Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00357286/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-01
- 2025/BZP 00372953/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-12
- 2025/BZP 00381441/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-19
- 2025/BZP 00386494/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi telefonii komórkowej i transmisji danych na terenie całego kraju, jak również na terenie Unii Europejskiej i poza nią wraz z przeniesieniem aktualnie używanych numerów, dla potrzeb UMWSL
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO ŚLĄSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276254650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Juliusza Ligonia 46
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-037
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@slaskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_wszczete_od_dnia_01012021_r/zamowienia_do_kwot_unijnych/?1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi telefonii komórkowej i transmisji danych na terenie całego kraju, jak również na terenie Unii Europejskiej i poza nią wraz z przeniesieniem aktualnie używanych numerów, dla potrzeb UMWSL2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c57c10d7-9c2d-4f21-b7bd-0594f0179f32
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00478070
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036368/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 mobilny internet
1.3.46 Usługi telekomunikacyjne (sieci stacjonarne i komórkowe)
1.3.129 Usługi telefonii komórkowej i transmisji danych
1.3.130 Zakup 5 abonamentów telefonicznych na 2 miesiące w ramach projektu "Śląskie. Inwestujemy w talenty PLUS – I edycja”
1.3.136 Zakup 5 abonamentów telefonicznych w ramach projektu „Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie współfinansowane przez UE: 1-3.ze środków FE SL 2021-2027 w ramach Priorytetu FESL.11., 12. i 13.; 4.ze środków EFRR oraz Budżet Państwa w ramach działania PTFE.02.01; w ramach projektu „Punkty Informacyjne Funduszy Europejskich”; 5.ze środków EFS PLUS w ramach programu FE dla Śląskiego 2021-2027, Priorytet FESL.06. 6.w ramach Pomocy technicznej w ramach PS dla WPR na lata 2023-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357286
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZ-ZP.272.7.22.2025.AT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 271423,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej i transmisji danych na terenie całego kraju, jak również na terenie Unii Europejskiej i poza nią wraz z przeniesieniem aktualnie używanych numerów, dla potrzeb Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, składające się z następujących działań:
1.1. świadczenie usług telefonii komórkowej i transmisji danych dla maksymalnie 820 szt. (w zakresie zamówienia podstawowego 270 szt. kart SIM głosowych oraz 340 szt. kart SIM internetowych; w zakresie zamówienia objętego prawem opcji 95 szt. kart SIM głosowych oraz 115 szt. kart SIM internetowych).
1.2. świadczenie usług telefonii komórkowej i transmisji danych, których nie obejmuje abonament.
2. Zamawiający uprawniony jest do skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ust. 1 ustawy Pzp, na zasadach i trybie opisanych w § 2 załącznika nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy oraz pkt 3 Załącznika nr 3 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
Z uwagi na okoliczności organizacyjne powodujące potrzebę zwiększenia liczby aktywnych kart SIM Zamawiający może zrealizować przedmiot umowy w ramach zamówienia objętego prawem opcji - liczba pozostałych kart SIM to łącznie 210 szt., w tym:
• 95 szt. kart SIM głosowych - typ 1 – 5 szt., typ 2 – 10 szt., typ 3 – 80 szt.
• 115 szt. kart SIM internetowych - typ 1 – 10 szt., typ 2 – 105 szt.
3. Opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: OPZ) zawarty jest w Załączniku nr 3 do SWZ//Załączniku nr 1 do projektowanych postanowień umowy.
4. Projektowane postanowienia umowy w sprawie powyższego zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy znajdują się w Załączniku nr 2 do SWZ.
5. Instrukcje dla Wykonawcy znajdują się na Platformie pod adresem:
https://slaskie.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=main&MP_action=publicFilesList&clientName=slaskie&USER_MENU_HOVER=publicFilesList
4.5.3.) Główny kod CPV: 64200000-8 - Usługi telekomunikacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162687,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 376786,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162687,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Orange Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5260250995
7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 160
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-326
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162687,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
01.11.2025 r. do dnia 31.10.2028 r.
Dostawa (nieaktywnych) kart SIM w ilości 820 sztuk do siedziby Zamawiającego, odbędzie się na koszt Wykonawcy nie później niż 30 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem świadczenia usług, o których mowa w ust. 1, chyba że Strony wyrażą zgodę na inny termin dostawy.
Aktywacja kart SIM (zarówno w zakresie zamówienia podstawowego, jak i objętego prawem opcji) nastąpi na wniosek Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





