Ogłoszenie z dnia 2025-10-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00411811/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-08
 
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Dostawy
            "Zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania" 
dla powiatu polkowickiego w ramach umowy dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Polkowicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1
1.5.2.) Miejscowość: Polkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: SEKRETARIAT@POWIATPOLKOWICKI.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4efa2fbb-6630-450f-86ec-5bc2a55166751.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania"dla powiatu polkowickiego w ramach umowy dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4efa2fbb-6630-450f-86ec-5bc2a5516675
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045083/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 "Zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania" dla powiatu polkowickiego w ramach umowy dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411811
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DG.GN.272.6.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania dla powiatu polkowickiego w ramach umowy dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego,w tym: część 1: Ploter.
Zakup w ramach dotacji celowej na zadanie rekultywacyjne „Zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania", przyznanej przez Sejmik Województwa Dolnośląskiego zgodnie z Uchwałą nr XIII/318/25 z dnia 27.03.2025 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Część 1: Ploter:
Drukarka w ilości 1 szt. o minimalnych parametrach:
Technologia druku: termiczna atramentowa;
Typ: wielkoformatowa;
Prędkość druku: 116 stron A1 na godzinę;
Pamięć: 128 GB (wirtualna + RAM);
Dysk twardy: samoszyfrujący o pojemności 500 GB;
Rozdzielczość wydruku: 2400 x 1200 dpi;
Typ atramentów: barwnikowe i pigmentowe;
Podawanie dokumentów: podajnik arkuszy, podajnik rolek;
Wykańczanie dokumentów: automatyczna gilotyna pozioma;
Standardowe arkusze: A4, A3, A2, A1, A0;
Gramatura papieru: od 60 do 328 g/m2;
Języki drukowania: HP-GL/2, TIFF, JPEG, URF, CALS G4;
Zainstalowane porty komunikacyjne: USB, Ethernet;
Wyposażenie: głowice drukujące, wkłady atramentowe, kable zasilające, jezdna podstawa drukarki;
Przeznaczenie drukarki: Rysunki liniowe, Mapy, Ortofografie;
Gwarancja: 24 miesiące.
Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232140-7 - Plotery
4.5.5.) Wartość części: 15639,45 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania dla powiatu polkowickiego w ramach umowy dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego, w tym: część 2: Komputer typu "all in one" wraz z dodatkowym monitorem (zestaw).Zakup w ramach dotacji celowej na zadanie rekultywacyjne „Zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania", przyznanej przez Sejmik Województwa Dolnośląskiego zgodnie z Uchwałą nr XIII/318/25 z dnia 27.03.2025 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Część 2: Komputer typu "all in one" wraz z dodatkowym monitorem (zestaw):
Fabrycznie nowy zestaw komputerowy typu all-in-one w ilości 1 szt. o minimalnych parametrach technicznych:
Procesor: Procesor wielordzeniowy, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 41500 punktów w Multithread rating (ocena wg rankingu https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php z dnia 31.07.2025 r.);
Pamięć RAM: 32 GB DDR5;
Dysk twardy: 512 GB SSD;
Wyświetlacz: 23,8”, 1920 x 1080 pikseli, matowy lub antyrefleksyjny;
Komunikacja: Ethernet 1 Gbps, Wifi 6, Bluetooth ;
Złącza: 1 x RJ-45, 2 x USB 3.2 gen 2 typ A, 1 x USB 3.2 gen 2 typ C, 2 x USB 3.2 gen 1 typ A, 1 x audio minijack, 2x HDMI, 1 x DisplayPort;
Dodatkowe szczegóły: wbudowane głośniki, wbudowany mikrofon, wbudowana kamera, szyfrowanie TPM 2.0, czytnik kart pamięci;
Dodatkowe wyposażenie: pełnowymiarowa klawiatura z wydzieloną klawiaturą numeryczną wraz z myszką komputerową USB – 1 szt., monitor komputerowy - 1 szt. o parametrach: przekątna ekranu 23,8”, powłoka przeciwodblaskowa lub matowa, rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli, jasność 250 cd/m2, obsługa 16,7 mln kolorów,, złącza (HDMI oraz VGA);
Gwarancja: 36 miesięcy typu door to door, w przypadku awarii dysku twardego - pozostaje on u Zamawiającego;
Komputer musi mieć zainstalowany system operacyjny:
Oryginalny Windows 11 Pro PL 64-bit z dożywotnią licencją lub równoważny*
Parametry równoważności:
Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu
lub Internetu.
Pełna integracja z systemami el-Dok, Turboewid, Płatnik, Bestia, Office 2024.
Pełna obsługa ActiveX
Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem
wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji Microsoft Windows 11.
Dożywotnia licencja pakietu oprogramowania biurowego typu Microsoft Office 2024 PL dla Użytkowników Domowych i Małych Firm lub równoważne.
Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213300-8 - Komputer biurkowy
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 6660,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania dla powiatu polkowickiego w ramach umowy dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego,w tym: część 3: Zestaw komputerowy (laptop z dwoma monitorami i oprogramowaniem).
Zakup w ramach dotacji celowej na zadanie rekultywacyjne „Zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania", przyznanej przez Sejmik Województwa Dolnośląskiego zgodnie z Uchwałą nr XIII/318/25 z dnia 27.03.2025 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
3) Część 3: Zestaw komputerowy (laptop z dwoma monitorami i oprogramowaniem):
Fabrycznie nowy notebook w ilości 2 szt. o minimalnych wymaganiach technicznych:
Procesor: Procesor wielordzeniowy, osiągający w teście PassMark CPU Mark wynik min. 24800 punktów w Multithread rating (ocena wg rankingu https://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php z dnia 31.07.2025 r.);
Pamięć RAM: 32 GB DDR5;
Dysk twardy: 1000 GB SSD;
Wyświetlacz: 15,6”, 1920 x 1080 pikseli, matowy lub antyrefleksyjny;
Pamięć karty graficznej: 4 GB GDDR6;
Komunikacja: Bluetooth 5, Wi-Fi 6, Ethernet 1Gbps;
Pam
Złącza: 1x HDMI, 2 x USB 3.2 gen.1 typ A (w tym min. 1 z PowerShare), 2 x USB4 typ C z obsługą funkcji Thunderbolt, 1 x Audio mini-jack, 1 x RJ-45;
Dodatkowe szczegóły: wielodotykowy touchpad, podświetlana klawiatura z wydzieloną klawiaturą numeryczną, wbudowane głośniki, wbudowany mikrofon, wbudowana kamera Full HD, szyfrowanie TPM 2.0, czytnik kart pamięci, czytnik SmartCard, czytnik linii papilarnych;
Dodatkowe wyposażenie każdego notebooka: Mysz bezprzewodowa laserowa USB – 1 szt., dopasowana torba do notebooka z materiału odpornego na zachlapanie – 1 szt., monitor komputerowy - 2 szt. o parametrach: przekątna ekranu 23,8”, powłoka przeciwodblaskowa lub matowa, rozdzielczość 1920 x 1080 pikseli, jasność 250 cd/m2, obsługa 16,7 mln kolorów,, złącza (HDMI oraz VGA);
Gwarancja: 36 miesięcy typu door to door, w przypadku awarii dysku twardego - pozostaje on u Zamawiającego;
Komputer musi mieć zainstalowany system operacyjny: Oryginalny Windows 11 Pro PL 64-bit z dożywotnią licencją lub równoważny*
Parametry równoważności:
Zainstalowany system operacyjny nie wymaga aktywacji za pomocą telefonu
lub Internetu.
Pełna integracja z systemami el-Dok, Turboewid, Płatnik, Bestia, Office 2024.
Pełna obsługa ActiveX
Wszystkie w/w funkcjonalności nie mogą być realizowane z zastosowaniem
wszelkiego rodzaju emulacji i wirtualizacji Microsoft Windows 11.
Dożywotnia licencja pakietu oprogramowania biurowego typu Microsoft Office 2024 PL dla Użytkowników Domowych i Małych Firm lub równoważne.
Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213100-6 - Komputery przenośne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 15890,57 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania dla powiatu polkowickiego w ramach umowy dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego,w tym: część 4: Drukarka biurkowa sieciowa.
Zakup w ramach dotacji celowej na zadanie rekultywacyjne „Zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania", przyznanej przez Sejmik Województwa Dolnośląskiego zgodnie z Uchwałą nr XIII/318/25 z dnia 27.03.2025 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Część 4: Drukarka biurkowa sieciowa:
Drukarka w ilości 1 szt. o minimalnych parametrach:
Technologia druku: laserowa;
Szybkość druku A4 (str/min): 43 w czerni;
Automatyczny druk dwustronny: tak;
Złącza: USB, Ethernet;
Pojemność podajnika standardowego: 500 arkuszy;
Pojemność podajnika ręcznego: 100 arkuszy;
Wyświetlacz LCD: tak;
Pamięć zainstalowana: 512 MB;
Rozdzielczość wydruku: 1200 x 1200 dpi;
Obsługiwane języki druku: PCL6, PCL5, PDF;
Obsługa nośników o rozmiarach: A4, A5, B5, A6, 100x150mm, koperty: DL, C6, C5;
Obsługa typów nośników: koperty, folie do przezroczy, etykiety, papier zwykły, papier makulaturowy, papier z wstępnym nadrukiem;
Obciążenie miesięczne: 150000 stron;
Obsługiwane systemy operacyjne: Microsoft Windows 10 i 11;
Wyposażenie: toner startowy;
Gwarancja: 12 miesięcy.
Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30232110-8 - Drukarki laserowe
4.5.5.) Wartość części: 1814,12 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania dla powiatu polkowickiego w ramach umowy dotacji z budżetu Województwa Dolnośląskiego,w tym: część 5: Dyski zewnętrzne.
Zakup w ramach dotacji celowej na zadanie rekultywacyjne „Zakup sprzętu pomiarowego i informatycznego oraz oprogramowania", przyznanej przez Sejmik Województwa Dolnośląskiego zgodnie z Uchwałą nr XIII/318/25 z dnia 27.03.2025 r.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jak w ust. 1 obejmuje:
Część 5: Dyski zewnętrzne:
Fabrycznie nowy dysk zewnętrzny w ilości 1 szt. o minimalnych parametrach technicznych:
Typ: SSD;
Pojemność: 8TB;
Interfejs: USB 3.2 typ C;
Prędkość interfejsu: 20 Gbit/s;
Szybkość odczytu: 1000 MB/s;
Szybkość zapisu: 1000 MB/s;
Wyposażenie: kabel USB typ A na C, dopuszczalny adapter z USB A na C z kablem USB C;
Gwarancja: 60 miesięcy
Parametry nie mogą być gorsze od podanych w specyfikacji.
W przypadku gdy w opisie do SWZ są użyte nazwy własne można je zastąpić innym sprzętem o parametrach równoważnych lub lepszych.
3. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 2057,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14409,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17183,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14409,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MET M.Raczyński A.Latacz Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930158014
7.3.3) Ulica: Krakowska 50-52
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-425
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
"MET M.RACZYŃSKI, A.LATACZ SPÓŁKA JAWNA"
jakie przetargi wygrała firma 
"MET M.RACZYŃSKI, A.LATACZ SPÓŁKA JAWNA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14409,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na: część 2: Komputer typu "all in one" wraz z dodatkowym monitorem (zestaw), zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1,  w związku z art. 266 ustawy Pzp.
UZASADNIENIE
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp., Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W ww. postępowaniu na część nr 2 nie złożono żadnej oferty. 
W związku z powyższym postępowanie na część nr 2  zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1,  w związku z art. 266 ustawy Pzp
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na: część 3: Zestaw komputerowy (laptop z dwoma monitorami i oprogramowaniem), zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1,  w związku z art. 266 ustawy Pzp.
UZASADNIENIE
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp., Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W ww. postępowaniu na część nr 3 nie złożono żadnej oferty. 
W związku z powyższym postępowanie na część nr 3  zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1,  w związku z art. 266 ustawy Pzp
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na: część 4: Drukarka biurkowa sieciowa, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1,  w związku z art. 266 ustawy Pzp.
UZASADNIENIE
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp., Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W ww. postępowaniu na część nr 4 nie złożono żadnej oferty. 
W związku z powyższym postępowanie na część nr 4  zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1,  w związku z art. 266 ustawy Pzp
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na: część 5: Dyski zewnętrzne, zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1,  w związku z art. 266 ustawy Pzp.
UZASADNIENIE
Zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp., Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
W ww. postępowaniu na część nr 5 nie złożono żadnej oferty. 
W związku z powyższym postępowanie na część nr  5  zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1,  w związku z art. 266 ustawy Pzp
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Zakup koparki kołowej na potrzeby Powiatowej Bazy Magazynowo - Sprzętowej Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej"
 - " Renowacja sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz ze studniami na Osiedlu Młodych w Polkowicach."
 - Zakup mobilnego urządzenia do uzdatniania wody w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
 - Zakup automatycznej paczkowarki do wody w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
 - Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Polkowickiego w sezonie 2025 - 2026, w zakresie części nr 1 - rejon Grębocice
 - "Wykonywanie fizycznych usług ochroniarskich, usług monitorowania obiektu PCUZ - ZOZ S.A. w Polkowicach i usług konwojów gotówki"
 
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego plotera tnącego skonstruowanego na bazie stołu roboczego do Gminnego Zakładu Aktywności Zawodowej w Maliniu
 - "Budowa parasola zabezpieczającego infrastrukturę teleinformatyczną na terenie Gminy Staroźreby w ramach Projektu Grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" - etap III"
 - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Kościan realizowanej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
 - Zakup laptopów, skanera dokumentów oraz serwerów wraz z osprzętem sieciowym przeznaczonych do zapewnienia bieżącego funkcjonowania komórek organizacyjnych MOPS w Krakowie.
 - Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
 - Dostawa licencji oprogramowania wraz ze wsparciem technicznym oraz przedłużenie subskrypcji i wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania
 
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





