eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzezawaModernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Okulice, Gmina Rzezawa w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Okulice, Gmina Rzezawa w trybie „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rzezawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660660

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Długa 21

1.5.2.) Miejscowość: Rzezawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-765

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@rzezawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzezawa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a87539d8-eaea-41d4-9c4b-0a625febf8c9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Okulice, Gmina Rzezawa w trybie „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a87539d8-eaea-41d4-9c4b-0a625febf8c9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021721/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Okulice, Gmina Rzezawa w trybie „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Małopolski na lata 2021-2027, Priorytet: Fundusze europejskie dla środowiska, Działanie – Rozwijanie systemu gospodarki wodno-ściekowej

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00319657

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RID.ZP.271.1.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2846000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji istniejącej oczyszczalni ścieków w miejscowości Okulice, Gmina Rzezawa, województwo małopolskie. W ramach zamówienia Wykonawca zmodernizuje istniejącą oczyszczalnię ścieków o przepustowości Qśrd = 300 m3/d.
Zadanie realizowane jest w formule „ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ” zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021. poz. 2454)
Szczegółowy zakres zamówienia, zakres opracowania dokumentacji projektowej oraz wykonania robót budowlanych wynika z Programu Funkcjonalno – Użytkowego – dalej PFU – oraz projektowanych postanowień umowy – określające sposób realizacji zamówienia stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.
Ponadto realizacja zamówienia obejmuje:
1) Wykonanie dokumentacji projektowej określonej w Programie Funkcjonalno – Użytkowym w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem zgłoszenia na budowę,
2) Wykonanie robót budowlano - montażowych w sposób zgodny z dokumentacją projektową Wykonawcy zatwierdzoną przez Zamawiającego, Programem Funkcjonalno-Użytkowym,
3) Nadzór autorski projektantów,
4) Przeniesienie na rzecz Zamawiającego majątkowych praw autorskich na wykonaną dokumentację projektową,
5) Przeprowadzenie niezbędnych pomiarów, prób i badań,
6) Przeprowadzenie wszystkich prac rozruchowych oraz wykonanie wszelkiej dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia rozruchu oraz dokumentacji porozruchowej
7) Wykonanie dokumentów powykonawczych,
8) Przeszkolenie personelu Zamawiającego dotyczące obsługi wybudowanych obiektów oraz urządzeń i instalacji dostarczonych i wykonanych w zakresie Zamówienia
9) Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej robót i sieci uzbrojenia terenu wraz z uzyskaniem klauzuli zgodności Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
w Bochni (PODGiK)
10) Wykonanie tablic informacyjnych.

Zamawiający udostępnia również szacunkowe zestawienie kosztów, które spełnia tylko funkcję pomocniczą przy wycenie oferty, nie wymaga się dołączania wyceny do oferty. Wykonawca który zostanie wybrany do realizacji niniejszego zamówienia zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do złożenia uproszczonego kosztorysu ofertowego wykonanego na podstawie załączonego zestawienia kosztów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2289890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6034380,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2784720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Produkcyjno Handlowe „OTECH” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7380006313

7.3.3) Ulica: ul. Dukielska 83

7.3.4) Miejscowość: Gorlice

7.3.5) Kod pocztowy: 38-300

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2784720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.