nr 3.3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 85200000-1 - Usługi weterynaryjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości udzielenia zamówienia dotychczasowemu wykonawcy usług, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy - dla Części 3 przedmiotem zamówień, o których mowa będzie realizacja usług tożsamych z zakresem zamówienia podstawowego wg zestawienia usług/zabiegów opisanych w OPZ do kwoty 22 509,70 zł netto.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamówienie udzielone będzie wyłącznie Wykonawcy wybranemu
zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie będzie mógł wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną. 2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta (spośród wszystkich złożonych w postępowaniu ofert niepodlegających odrzuceniu), która otrzyma największą łączną liczbę punków w poszczególnych kryteriach oceny ofert dla części 3 – Pkt. = C + O. 1) Przy wyborze oferty dla Części 3, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami: a. Kryterium „CENA” (C) Oferta proponująca najniższą cenę otrzyma 60 pkt, pozostałe oferty będą
punktowane według poniższego wzoru, z dokładnością do 1/100 punktu: C =Cmin/C bad. x 60, Gdzie: C - ilość punktów oferty badanej w kryterium cena, Cmin - najniższa łączna cena (brutto) spośród wszystkich podlegających ocenie ofert, C bad. – łączna cena (brutto) oferty badanej. b. Kryterium „ODLEGŁOŚĆ” (O) Oferta proponująca najkrótszą odległość zakładu leczniczego od siedziby Zamawiającego (Urzędu Miasta Zielonka) otrzyma 40 pkt., pozostałe oferty będą punktowane wg poniższych zasad: Za odległość od siedziby Urzędu Miasta Zielonka do 5 km – 40 pkt. Za odległość od
siedziby Urzędu Miasta Zielonka powyżej 5 km do 15 km – 20 pkt. Za odległość od siedziby Urzędu Miasta Zielonka powyżej 15 km – 0 pkt. Oferta w tym kryterium może uzyskać maksymalnie 40 punktów. 3. Liczba punktów za poszczególne kryteria zostanie zsumowana i będzie stanowić końcową
ocenę ofert. 4. Maksymalna łączna liczba punktów, jaką może uzyskać wykonawca wynosi 100 pkt. 5. Obliczenia dokonane będą z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: ODLEGŁOŚĆ

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w pkt V SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dla części 1, 2 i 3 dotyczące: 2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt, prowadzonej przez Okręgową Radę Izby Lekarsko –Weterynaryjnej, o którym mowa w art. 17 ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 24). W przypadku składania oferty wspólnej, Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli spełni go co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
i Wykonawca ten wykona usługi, do realizacji których te uprawnienia są wymagane. 2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających - brak podstaw wykluczenia:
2.1. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zgodnie z treścią art. 274 ust. 4 ustawy Pzp, zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 , dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających - spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2.2. wpis do ewidencji zakładów leczniczych dla zwierząt, prowadzonej przez Okręgową Radę Izby Lekarsko –Weterynaryjnej, o którym mowa w art. 17 ustawy z dnia 18 grudnia 2003 r. o zakładach leczniczych dla zwierząt (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 24). Zgodnie z dyspozycją art. 274 ust. 4 ustawy Pzp, zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 2.3. jeżeli Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków – poda nr księgi.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.1.1 niniejszej SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt VI.1.1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby. 3. Wykonawca Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje zmiany umów, które zostały określone w § 5 i 8 projektów umów, stanowiących załączniki nr 3.1 3.2 i 3.3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zielonka.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-12

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Z postępowania zostaną wykluczeni wykonawcy w stosunku do których zachodzi jedna lub więcej przesłanek określonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835 ze zm.)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.