eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaDostawa z montażem okładzin PCV na potrzeby DOLINA KRYNKI Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa z montażem okładzin PCV na potrzeby DOLINA KRYNKI Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLINA KRYNKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524464060

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Torowa 12

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 711 89 09

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dolina-krynki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolina-krynki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/1175358

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


W szczególności usługi bieżącego utrzymania dróg powiatowych, roboty interwencyjne, utrzymaniowe, utrzymanie zieleni przydrożnej, bieżące utrzymanie budynków będących własnością Powiatu Sokólskiego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa z montażem okładzin PCV na potrzeby DOLINA KRYNKI Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c5868e45-b0d2-4de1-94c8-ba7232b1d66f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476798

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423810

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DK.DZ-DK.Db.263.7.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 320902,88 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa z montażem okładzin PCV na potrzeby DOLINA KRYNKI Sp. z o.o.
2. Zadanie realizowane jest w ramach udzielonego zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki (na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2024r. poz. 1320 ze zm.) na wykonanie robót budowlanych polegających na realizacji zadania: Modernizacja i doposażenie infrastruktury społecznej SP ZOZ Sokółka, Część 1 zamówienia: remont oddziału internistycznego”.
3. Zamówienie obejmuje dostawę z montażem:
1) Wykładzinę PCV przewodzącą z materiałami pomocniczymi i montażem do sal łóżkowych,
2) Wykładzinę PCV antypoślizgową z materiałami pomocniczymi i montażem do pomieszczeń higieniczno-sanitarnych, porządkowych itp.,
3) Wykładzinę PCV z materiałami pomocniczymi i montażem - pozostałe pomieszczenia,
4) Wykładzinę PCV z materiałami pomocniczymi i montażem - ściany w salach łóżkowych i pomieszczeniach higieniczno-sanitarnych oraz pasy zabezpieczające ściany przed uszkodzeniami,
5) Wykładzinę PCV z materiałami pomocniczymi i montażem - ściany przy umywalkach oraz pasy zabezpieczające ściany przed uszkodzeniami.
4. Każde z zadań składa się z zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji. Zakres ilościowy zamówienia podstawowego oraz zamówienia objętego prawem opcji i Wymagania ogólne zawiera Opis przedmiotu zamówienia.
5. Opis szczegółowy przedmiotu zamówienia jest zawarty w Rozdziałach II. – III. SWZ (Specyfikacji Warunków Zamówienia).

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112200-0 - Wykładziny podłogowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 285003,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 285003,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 285003,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agat-Serwis Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 052237782

7.3.3) Ulica: Lodowa 14D

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-698

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 285003,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.