eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa mleka i przetworów mlecznych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mleka i przetworów mlecznych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODOFICERSKA PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BYDGOSZCZY

1.3.) Oddział zamawiającego: SP PSP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090585370

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Glinki 86

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-861

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 523498400

1.5.8.) Numer faksu: 523753077

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sppsp.bydgoszcz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsp.bydgoszcz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mleka i przetworów mlecznych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0cac4ce-754f-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077806/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/ocds-148610-f0cac4ce-754f-11ed-94da-6ae0fe5e7159

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektronicznej przetargi@sppsp.bydgoszcz.pl/.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: SPT.2370.9.2022.Wykonawcy we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten znak.
2. Forma komunikacji: w postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal/ oraz poczty elektronicznej przetargi@sppsp.bydgoszcz.pl/.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały
w Regulaminie korzystania z miniPortalu (dostępnym pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (dostępnych pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/regulamin).
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
7. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na miniPortalu.
8. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami
w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, wyjaśnień treści oferty (innych niż w części XII SWZ), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia m. in. (BZP, TED lub Numerem postępowania).
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość komunikowania się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, na adres podany przez nich w złożonej ofercie,
10. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452), rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415) oraz rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U.z 2012 r. poz. 526 z późn. zm).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” informuję, że:
1.1 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy, ul. Glinki 86, 85-861 Bydgoszcz, tel. 52 349 84 90, e-mail: sekretariat@sppsp.bydgoszcz.pl.
1.2 W Szkole Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, mail: iod@sppsp.bydgoszcz.pl.
1.3 Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. w celu związanym z postępowaniem
o udzielenia zamówienia publicznego na dostawę mleka i przetworów mlecznych dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy SPT.237.9.2022.
1.4 Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1129 z późn. zm), dalej „ustawa Pzp”.
1.5 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
1.6 Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących, jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
1.7 W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
1.8 Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie
z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy;
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
1.9 Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do wykonania wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu, w tym obowiązki wynikające z RODO. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnienie przez niego obowiązków informacyjnych przewidziany
w art. 13 lub art. 14 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPT.2370.9.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I – mleko, jogurty, śmietana i sery
Lp. Nazwa towaru, Ilość ogółem, Jednostka miary
1 mleko 2%, opak. 5l, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 2g, białko min. 3,3g, sól max. 0,10g, wapń min. 120 mg 2000 l
2 mleko 3,2% opak. 1l, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 3,2g, węglowodany min. 4,7g w tym cukier max. 4,7g, białko min. 3,0g, sól max. 0,1g 100 l
3 śmietana ukwaszona 18%, opak. 200g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 18g, węglowodany min. 3,1g w tym cukier max. 3,1g, białko min. 2,6g, sól max. 0,11g 1300 kg
4 kefir naturalny, opak. od 300 – 400g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 1,5g, węglowodany min. 4,6g w tym cukier max. 4,6g, białko min. 3,6g, sól max. 0,10g 50 kg
5 jogurt naturalny, opak. 150 – 200g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 2,5g, węglowodany min. 5,8g w tym cukier max. 5,8g, białko min. 4,3g, sól max. 0,1g 200 kg
6 ser żółty typu gouda, opak. od 1,5 – 3,5kg tłuszczu 27g, 900 kg
7 ser żółty typu salami, opak. od 1,5 – 3,5kg tłuszczu 27g, 450 kg
8 ser biały twaróg półtłusty, opak. 0,5 - 1,5kg, wartość odżywcza
w 100g: tłuszcz min. 4g, węglowodany 4,6g w tym cukry max. 4,6g, białko min. 17g 1200 kg
9 twarożek ziarnisty typu grani, opak. od 100 – 200g, wartość odżywcza
w 100g: tłuszcz min. 5g, węglowodany w tym cukry max. 2,5g, białko min. 11g 350 kg
10 maślanka naturalna, opak. 1l karton, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 1,5g, węglowodany w tym cukry max. 5g, białko min. 3,5g 400 l
11 ser typu fromage, opak. 80 – 100g, wartość odżywcza w 100 g: tłuszcz min. 31g, węglowodany min.4 g w tym cukry max. 4g, białko min. 12g 160 kg
12 maślanka owocowa, opak. 1l karton, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 1,5g, węglowodany w tym cukry max. 13g, białko min. 3,2g 100 l
13 jogurt typu greckiego, opak. 400g, wartość odżywcza w 100 g: tłuszcz min. 9g, węglowodany w tym cukry max. 5g, białko min. 3,6g 30 kg
14 ser wędzony typu królewski kl. I podpuszczkowy dojrzewający, opak. 1,5 – 3,5kg tłuszczu min. 40%, zwartość laktozy ≤0,01% 40 kg
15 masło śmietankowe min. 82% tłuszczu, opak. 200g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 83g, węglowodany w tym cukry max. 0,8g, białko min. 0,6g 2500 kg
16 margaryna typu palma, opak. 250g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 72g, sól. max. 0,3g 50 kg
17 śmietanka 36% typu łaciata, opak.1l, lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 36g, węglowodany min. 2,9g w tym cukier max. 2,9g, białko min. 2g 120 l

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15511000-3 - Mleko

15530000-2 - Masło

15431100-9 - Margaryna

15512000-0 - Śmietana

15551300-8 - Jogurt

15551310-1 - Jogurt bez dodatków substancji smakowych

15544000-3 - Ser twardy

15542100-0 - Ser twarogowy

15551500-0 - Maślanka

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryterium. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i czasu dostaw interwencyjnych odnoszących się do przedmiotu zamówienia zawartych w formularzu ofertowym ( załącznik nr 1 do SWZ) oraz wykazach asortymentu (załącznikach nr 5 i 6).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy zamówień interwencyjnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II – przetwory mleczne, serki i desery:
Lp. Nazwa towaru, Ilość ogółem, Jednostka miary:
1 jogurt owocowy mały różne smaki, opak.120 – 180 g, wartość odżywcza
w 100g: tłuszcz min. 2,2g, węglowodany min. 14g w tym cukry max. 14g, białko min. 3,1g, sól max. 0,10g 480 kg
2 serek homogenizowany różne smaki, opak. od 100 – 150g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 6,5g, węglowodany min. 16g w tym cukry max. 13g, białko min. 16g, sól max. 1,8g 400 kg
3 serek maślany kanapkowy różne smaki, opak.130 – 150 g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 23g, węglowodany min. 3g w tym cukry max. 3g, białko min. 6g, sól max. 0,70g 500 kg
4 serek topiony kostka różne smaki, opak. 100 g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 27g, węglowodany min. 6g w tym cukry max. 3g, białko min. 7g, sól max. 0,10g 170 kg
5 serek topiony kiełbaska, opak. 100 – 120g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 26g, węglowodany min. 1,9g w tym cukry max. 1,2g, białko min. 16g, sól max. 1,8g 280 kg
6 serek smażony z kminkiem i bez kminku, opak.100 – 200g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 4,3g, węglowodany w tym cukry max. 1,2g, białko min. 10g, sól max. 1,6g 100 kg
7 ser sałatkowo kanapkowy, opak. 200 – 300g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 12g, węglowodany w tym cukry max. 0,5g, białko min. 10g, sól max. 3g 200 kg
8 ser topiony w krążkach, opak.180 – 200g, wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 18g, węglowodany w tym cukry min. 5,8g max. 6,2g, białko min. 9,4g, max 10g, sól max. 2,6g 140 kg
9 ser pleśniowy, opak. 125 – 300g wartość odżywcza w 100 g: tłuszcz min. 31g węglowodany 1,3g w tym cukry max. 0,5g, białko min.18 g, sól max 1,7g 180 kg
10 ser topiony wędzony, opak. 90 – 110g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 18g węglowodany w tym cukry max. 1,2g, białko min. 18g, sól max 2,2g 30 kg
11 deser typu satino, waniliowo – czekoladowy z bitą śmietaną, opak. 120 – 180g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 2,6g, węglowodany min. 14,2g w tym cukier max. 10g, białko min. 2,2g 350 kg
12 deser typu monte, opak. 150g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 13,3g, węglowodany min. 15,9 g w tym cukier max. 13,7g, białko min. 2,8g 600 kg
13 ser mozzarella, opak. 125g wartość odżywcza w 100g: tłuszcz min. 19g węglowodany w tym cukry max. 1g, białko min. 18g, sól max 0,5g 130 kg
14 serek typu danio, opak. 140 g – 150g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 2,8g, węglowodany min. 15,8g w tym cukier max. 15g, białko min. 5,3g 360 kg
15 deser typu kinder mleczna kanapka, opak. 28g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 27,9g, węglowodany min. 34g w tym cukier max. 29,5g, białko min. 7,9g 20 kg
16 ryż na mleku typu berlliso, opak. 180 – 200 g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 3,8g, węglowodany min. 16,7g w tym cukier max. 10g, białko min. 3,2g 450 kg
17 deser mleczny typu monte choco różne smaki, opak. 125g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: mleko min. 44%, tłuszcz min. 0,7%, czekolada w proszku min. 0,4% 100 kg
18 serek puszysty, różne smaki np. Piątnica, opak. 150g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 21g, węglowodany min. 5g w tym cukier max. 3,4g, białko min. 6g 300 kg
19 serek wiejski z owocami np. Piątnica, opak. 150g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 4g, węglowodany w tym cukry max. 10g, białko min. 8,6g, 360 kg
20 deser mleczny typu Zuzia, opak. 130g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 9,5g, węglowodany min. 18g w tym cukry max. 9,8g, białko min. 2,5g 260 kg
21 jogurt pitny butelka, różne smaki, opak. 250 – 300g wartość odżywcza
w 100g: tłuszcz min. 1,8g węglowodany w tym cukry max. 9,5g, białko min. 3,0g, sól max. 0,15g 400 l
22 ser camembert pleśniowy, różne smaki, opak. 125g wartość odżywcza
w 100g: tłuszcz min. 31g węglowodany w tym cukry max. 0,05g, białko min. 18g, sól max. 1,7g 200 kg
23 jogurt typu jogobella musli, różne smaki, opak. 200g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: tłuszcz min. 3,1g, białko min. 3,8g, węglowodany min. 13,2g, 170 kg
24 deser typu smakija kaszka, różne smaki, opak 130g lub równoważne, za kryteria równoważności uznaje się dla wartości odżywczych w 100g: mleko pełne min. 59%, kaszka manna z pszenicy min. 5,6% 150 kg

4.2.6.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15551320-4 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych

15540000-5 - Produkty serowarskie

15542200-1 - Ser miękki

15833100-7 - Desery

15543100-7 - Ser z przerostami pleśni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryterium. Najkorzystniejszą ofertą będzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans ceny i czasu dostaw interwencyjnych odnoszących się do przedmiotu zamówienia zawartych w formularzu ofertowym ( załącznik nr 1 do SWZ) oraz wykazach asortymentu (załącznikach nr 5 i 6).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: czas dostawy zamówień interwencyjnych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP (Podstawa prawna: art. 59, 59a i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia Dz. U. z 2020 r. poz. 2021 z późn. zm.): Dokumentem tym może być jeden z niżej wymienionych:
- certyfikat HACCP,
- certyfikat wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju,
- zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej,
- oświadczenie Wykonawcy.
Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
W przypadku, gdy dokument został wystawiony w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

2. Wykaz samochodów posiadających decyzję
właściwego organu dopuszczającego pojazdy do
przewozu żywności: Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
W przypadku, gdy dokument został wystawiony w postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu, opatrzone kwalifikowanym, zaufanym lub osobistym podpisem elektronicznym, poświadczającym zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

2. Na podstawie art. 107 ust. 2 jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.1 W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, stosowne oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w pkt. 2 (tabela), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
1.2 W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, Wykonawca przedstawia, wraz ze swoim oświadczeniem wstępnym, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, o których mowa w pkt. 2 i 6 (tabela), potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
1.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
1.4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej), o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania
w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
1.5 Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie obowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzania zawiera załącznik nr 4 do SWZ SPT.2370.9.2022 stanowiący integralną cześć SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-14 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: 3. Wykonawca składa ofertę/wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, dalej „wniosek” za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-14 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.