eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › "Usuwanie pojazdów z terenu powiatu bolesławieckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usuwanie pojazdów z terenu powiatu bolesławieckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT BOLESŁAWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821629

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 12

1.5.2.) Miejscowość: Bolesławiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-700

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 732 32 58

1.5.8.) Numer faksu: 75 732 32 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@powiatboleslawiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiatboleslawiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e430bd6b-5f38-11ed-9171-f6b7c7d59353

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usuwanie pojazdów z terenu powiatu bolesławieckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e430bd6b-5f38-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476946

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021300/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usuwanie pojazdów z terenu powiatu bolesławieckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431999/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZ.272.1.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 638663,41 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: 1) usuwaniu pojazdów z terenu Powiatu Bolesławieckiego, co do których została wydana dyspozycja ich usunięcia w trybie art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym, 2) przechowywaniu pojazdów, co do których została wydana dyspozycja ich usunięcia w trybie art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym na parkingu strzeżonym do czasu ich odebrania przez właścicieli lub uprawnioną osobę,
3) naliczaniu na rzecz właściciela lub osoby uprawnionej do odbioru pojazdu opłat o których mowa w art. 130a w wysokości ustalonej obowiązującą uchwałą Rady Powiatu określającą wysokość opłat, 4) wylegitymowaniu danych właścicieli lub uprawnionych osób do odbioru pojazdu, 5) weryfikacji kompletności i zasadności wydawanych przez uprawniony podmiot dyspozycji usunięcia pojazdu, 6) przekazywaniu kompletnie uzupełnionej dokumentacji ws. usunięcia i przechowywania ww. pojazdów na parkingu.

Część 1: w zakresie usuwania i przechowywania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t, co do których została wydana dyspozycja ich usunięcia w trybie art.130a ustawy prawo o ruchu drogowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118000-5 - Usługi w zakresie pomocy drogowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50118110-9 - Usługi holownicze

98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 629283,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: 1) usuwaniu pojazdów z terenu Powiatu Bolesławieckiego, co do których została wydana dyspozycja ich usunięcia w trybie art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym,
2) przechowywaniu pojazdów, co do których została wydana dyspozycja ich usunięcia w trybie art. 130a ustawy prawo o ruchu drogowym na parkingu strzeżonym do czasu ich odebrania przez właścicieli lub uprawnioną osobę,
3) naliczaniu na rzecz właściciela lub osoby uprawnionej do odbioru pojazdu opłat o których mowa w art. 130a w wysokości ustalonej obowiązującą uchwałą Rady Powiatu określającą wysokość opłat, 4) wylegitymowaniu danych właścicieli lub uprawnionych osób do odbioru pojazdu, 5) weryfikacji kompletności i zasadności wydawanych przez uprawniony podmiot dyspozycji usunięcia pojazdu, 6) przekazywaniu kompletnie uzupełnionej dokumentacji ws. usunięcia i przechowywania ww. pojazdów na parkingu.

Część 2: w zakresie usuwania i przechowywania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej pow. 3,5 t oraz pojazdów przewożących towary niebezpieczne, co do których została wydana dyspozycja ich usunięcia w trybie art.130 a ustawy prawo o ruchu drogowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50118000-5 - Usługi w zakresie pomocy drogowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50118110-9 - Usługi holownicze

98351100-9 - Usługi parkingowe

4.5.5.) Wartość części: 9379,79 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 790121 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 790121,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 790121,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6120004311

7.3.3) Ulica: Modłowa 8

7.3.4) Miejscowość: Bolesławiec

7.3.5) Kod pocztowy: 59-700

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 790121 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2025-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE UNIEWAŻNIENIA

Z uwagi na odrzucenie oferty Wykonawcy: Wengrzyn Sp. z o.o., Jaroszówka 58, 59-225 Chojnów oraz zgodnie z art. 255 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, który stanowi że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu”, Zamawiający unieważnia w części 2 podstępowanie pn. „Usuwanie pojazdów z terenu powiatu bolesławieckiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym”.

UZASADNIENIE ODRZUCENIA OFERTY
Oferta Wykonawcy: Wengrzyn Sp. z o.o., Jaroszówka 58, 59-225 Chojnów podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c Pzp, który stanowi, że Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, lub podmiotowego środka dowodowego, potwierdzających brak podstaw wykluczenia lub spełnianie warunków udziału w postępowaniu, przedmiotowego środka dowodowego, lub innych dokumentów lub oświadczeń odrzuceniu.

W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymagał potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu poprzez złożenie:
1) aktualnego zezwolenie na wykonywanie przewoźnika drogowego lub aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego rzeczy wydaną na podstawie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2022 r. poz. 2201 ze zm.);
2) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
3) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami.
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) z udziału w postępowaniu Zamawiający wymagał:
1) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

Wykonawca nie złożył ww. dokumentów w przewidzianym terminie, do których złożenia został wezwany przez Zamawiającego w dniu 21 listopada 2022 roku na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz w dniu 29 listopada 2022 r. na podstawie art. 128 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Z uwagi na niezłożenie w przewidzianym terminie podmiotowych środków dowodowych potwierdzających brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.