eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Hrubieszów › Kompleksowa usługa nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zadania pn.: "Poprawa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie miasta Hrubieszowa w tym rozszerzenie funkcji HOSiR

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-11-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa usługa nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zadania pn.: „Poprawa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej na terenie miasta Hrubieszowa w tym rozszerzenie funkcji HOSiR

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA HRUBIESZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368888

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. mjr. Henryka Dobrzańskiego Hubala 1

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@miasto.hrubieszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miasto.hrubieszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-721a04ee-5099-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa usługa nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zadania pn.: „Poprawa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej na terenie miasta Hrubieszowa w tym rozszerzenie funkcji HOSiR

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-721a04ee-5099-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00477404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031687/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Pełnienie nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.„Poprawa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej na terenie miasta Hrubieszowa, w tym rozszerzenie funkcji Hrubieszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00391875

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.271.1.11.2023.AJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 326666,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa nadzoru nad projektowaniem i realizacją robót w ramach zadania pn.: „Poprawa infrastruktury sportowo – rekreacyjnej na terenie miasta Hrubieszowa w tym rozszerzenie funkcji Hrubieszowskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji” realizowanego w formule zaprojektuj i wybuduj na warunkach określonych w niniejszej Umowie.
4.2. Nadzorowana inwestycja obejmuje m.in.:
1) Budowę wraz z zagospodarowaniem terenu boisk piłkarskich o sztucznej nawierzchni trawy sztucznej z zadaszeniem w postaci montażu hali pneumatycznej, oświetleniem i piłkochwytami, wyposażeniem w tym sportowym i infrastrukturą towarzyszącą;
2) Budowę wraz z zagospodarowaniem terenu boisk piłkarskich o sztucznej nawierzchni z infrastruktura towarzyszącą i wyposażeniem m.in zadaszeniem, oświetleniem i piłkochwytami, wyposażeniem sportowym;
3) Budowę skateparku i pump track dla małych dzieci oraz dla młodzieży i dorosłych;
4) Budowę spikerki z funkcją magazynową (wraz z pełnym wyposażeniem i instalacjami);
5) Zakup kompletnego sztucznego lodowiska (wraz z niezbędnym wyposażeniem);
4.3. Zakres zadania inwestycyjnego obejmuje:
1) Wykonanie koncepcji projektowej z uwzględnieniem planowanych do zastosowania technologii oraz rozwiązań technicznych i materiałowych oraz przedstawienie jej do akceptacji Zamawiającemu,
2) wykonanie opinii i ekspertyz niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia,
3) wystąpienie o wydanie warunków przyłączeniowych,
4) wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej ze szczegółowością jak dla projektu wykonawczego, wraz ze sporządzeniem informacji dotyczącej Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ),
5) uzyskanie wynikających z przepisów opinii, uzgodnień, pozwoleń administracyjnych, decyzji, zgód i zatwierdzeń oraz odstępstw od obowiązujących przepisów, jeżeli zajdzie taka konieczność; uzyskanieuzgodnienia dokumentacji projektowej z rzeczoznawcami BHP, Sanepid, ppoż., ochrony środowiska oraz innych wymaganych przepisami; sporządzenie niezbędnych pozostałych projektów, np.: ruchu na czas prowadzenia robót, projekty warsztatowe oraz inne, jak również przeprowadzenie wymaganych badań, sprawdzeń, pomiarów, itd. niezbędnych dla należytego wykonania przedmiotu zamówienia,
6) uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę dla realizacji przedmiotu zamówienia,
7) sporządzenie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR),
8) wykonanie robót budowlano-montażowych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej i w oparciu o harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zamówienia,
9) sprawowanie Nadzoru Autorskiego w czasie realizacji robót wykonywanych w oparciu o sporządzoną i zatwierdzoną dokumentację projektową, o którym stanowi art. 20 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z późn. zm.),
10) przygotowanie dokumentacji powykonawczej, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z klauzulą przyjęcia inwentaryzacji do zasobów Ośrodka Geodezji i Kartografii,
11) przeprowadzenie odbiorów oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330501,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330501,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330501,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZDI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950188927

7.3.3) Ulica: ul. Jana Kiepury 6

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330501,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.