Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00411867/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów promocyjnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. IX Wieków Kielc 3
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-516
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 41 395 16 60
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad.marszalkowski@sejmik.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swietokrzyskie.pro
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sejmik-kielce.logintrade.net/zapytania_email,208342,05f51e273cb679ac343eb5be8ecbd9b5.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów promocyjnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d92e1a1-e513-44a0-9bec-8db5fae8c915
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00479112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043001/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Zakup materiałów promocyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411867
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OK-III.272.1.106.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 110090 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych, wraz z ich rozładunkiem w siedzibie Zamawiającego (Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w ilościach:
1) Torba papierowa A4 pionowa – 1000 sztuk;
2) Torba papierowa duża – 1000 sztuk;
3) Znaczki (piny) z herbem Województwa Świętokrzyskiego – 500 sztuk;
4) Zestaw akcesoriów do wina – 200 sztuk;
5) Brelok dziecięcy pluszak – 1000 sztuk;
6) Butelka sportowa - motywacyjna - 600 sztuk.
7) Krawat w opakowaniu papierowym – 100 sztuk;
8) Opaska odblaskowa na rękę – 1000 sztuk;
9) Zestaw do kolorowania – 500 sztuk;
10) Maskotka misiek/grizzly – 600 sztuk;
11) Zestaw piśmienny – 100 sztuk;
12) Słuchawki – 100 sztuk;
13) Powerbank – 150 sztuk;
14) Parasol składany – 300 sztuk;
15) Koszulka polo damska – 100 sztuk;
16) Koszulka polo męska – 100 szt.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) zawarty został w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22462000-6 - Materiały reklamowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 121383,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190020,24 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 121383,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERMEDIA Paweł Kędzierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741214560
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 17
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 121383,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Pogwarancyjnej obsługi serwisowej sprzętu medycznego dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Zakup wraz z dostawą wykrojów termoplastycznych, znaczników skórnych oraz bolusów tkankopodobnych dla Zakładu Fizyki Medycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych, higienicznych i środków czystości dla jednostek Gminy Kielce w 2026 roku z podziałem na cztery części
- Organizacja wydarzenia edukacyjnego dla maturzystów z województwa świętokrzyskiego pn. "Vibe na Świętokrzyskie: Studiuj, Pracuj, Rozwijaj się"
- Dostawa mebli
- Dostawa mrożonek w 2026 r. do Kuchni Cateringowych w Kielcach przy ul.: Kołłątaja 4, Krzyżanowskiej 8, Jagiellońskiej 76 oraz DPS-ów przy ul.; Żeromskiego 4/6 i Tarnowskiej 10
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
- Zakup gadżetów reklamowych na potrzeby Zespołu ds. współpracy z zagranicą
- Zakup, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych MARR S.A. w ramach projektu "Flash Flood Prediction and Prevention System" (FLOPRES)
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- Dostawy asortymentu do promocji dla Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Dostawa artykułów reklamowych dla Centrum Studentów Zagranicznych w ramach Projektu ,,Politechnika Częstochowska dla wszystkich - CUT for ALL", realizowanego w ramach programu NAWA
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





