eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ko³obrzegDostawa sprzêtu medycznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Ko³obrzegu



Og³oszenie z dnia 2025-10-15

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzêtu medycznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Ko³obrzegu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ SANATORIUM UZDROWISKOWE MINISTERSTWA SPRAW WEWNÊTRZNYCH I ADMINISTRACJIW KO£OBRZEGU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330904944

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Portowa 22

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³obrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski

1.5.7.) Numer telefonu: 94 3544620

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.stawska@mswia.kolobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://mswia.kolobrzeg.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzêtu medycznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Ko³obrzegu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c35ff7ca-bf8c-4b04-a67e-b647419d78a4

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00477494

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00019572/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.6 Dostawa sprzêtu medycznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Ko³obrzegu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mswia.kolobrzeg/proceedings

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Z zastrze¿eniem art. 61 ust. 2 ustawy Pzp, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a
wykonawcami, w tym oferty oraz wszelkie o¶wiadczenia, wnioski ( w tym o wyja¶nienie tre¶ci SWZ), zawiadomienia i informacje
przekazywane s± wy³±cznie poprzez ich z³o¿enia na Platformie OpenNexus pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/mswia.kolobrzeg/proceedings (zwanej dalej „Platform±").
2) Korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób (np. listownie,
mailem) nie bêdzie brana pod uwagê.
3) Adres Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/mswia.kolobrzeg/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Rozporz±dzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne
wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj: sta³y dostêp do
sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC
o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4 , Linux, lub ich nowsze
wersje;zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalna
wersja 10 0.; w³±czona obs³uga JavaScript;zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obs³uguj±cy format plików .pdf;szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u
TLS 1.3; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.Wykonawca
przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie
zamówienia:akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy; zapozna³ i stosuje
siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. Zamawiaj±cy nie ponosi
odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy, w
szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu
sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty
w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje z
korzystania z Platformy, dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie
tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy
u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zalecenia: Formaty plików
wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY
MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów
publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów
teleinformatycznych”: zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .xls, .jpg, (.jpeg)
ze szczególnym wskazaniem na .pdf; w celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje
wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7z; w¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w
rozporz±dzeniu wystêpuj±: .gif, .bmp, .numbers, .pages. komunikacja z wykonawcami odbywa siê tylko
na Platformie za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za
po¶rednictwem adresu email;korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób ni¿ za
pomoc± Platformy na przyk³ad listownie, mailem nie bêdzie brana pod uwagê; Sugerujemy z³o¿enie
oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków;podczas podpisywania plików zaleca
siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1;zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie
podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu;zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadziæ jakichkolwiek
zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym.Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, wycofania oferty wynosi 150
MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Ze wzglêdu na ograniczon±
ilo¶æ znaków szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych znajduj± siê w rozdziale III podrozdziale 1
niniejszej SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Rozporz±dzeniem Prezesa Rady
Ministrów z dnia 31 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla
dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne
wymagania sprzêtowo – aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj: sta³y dostêp do
sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s; komputer klasy PC lub MAC
o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10 4 , Linux, lub ich nowsze
wersje;zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalna
wersja 10 0.; w³±czona obs³uga JavaScript;zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny
obs³uguj±cy format plików .pdf;szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u
TLS 1.3; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas
(hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.Wykonawca
przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie
zamówienia:akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na
stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin” oraz uznaje go za wi±¿±cy; zapozna³ i stosuje
siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem. Zamawiaj±cy nie ponosi
odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z Platformy, w
szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu
sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty
w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”). Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje z
korzystania z Platformy, dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie
tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy
u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zalecenia: Formaty plików
wykorzystywanych przez wykonawców powinny byæ zgodne z „OBWIESZCZENIEM PREZESA RADY
MINISTRÓW z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie og³oszenia jednolitego tekstu rozporz±dzenia Rady
Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów
publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów
teleinformatycznych”: zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .xls, .jpg, (.jpeg)
ze szczególnym wskazaniem na .pdf; w celu ewentualnej kompresji danych zamawiaj±cy rekomenduje
wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7z; w¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w
rozporz±dzeniu wystêpuj±: .gif, .bmp, .numbers, .pages. komunikacja z wykonawcami odbywa siê tylko
na Platformie za po¶rednictwem formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, nie za
po¶rednictwem adresu email;korespondencja przekazana zamawiaj±cemu w inny sposób ni¿ za
pomoc± Platformy na przyk³ad listownie, mailem nie bêdzie brana pod uwagê; Sugerujemy z³o¿enie
oferty na 24 godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków;podczas podpisywania plików zaleca
siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1;zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie
podpisu z kwalifikowanym znacznikiem czasu;zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadziæ jakichkolwiek
zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym.Maksymalny rozmiar jednego pliku
przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, wycofania oferty wynosi 150
MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. Ze wzglêdu na ograniczon±
ilo¶æ znaków szczegó³owe informacje dotycz±ce wymagañ technicznych i organizacyjnych znajduj± siê w rozdziale III podrozdziale 1
niniejszej SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.262.5.2025.AS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi: dostawa sprzêtu medycznego do SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Ko³obrzegu

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33100000-1 - Urz±dzenia medyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33165000-4 - Przyrz±dy do kriochirurgii i krioterapii

33128000-3 - Lasery medyczne inne ni¿ stosowane w chirurgii

33155000-1 - Przyrz±dy do fizykoterapii

33158200-4 - Urz±dzenia do elektroterapii

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-24

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty w zakresie czê¶ci (zadania) nr 3 zamawiaj±cy bêdzie kierowa³
siê nastêpuj±cymi kryteriami oceny ofert: Cena – 60,00%
Sposób przyznania punktów w kryterium „cena”: [C] – 60,00 pkt
Ww. kryterium bêdzie obliczone za pomoc± nastêpuj±cego wzoru:
Cena = najni¿sza cena ofertowa / cena badanej oferty x 100 x 60%
W kryterium „cena” oferta mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 punktów. Wynik zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku,
zgodnie z zasadami zaokr±glania.
2) Okres gwarancji – 40,00%
Sposób przyznawania punktów w kryterium „Okres gwarancji”: [P] – 40,00 pkt
W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana w nastêpuj±cy sposób:
− dla gwarancji wynosz±cej 24 miesi±ce – 0,00 pkt;
− dla gwarancji wynosz±cej 25 – 27 miesiêcy – 10,00 pkt;
− dla gwarancji wynosz±cej 28 – 30 miesiêcy – 20,00 pkt;
− dla gwarancji wynosz±cej 31 – 33 miesiêcy – 30,00 pkt;
− dla gwarancji wynosz±cej 34 – 36 miesiêcy – 40,00 pkt;
Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesi±ce.
Je¿eli wykonawca nie poda lub zaproponuje okres gwarancji krótszy ni¿ 24 miesiêcy to oferta wykonawcy zostanie odrzucona jako
niezgodna z SWZ.
Wykonawca sk³ada o¶wiadczenie co do oferowanego okresu gwarancji w formularzu stanowi±cym zestawienie minimalnych
wymaganych parametrów technicznych stanowi±cym za³±cznik nr 1.1 do SWZ. £±czna ilo¶æ punktów przyznanych ofercie na podstawie oceny przyjêtych kryteriów nast±pi poprzez ich ³±czne zsumowanie wg
nastêpuj±cego wzoru:
S = C + G
3) Najwiêksza ilo¶æ punktów (S) przyznanych danej ofercie wyliczonych w powy¿szy sposób de-cydowaæ bêdzie o uznaniu oferty za najkorzystniejsz±.
4) Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
5) Zamawiaj±cy udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona, jako najkorzystniej-sza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
6) Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
7) W toku badania i oceny ofert zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawców wyja¶nieñ dotycz±-cych tre¶ci z³o¿onych przez nich ofert lub innych sk³adanych dokumentów lub o¶wiadczeñ. Wykonawcy s± zobowi±zani do przedstawienia wyja¶nieñ w terminie wskazanym przez zama-wiaj±cego.
8) Zamawiaj±cy wybiera najkorzystniejszą ofertę̂ w terminie zwi±zania ofertą okre¶lonym w SWZ.
9) Je¿eli termin zwi±zania ofertą up³ynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, zamawiaj±cy wezwie wykonawcę̂, którego oferta otrzyma³a najwy¿szą ocenę̂, do wyra¿enia, w wyznaczo-nym przez zamawiaj±cego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
10) W przypadku braku zgody, o której mowa w ppkt 9, oferta podlega odrzuceniu, a zamawiaj±cy zwraca się̂ o wyra¿enie takiej zgody do kolejnego wykonawcy, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, chyba ¿e zachodz±̨ przes³anki do uniewa¿nienia postepowania.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu nie ¿±da z³o¿enia przez wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowaniu nie ¿±da z³o¿enia przez wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymagania, zamawiaj±cego okre¶lone w SWZ:
a) parametry techniczno – u¿ytkowe – nale¿y wype³niæ tabelê w opisie przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spe³niaæ oferowany przedmiot zamówienia stanowi±cy za³±cznik nr 1.1 do SWZ;
b) w zakresie nastêpuj±cych urz±dzeñ:
b1) jednoosobowa komora kriogeniczna:
dla oferowanych parametrów wskazanych w nastêpuj±cej poz.: nr 5;
b2) laser wysokoenergetyczny:
dla oferowanych parametrów wskazanych w nastêpuj±cych poz.: nr 7 i 9;
b3) urz±dzenia do strefowego masa¿u membranowego:
dla oferowanych parametrów wskazanych w nastêpuj±cej poz.: nr 4;
b4) aparat do g³êbokiej stymulacji elektromagnetycznej z fotelem:
dla oferowanych parametrów wskazanych w nastêpuj±cej poz.: nr 10.
zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia dla w/w pozycji dla poszczególnych urz±dzeñ:
materia³ów firmowych w postaci np. folderów, kart katalogowych, materia³ów informacyjnych, kart technicznych, ulotek lub wyci±gów z instrukcji, dokumentacji technicznych, ¶wiadectw rejestracji, o¶wiadczenia producenta – w jêzyku polskim potwierdzaj±ce zgodno¶æ oferowanego przez wykonawcê sprzêtu z cechami okre¶lonymi przez zamawiaj±cego w SWZ. Zaleca siê w sposób widoczny (np. kolorowy zakre¶lacz lub obrys kolorem) zaznaczyæ fragment potwierdzaj±cy parametry;
c) opis rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale II, podrozdzia³ 2, pkt 4) SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci).
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. dokumenty.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymagania, zamawiaj±cego okre¶lone w SWZ:
a) parametry techniczno – u¿ytkowe – nale¿y wype³niæ tabelê w opisie przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spe³niaæ oferowany przedmiot zamówienia stanowi±cy za³±cznik nr 1.1 do SWZ;
b) w zakresie nastêpuj±cych urz±dzeñ:
b1) jednoosobowa komora kriogeniczna:
dla oferowanych parametrów wskazanych w nastêpuj±cej poz.: nr 5;
b2) laser wysokoenergetyczny:
dla oferowanych parametrów wskazanych w nastêpuj±cych poz.: nr 7 i 9;
b3) urz±dzenia do strefowego masa¿u membranowego:
dla oferowanych parametrów wskazanych w nastêpuj±cej poz.: nr 4;
b4) aparat do g³êbokiej stymulacji elektromagnetycznej z fotelem:
dla oferowanych parametrów wskazanych w nastêpuj±cej poz.: nr 10.
zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia dla w/w pozycji dla poszczególnych urz±dzeñ:
materia³ów firmowych w postaci np. folderów, kart katalogowych, materia³ów informacyjnych, kart technicznych, ulotek lub wyci±gów z instrukcji, dokumentacji technicznych, ¶wiadectw rejestracji, o¶wiadczenia producenta – w jêzyku polskim potwierdzaj±ce zgodno¶æ oferowanego przez wykonawcê sprzêtu z cechami okre¶lonymi przez zamawiaj±cego w SWZ. Zaleca siê w sposób widoczny (np. kolorowy zakre¶lacz lub obrys kolorem) zaznaczyæ fragment potwierdzaj±cy parametry;
c) opis rozwi±zañ równowa¿nych – je¿eli wykonawca przewiduje ich zastosowanie (w przypadku, o którym mowa w Rozdziale II, podrozdzia³ 2, pkt 4) SWZ) oraz dokumenty na potwierdzenie równowa¿no¶ci zastosowanych rozwi±zañ (je¿eli s± konieczne do wykazania równowa¿no¶ci).
W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia wykonawcy ci sk³adaj± wspólnie ww. dokumenty.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ sk³adaj±c ofertê:
1) formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
2) opis przedmiotu zamówienia – zestawienie minimalnych wymaganych parametrów technicznych i warunków jakie musi spe³niaæ oferowany przedmiot zamówienia, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1.1 do SWZ.
Za³±czniki nr 1 i 1.1 do SWZ nie podlegaj± procedurze uzupe³nienia i z tego wzglêdu niez³o¿enie danych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty.
3) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej
Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów;
4) pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 3);
5) o¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie
zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy w przedmiotowym postêpowaniu zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium.
1) Wadium nale¿y wnie¶æ w wysoko¶ci: 6 000,00 z³ (s³ownie: sze¶æ tysiêcy z³otych i 00/100) przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Decyduje moment wp³ywu ¶rodków do zamawiaj±cego.
2) Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1. w pieni±dzu – przelewem na konto zamawiaj±cego Bank Gospodarstwa Krajowego, Nr: 89 1130 1176 0022 2122 0720 0002,
2. gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (z zastrze¿eniem, ¿e porêczenie jest zawsze porêczeniem pieniê¿nym) – wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej na Platformie.
3) W przypadku wnoszenia wadium w pieni±dzu zaleca siê, aby w tytule przelewu wyra¼nie oznaczyæ wykonawcê wnosz±cego wadium, szczególnie w przypadku, gdy wadium jest wnoszone przez pe³nomocnika/po¶rednika.
4) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia:
1. dokument gwarancji/porêczenia sporz±dzony w jêzyku obcym nale¿y z³o¿yæ wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski,
2. gwarancje/porêczenia podlegaæ musz± prawu polskiemu; wszystkie spory dotycz±ce gwarancji/porêczeñ bêd± rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji s±dów polskich.
5) W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji lub porêczenia z tre¶ci tych dokumentów musi w szczególno¶ci jednoznacznie wynikaæ:
1. musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie Pzp bez potwierdzenia tych okoliczno¶ci,
2. z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3. powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie,
4. termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±-zania ofert± (z zastrze¿eniem, i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert),
5. w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmioto-wego postêpowania,
6. beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowym Ministerstwa Spraw Wewnêtrznych i Admini-stracji w Ko³obrzegu wpisanym do Rejestru Stowarzyszeñ Innych Organizacji Spo³ecz-nych i Zawodowych, Fundacji oraz Samodzielnych Publicznych Zak³adów Opieki Zdro-wotnej Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy w Koszalinie IX Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS 0000006495, adres: ul. Portowa 22, 78-100 Ko³obrzeg, NIP 6711554411, REGON 330904944.
7. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówie-nia, zamawiaj±cy wymaga, aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich wy-konawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
8. Dokument wadialny z³o¿ony w postaci elektronicznej nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu wadialnego do jego wystawcy. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpiecze-niowej) lub porêczenia musi mieæ tak± sam± p³ynno¶æ jak wadium wniesione w pieni±-dzu – dochodzenie roszczenia z tytu³u wadium wniesionego w tej formie nie mo¿e byæ utrudnione.
6) Zamawiaj±cy zwraca wadium wniesione w innej formie ni¿ w pieni±dzu poprzez z³o¿enie gwarantowi lub porêczycielowi o¶wiadczenia o zwolnieniu wadium. W zwi±zku z powy¿szym zaleca siê aby w tre¶ci gwarancji/porêczenia wskazano adres poczty elektronicznej, na który nale¿y przes³aæ o¶wiadczenie o zwolnieniu wadium.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do
reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia
umowy; b) pe³nomocnictwo, o którym mowa w lit. a) nale¿y do³±czyæ do oferty; c) wszelk±
korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika; d) wspólnicy spó³ki
cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich
zastosowanie zasady okre¶lone w lit a) – d). Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o
udzielenie zamówienia. ¯aden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania. W przypadku oferty wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum): 1) w formularzu oferty nale¿y
wskazaæ firmy (nazwy) wszystkich wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie
zamówienia; 2) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by wi±za³a prawnie wszystkich
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Osoba podpisuj±ca ofertê
musi posiadaæ umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci
pe³nomocnictwa za³±czonego do oferty – tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ
zakres umocowania; 3) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp sk³ada ka¿dy
z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak
podstaw wykluczenia z postêpowania. Ww. o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych
siê o udzielenie zamówienia sk³adane jest wraz z ofert±. Przedmiotowe ¶rodki dowodowe
okre¶lone w rozdziale II podrozdzia³ 7 pkt 6 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj±
wspólnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci Oferty Wykonawcy jest mo¿liwa poprzez:
1) zmianê terminu realizacji Przedmiotu Umowy o okres odpowiadaj±cy wstrzymaniu lub opó¼nieniu tego terminu w
przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci spowodowanych Si³± Wy¿sz±, w tym wyst±pieniem zdarzenia losowego wywo³anego przez
czynniki zewnêtrzne, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ z pewno¶ci±, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu
lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach albo dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych
wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze Stron;
b) wyst±pienia okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego lub niezale¿nych od obu Stron, które skutkowa³y
wstrzymaniem wykonania Przedmiotu Umowy lub opó¼nieniem w jej zawarciu – np. przed³u¿eniem siê procedury
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego przez innego wykonawcê;
2) zmianê sposobu wykonania Przedmiotu Umowy lub obni¿enia Wynagrodzenia w przypadku/poprzez:
a) gdy ulegnie zmianie stan prawny, w zakresie dotycz±cym realizowanej Umowy, który spowoduje konieczno¶æ zmiany
sposobu wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcê,
b) zamianê Sprzêtu lub Urz±dzenia/Urz±dzeñ o wskazanego/wskazanych przez Wykonawcê w Ofercie innym/innymi, o
analogicznym przeznaczeniu i spe³niaj±cym/spe³niaj±cymi wszystkie wymogi okre¶lone przez Zamawiaj±cego w SWZ, w
szczególno¶ci taka zmiana jest dopuszczalna w przypadku pojawienia siê Sprzêtu lub Urz±dzeñ nowszej generacji, o lepszych parametrach, w³a¶ciwo¶ciach u¿ytkowych czy z innych przyczyn korzystniejszych dla Zamawiaj±cego; zmiana taka
nie mo¿e spowodowaæ zwiêkszenia Wynagrodzenia;
3) zmianê ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w ten sposób, ¿e wynagrodzenie netto pozostaje bez
zmian, a zmianie ulega tylko wysoko¶æ podatku VAT;
3. Zmiany postanowieñ Umowy wymagaj± zachowania formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci. Z uwagi na ograniczon±
liczbê znaków zmiany umowy zosta³y okre¶lone w §11 projektowanych postanowieniach umownych stanowi±cych
za³±cznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-10-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/mswia.kolobrzeg/proceedings

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-23 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-11-21

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, to zgodnie z § 4
rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków
dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy zamiast
dokumentów, o których mowa w Rozdziale II, podrozdzia³ 7, pkt 1, ppkt 3) SWZ, sk³ada:
dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce,
¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³o-szono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z
wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikaj±cej z podobnej procedury przewi-dzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokumenty, o których mowa w ust. 1, powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce za-mieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mo-wa w ust. 1 zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w
czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych
do je-go reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przy-siêg±, lub, je¿eli w kraju,
w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³
dotyczyæ nie ma przepisów o o¶wiad-czeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce
zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ do-tyczyæ. Przepis pkt 2 stosuje siê
odpowiednio.
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania
wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego z postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza siê:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu
269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastoso-waniu
¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wy-mieniona
w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie de-cyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.