Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00418403/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Edukacja zbiorowa dla pracowników oraz warsztaty i wsparcie indywidualne na rzecz walki ze stresem i równości szans w ramach Projektu nr FESW.07.01-IZ.00-0108/24 .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej Cichy Zakątek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 292829255
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 25
1.5.2.) Miejscowość: Końskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412604887
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@dpskonskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpskonskie.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bc7362f4-0a69-4188-8bd5-58087c7d86ba1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem osób z zaburzeniami psychicznymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Edukacja zbiorowa dla pracowników oraz warsztaty i wsparcie indywidualne na rzecz walki ze stresem i równości szans w ramach Projektu nr FESW.07.01-IZ.00-0108/24 .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc7362f4-0a69-4188-8bd5-58087c7d86ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478185
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00037512/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Edukacja zbiorowa dla pracowników oraz warsztaty i wsparcie indywidualne na rzecz walki ze stresem i równości szans w ramach Projektu nr FESW.07.01-IZ.00-0108/24.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie pracowników Domu Pomocy Społecznej Cichy Zakątek w Końskich” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet FESW.07 Zdrowi i aktywni zawodowo, Działanie FESW.07.01 Wsparcie zdrowotne świętokrzyskich pracowników2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00418403
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.VII.26.26.1199.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 135320,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do S W Z4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 3200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 11520,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
4.5.5.) Wartość części: 108000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 9600,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający- Dom Pomocy Społecznej „Cichy Zakątek” informuje o unieważnieniu postepowania w części 1 na podstawie art. 255 pkt. 2, części 3 i 4 na podstawie, art. 255 pkt.3 ustawy oraz w części 5 na podstawie art. 255 pkt.1 z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zmianami)- dalej jako ustawa PZP
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.255 pkt.1.2.3 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U z 2024 r. poz.1320 ze zm.) - dalej zwanej Pzp, Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty o unieważnieniu postępowania w części numer 1,3,4,5
Podstawa prawna: art. 255 pkt. 1 oraz 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) który brzmi następująco art. 255 pkt 1 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;” , art. 255 pkt 2 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”, art. 255 pkt. 3 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 19.09.2025 r. o godzinie 10.10 Komisja przetargowa Zamawiającego przystąpiła do odszyfrowania ofert sporządziła informacje dotyczącą złożonych ofert o czym poinformowała w załączniku „Informacja o złożonych ofertach w przetargu nieograniczonym” na platformie e-zamówień. Otwarcie ofert przez Zamawiającego jest jednorazowe, w danym dniu, o określonej godzinie. Kolejną czynnością było badanie przedmiotowe ofert. Zamawiający, zweryfikował oferty pod kontem formalnym, działając zgodnie z art. 253 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r poz.1320 ze zm.) – dalej jako ustawa PZP, unieważnił postępowanie w Części 5 ponieważ nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Komisja sprawdziła i policzyła zgodnie z kryterium oceny SWZ oferty. Sporządziła analizę finansową i stwierdziła przekroczenie wartości zadań z zaplanowaną i przeznaczoną kwotą dofinansowania w ramach postępowania pod nazwą : Edukacja zbiorowa dla pracowników oraz warsztaty i wsparcie indywidualne na rzecz walki ze stresem i równości szans w ramach Projektu nr FESW.07.01-IZ.00-0108/24 pod nazwą: „Wsparcie pracowników Domu Pomocy Społecznej Cichy Zakątek w Końskich” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet FESW.07 Zdrowi i aktywni zawodowo, Działanie FESW.07.01 Wsparcie zdrowotne świętokrzyskich pracowników. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia w części 3,4. Rozpatrując oferty Komisja oceniła, że w części 1 postępowania oferta nie spełniła warunków udziału w postępowaniu zamieszczonych w SWZ.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33360,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Doskonalenia Zawodowego w Kielcach
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6570008869
7.3.3) Ulica: Paderewskiego 55
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-950
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-08-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający- Dom Pomocy Społecznej „Cichy Zakątek” informuje o unieważnieniu postepowania w części 1 na podstawie art. 255 pkt. 2, części 3 i 4 na podstawie, art. 255 pkt.3 ustawy oraz w części 5 na podstawie art. 255 pkt.1 z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zmianami)- dalej jako ustawa PZP
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.255 pkt.1.2.3 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U z 2024 r. poz.1320 ze zm.) - dalej zwanej Pzp, Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty o unieważnieniu postępowania w części numer 1,3,4,5
Podstawa prawna: art. 255 pkt. 1 oraz 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) który brzmi następująco art. 255 pkt 1 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;” , art. 255 pkt 2 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”, art. 255 pkt. 3 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 19.09.2025 r. o godzinie 10.10 Komisja przetargowa Zamawiającego przystąpiła do odszyfrowania ofert sporządziła informacje dotyczącą złożonych ofert o czym poinformowała w załączniku „Informacja o złożonych ofertach w przetargu nieograniczonym” na platformie e-zamówień. Otwarcie ofert przez Zamawiającego jest jednorazowe, w danym dniu, o określonej godzinie. Kolejną czynnością było badanie przedmiotowe ofert. Zamawiający, zweryfikował oferty pod kontem formalnym, działając zgodnie z art. 253 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r poz.1320 ze zm.) – dalej jako ustawa PZP, unieważnił postępowanie w Części 5 ponieważ nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Komisja sprawdziła i policzyła zgodnie z kryterium oceny SWZ oferty. Sporządziła analizę finansową i stwierdziła przekroczenie wartości zadań z zaplanowaną i przeznaczoną kwotą dofinansowania w ramach postępowania pod nazwą : Edukacja zbiorowa dla pracowników oraz warsztaty i wsparcie indywidualne na rzecz walki ze stresem i równości szans w ramach Projektu nr FESW.07.01-IZ.00-0108/24 pod nazwą: „Wsparcie pracowników Domu Pomocy Społecznej Cichy Zakątek w Końskich” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet FESW.07 Zdrowi i aktywni zawodowo, Działanie FESW.07.01 Wsparcie zdrowotne świętokrzyskich pracowników. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia w części 3,4. Rozpatrując oferty Komisja oceniła, że w części 1 postępowania oferta nie spełniła warunków udziału w postępowaniu zamieszczonych w SWZ.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający- Dom Pomocy Społecznej „Cichy Zakątek” informuje o unieważnieniu postepowania w części 1 na podstawie art. 255 pkt. 2, części 3 i 4 na podstawie, art. 255 pkt.3 ustawy oraz w części 5 na podstawie art. 255 pkt.1 z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zmianami)- dalej jako ustawa PZP
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.255 pkt.1.2.3 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U z 2024 r. poz.1320 ze zm.) - dalej zwanej Pzp, Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty o unieważnieniu postępowania w części numer 1,3,4,5
Podstawa prawna: art. 255 pkt. 1 oraz 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) który brzmi następująco art. 255 pkt 1 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;” , art. 255 pkt 2 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”, art. 255 pkt. 3 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 19.09.2025 r. o godzinie 10.10 Komisja przetargowa Zamawiającego przystąpiła do odszyfrowania ofert sporządziła informacje dotyczącą złożonych ofert o czym poinformowała w załączniku „Informacja o złożonych ofertach w przetargu nieograniczonym” na platformie e-zamówień. Otwarcie ofert przez Zamawiającego jest jednorazowe, w danym dniu, o określonej godzinie. Kolejną czynnością było badanie przedmiotowe ofert. Zamawiający, zweryfikował oferty pod kontem formalnym, działając zgodnie z art. 253 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r poz.1320 ze zm.) – dalej jako ustawa PZP, unieważnił postępowanie w Części 5 ponieważ nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Komisja sprawdziła i policzyła zgodnie z kryterium oceny SWZ oferty. Sporządziła analizę finansową i stwierdziła przekroczenie wartości zadań z zaplanowaną i przeznaczoną kwotą dofinansowania w ramach postępowania pod nazwą : Edukacja zbiorowa dla pracowników oraz warsztaty i wsparcie indywidualne na rzecz walki ze stresem i równości szans w ramach Projektu nr FESW.07.01-IZ.00-0108/24 pod nazwą: „Wsparcie pracowników Domu Pomocy Społecznej Cichy Zakątek w Końskich” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet FESW.07 Zdrowi i aktywni zawodowo, Działanie FESW.07.01 Wsparcie zdrowotne świętokrzyskich pracowników. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia w części 3,4. Rozpatrując oferty Komisja oceniła, że w części 1 postępowania oferta nie spełniła warunków udziału w postępowaniu zamieszczonych w SWZ.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17664,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17664,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający- Dom Pomocy Społecznej „Cichy Zakątek” informuje o unieważnieniu postepowania w części 1 na podstawie art. 255 pkt. 2, części 3 i 4 na podstawie, art. 255 pkt.3 ustawy oraz w części 5 na podstawie art. 255 pkt.1 z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zmianami)- dalej jako ustawa PZP
Uzasadnienie prawne:
Działając na podstawie art.255 pkt.1.2.3 ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U z 2024 r. poz.1320 ze zm.) - dalej zwanej Pzp, Zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty o unieważnieniu postępowania w części numer 1,3,4,5
Podstawa prawna: art. 255 pkt. 1 oraz 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r.– Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) który brzmi następująco art. 255 pkt 1 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;” , art. 255 pkt 2 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”, art. 255 pkt. 3 „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 19.09.2025 r. o godzinie 10.10 Komisja przetargowa Zamawiającego przystąpiła do odszyfrowania ofert sporządziła informacje dotyczącą złożonych ofert o czym poinformowała w załączniku „Informacja o złożonych ofertach w przetargu nieograniczonym” na platformie e-zamówień. Otwarcie ofert przez Zamawiającego jest jednorazowe, w danym dniu, o określonej godzinie. Kolejną czynnością było badanie przedmiotowe ofert. Zamawiający, zweryfikował oferty pod kontem formalnym, działając zgodnie z art. 253 ust 1 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2024 r poz.1320 ze zm.) – dalej jako ustawa PZP, unieważnił postępowanie w Części 5 ponieważ nie wpłynęła do Zamawiającego żadna oferta. Komisja sprawdziła i policzyła zgodnie z kryterium oceny SWZ oferty. Sporządziła analizę finansową i stwierdziła przekroczenie wartości zadań z zaplanowaną i przeznaczoną kwotą dofinansowania w ramach postępowania pod nazwą : Edukacja zbiorowa dla pracowników oraz warsztaty i wsparcie indywidualne na rzecz walki ze stresem i równości szans w ramach Projektu nr FESW.07.01-IZ.00-0108/24 pod nazwą: „Wsparcie pracowników Domu Pomocy Społecznej Cichy Zakątek w Końskich” w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021-2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Priorytet FESW.07 Zdrowi i aktywni zawodowo, Działanie FESW.07.01 Wsparcie zdrowotne świętokrzyskich pracowników. Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia w części 3,4. Rozpatrując oferty Komisja oceniła, że w części 1 postępowania oferta nie spełniła warunków udziału w postępowaniu zamieszczonych w SWZ.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z KOŃSKICH
- Zakup i dostawa agregatów prądotwórczych w ramach ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025- 2026
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki w ramach "Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Końskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie mobilnego indywidualnego coachingu dla młodzieży z placówek opiekuńczo-wychowawczych i usamodzielnianych pełnoletnich wychowanków pieczy zastępczej...
- Psychoterapia rodzinna
- Diagnozy i konsultacje specjalistyczne
- Świadczenie usług indywidualnego wsparcia psychologicznego dla osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów nieformalnych w ramach projektu
- Realizacja indywidualnego wsparcia psychologicznego oraz dodatkowego dla uczestników projektu "Wsparcie osób niesamodzielnych w Gminie Sandomierz"
- Świadczenie usług psychologa z podziałem na poszczególne części zamówienia
więcej: Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





