Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00466090/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
- 2024/BZP 00477673/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-29
- 2024/BZP 00477676/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-29
- 2023/BZP 00040183/01 - Wynik z dnia 2023-01-18
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
„Wykonywanie przeglądów technicznych przewodów kominowych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Budynków spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891337815
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Generała Andersa 48
1.4.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.4.3.) Kod pocztowy: 58-304
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: mzb@mzbwalbrzych.pl, zp@mzbwalbrzych.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbwalbrzych.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477705
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00477567
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III - PODSTAWOWE INFORMACJE O POSTĘPOWANIU W WYNIKU KTÓREGO ZOSTAŁA ZAWARTA UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8. Umowa dla części nr 6 (Część 6) Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
TAK
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.1. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Przedmiot zamówienia polega na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych (dymowych, spalinowych,
wentylacyjnych) co najmniej jeden raz w okresie obowiązywania umowy, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt. 1 lit. c ustawy z dnia 7
lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 2020 poz. 1333 ze zm.). Jednocześnie Zamawiający informuje, że przewiduje
możliwość wykonywania niniejszej czynności więcej razy, w przypadku zaistnienia takiej po-trzeby na każdorazowe żądanie
Zamawiającego.
Budynki, które objęte są przedmiotem zamówienia zostały wyszczególnione w załącznikach nr 5/6, do SWZ. Czynności
wchodzące w zakres badania technicznego winny być wykonane w każdej nieruchomości wyszczególnionej w załącznikach
nr 5/6, do SWZ, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 7 następujących zadań:
Zadanie nr 6 - Budynki w obrębie działania BOK „Sobięcin”
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.2. Główny kod CPV (Część 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Usługi kontroli technicznej
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.8.3 Dodatkowy kod CPV (Część 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Usługi kontroli i nadzoru technicznego
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV - PODSTAWOWE INFORMACJE O ZAWARTEJ UMOWIE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
896 000 20 54
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
Po zmianie:
8960002054
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Ul. Św. Mikołaja 16/17
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.3. Wykonawca, z którym zawarto umowę - ulica Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Św. Mikołaja 16/17
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Wrocław
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.4. Wykonawca, z którym zawarto umowę - miejscowość Przed zmianą:
Po zmianie:
Wrocław
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
20-128
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.5. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kod pocztowy Przed zmianą:
Po zmianie:
50-128
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
dolnośląskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.6. Wykonawca, z którym zawarto umowę - województwo Przed zmianą:
Po zmianie:
dolnośląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.7. Wykonawca, z którym zawarto umowę - kraj Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Kominiarska Spółdzielnia Pracy Św. Florian we Wrocławiu
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu Zamawiający zamierza udzielić zamówienia (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia – dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy) Przed zmianą:
Po zmianie:
Kominiarska Spółdzielnia Pracy Święty Florian
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Okres realizacji - miesiące
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
12
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji - miesiące Przed zmianą:
Po zmianie:
12
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2. Okres realizacji zamówienia Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji - miesiące
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
2022-12-20
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1. Data udzielenia zamówienia (zawarcia umowy) Przed zmianą:
Po zmianie:
2022-12-20
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
25679,94
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4. Wartość umowy Przed zmianą:
Po zmianie:
25679,94
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - PRZEBIEG REALIZACJI UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.4.1. Kod waluty Przed zmianą:
Po zmianie:
PLN
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Zakup trzech namiotów 10-osobowych na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- "Świadczenie usług bytowych w mieszkaniach wspomaganych w Centrum Wsparcia Socjalnego przy ul. Ogrodowej 2a w Wałbrzychu"
- Świadczenie kompleksowej usługi porządkowej obiektów siedziby Starostwa Powiatowego w Wałbrzychu przy Al. Wyzwolenia 20, 22, 24 w Wałbrzychu
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch urządzeń dźwigowych w istniejących szybach windowych zlokalizowanych w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Sukcesywna dostawa ryb i artykułów rybnych do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego "AQUA-ZDRÓJ" Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- "Świadczenie usługi ochrony mienia Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu przy ul. Ogrodowej 5B "
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru
- ZP/2025/000674_Czyszczenie przewodów kominowych oraz okresowa kontrola stanu technicznego przewodów kominowych w 2026r. w nieruchomościach zarządzanych przez ZBM-TBS Sp. z o.o.
- Kompleksowe odpłatne pełnienie obowiązków nadzorującego nad robotami budowlanymi podczas realizacji zadania pn.: Remont zabytkowych kapliczek z terenu Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
- Kontrole okresowe instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynkach na terenie miasta Poznania - zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o.
- Przegląd okresowy stanu technicznego przewodów kominowych wraz z czyszczeniem w budynkach Zasobu KOWR OT Olsztyn w okresie 2026 - 2027 r.
- 142/TP/ZP/U/2025 Usługa wykonania pomiarów energetycznych w obiektach USK nr 2 w Łodzi
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





