Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00431999/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usuwanie pojazdów z terenu powiatu bolesławieckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BOLESŁAWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821629
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 12
1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 75 732 32 58
1.5.8.) Numer faksu: 75 732 32 50
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatboleslawiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e430bd6b-5f38-11ed-9171-f6b7c7d593531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usuwanie pojazdów z terenu powiatu bolesławieckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e430bd6b-5f38-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476946
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021300/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usuwanie pojazdów z terenu powiatu bolesławieckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431999/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZ.272.1.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 638663,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: 1) usuwaniu pojazdów z terenu Powiatu Bolesławieckiego, co do których została wydana dyspozycja ich usunięcia w trybie art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym, 2) przechowywaniu pojazdów, co do których została wydana dyspozycja ich usunięcia w trybie art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym na parkingu strzeżonym do czasu ich odebrania przez właścicieli lub uprawnioną osobę,3) naliczaniu na rzecz właściciela lub osoby uprawnionej do odbioru pojazdu opłat o których mowa w art. 130a w wysokości ustalonej obowiązującą uchwałą Rady Powiatu określającą wysokość opłat, 4) wylegitymowaniu danych właścicieli lub uprawnionych osób do odbioru pojazdu, 5) weryfikacji kompletności i zasadności wydawanych przez uprawniony podmiot dyspozycji usunięcia pojazdu, 6) przekazywaniu kompletnie uzupełnionej dokumentacji ws. usunięcia i przechowywania ww. pojazdów na parkingu.
Część 1: w zakresie usuwania i przechowywania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, co do których została wydana dyspozycja ich usunięcia w trybie art.130a ustawy prawo o ruchu drogowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118000-5 - Usługi w zakresie pomocy drogowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 629283,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: 1) usuwaniu pojazdów z terenu Powiatu Bolesławieckiego, co do których została wydana dyspozycja ich usunięcia w trybie art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym,2) przechowywaniu pojazdów, co do których została wydana dyspozycja ich usunięcia w trybie art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym na parkingu strzeżonym do czasu ich odebrania przez właścicieli lub uprawnioną osobę,
3) naliczaniu na rzecz właściciela lub osoby uprawnionej do odbioru pojazdu opłat o których mowa w art. 130a w wysokości ustalonej obowiązującą uchwałą Rady Powiatu określającą wysokość opłat, 4) wylegitymowaniu danych właścicieli lub uprawnionych osób do odbioru pojazdu, 5) weryfikacji kompletności i zasadności wydawanych przez uprawniony podmiot dyspozycji usunięcia pojazdu, 6) przekazywaniu kompletnie uzupełnionej dokumentacji ws. usunięcia i przechowywania ww. pojazdów na parkingu.
Część 2: w zakresie usuwania i przechowywania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej pow. 3,5 t oraz pojazdów przewożących towary niebezpieczne, co do których została wydana dyspozycja ich usunięcia w trybie art.130 a ustawy prawo o ruchu drogowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50118000-5 - Usługi w zakresie pomocy drogowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50118110-9 - Usługi holownicze
98351100-9 - Usługi parkingowe
4.5.5.) Wartość części: 9379,79 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 790121 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 790121,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 790121,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6120004311
7.3.3) Ulica: Modłowa 8
7.3.4) Miejscowość: Bolesławiec
7.3.5) Kod pocztowy: 59-700
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W BOLESŁAWCU SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W BOLESŁAWCU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 790121 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE UNIEWAŻNIENIA
Z uwagi na odrzucenie oferty Wykonawcy: Wengrzyn Sp. z o.o., Jaroszówka 58, 59-225 Chojnów oraz zgodnie z art. 255 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”, Zamawiający unieważnia w części 2 podstępowanie pn. „Usuwanie pojazdów z terenu powiatu bolesławieckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym”.
UZASADNIENIE ODRZUCENIA OFERTY
Oferta Wykonawcy: Wengrzyn Sp. z o.o., Jaroszówka 58, 59-225 Chojnów podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Pzp, który stanowi, że Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń odrzuceniu.
W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymagał potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie:
1) aktualnego zezwolenie na wykonywanie przewoźnika drogowego lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 2201 ze zm.);
2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
3) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) z udziału w postępowaniu Zamawiający wymagał:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykonawca nie złożył ww. dokumentów w przewidzianym terminie, do których złożenia został wezwany przez Zamawiającego w dniu 21 listopada 2022 roku na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w dniu 29 listopada 2022 r. na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Z uwagi na niezłożenie w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Budowa budynku OSP we wsi Ocice (2)
- Rozbudowa Domu Ludowego we wsi Żeliszów (2)
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na Osiedlu Przylesie w Bolesławcu w formule zaprojektuj i wybuduj
- Rozbudowa instalacji gazów medycznych na Oddziale Chorób Wewnętrznych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- "Modernizacja i przebudowa wybranych odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Bolesławieckiego - Polski Ład"
- Przebudowa drogi - ul. Widok w Bolesławcu (boczna od tunelu) - II postępowanie
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa parkowania/przechowywania pojazdów/rzeczy zabezpieczonych przez Policję i na jej koszt oraz innych pojazdów zleconych przez Policję do prowadzonych postępowań
- Holowanie i parkowanie pojazdów samochodowych silnikowych do celów procesowych na terenie KPP w Pińczowie o masie całkowitej powyżej 3,5 tony
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.