eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźUsługi szkoleniowe (6 części) w ramach projektu W KIERUNKU EUROPY



Ogłoszenie z dnia 2025-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi szkoleniowe (6 części) w ramach projektu W KIERUNKU EUROPY

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ekonomii i Usług

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000182159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Astronautów 19

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 93-533

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zseiu.elodz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp2lodz.bip.wikom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d9820365-6981-4ee4-8195-300b5121e1af

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi szkoleniowe (6 części) w ramach projektu W KIERUNKU EUROPY

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9820365-6981-4ee4-8195-300b5121e1af

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476558

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00231324/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Część 1 – Budowanie relacji z klientem - projekt W KIERUNKU EUROPY

1.3.15 Część 2 - Chcemy lepszego świata. O celach zrównoważonego rozwoju - PROJEKT W KIERUNKU EUROPY

1.3.16 Część 3 - Jak zapobiegać dyskryminacji- działania antydyskryminacyjne w szkole/placówce oświatowej

1.3.17 Część 4 - Savior – vivre w pracy i życiu codziennym

1.3.18 Część 5 - Team building – jak zbudować aktywny zespół

1.3.19 Część 6 - Wykorzystanie social mediów w promocji produktów i usług

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„W kierunku Europy” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362358

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/WKE/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 128176 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Budowanie relacji z klientem
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Budowanie relacji z klientem dla 40 uczniów ZSEiU w Łodzi w ramach projektu pn. „W kierunku Europy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027.
W ramach realizacji szkolenia Budowanie relacji z klientem Wykonawca zobowiązany jest do opracowania programu szkolenia, którego celem będzie:
• Rozwinięcie umiejętności uczestników w obszarze budowania partnerskich, długotrwałych relacji z klientami.
• Zapoznanie z metodami i technikami budowania dobrego doświadczenia klientów, co przyczyni się do osiągnięcia większej sprzedaży, większej liczby pozytywnych opinii, a także większym napływem stałych klientów
Wymiar i termin:
Przeprowadzenia szkolenia w wymiarze 32 godziny dla 40 uczestników w 4 grupach w terminie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2027 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 41177 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Chcemy lepszego świata. O celach zrównoważonego rozwoju.
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów: „Chcemy lepszego świata. O celach zrównoważonego rozwoju” dla 40 uczniów ZSEiU w Łodzi w ramach projektu pn. „Moda na sukces” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027.
W ramach realizacji warsztatów Wykonawca zobowiązany jest do: Opracowania programu warsztatów, którego celem będzie:
1. Zapoznanie uczniów z Milenijnymi Celami Rozwoju i Celami Zrównoważonego Rozwoju,
2. Zapoznanie z największymi wyzwaniami jakie stoją dziś przed wszystkimi ludźmi (zielona energia),
3. Ograniczenie zanieczyszczenia powietrza,
4. Ograniczenie rabunkowego pozyskiwania zasobów naturalnych etc. i sposoby na zmierzenie się z nimi.
Wymiar i termin:
Przeprowadzenia warsztatów w wymiarze 2 godzin dla 40 uczestników w 4 grupach w terminie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2027 r.
Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Liczba godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może być większa niż 8 godzin.

Harmonogram zajęć teoretycznych musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami uczącymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to soboty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 7215 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Jak zapobiegać dyskryminacji- działania antydyskryminacyjne w szkole/placówce oświatowej
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Jak zapobiegać dyskryminacji- działania antydyskryminacyjne w szkole/placówce oświatowej dla 6 nauczycieli ZSEiU w Łodzi w ramach projektu pn. „W kierunku Europy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027.
W ramach realizacji szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do: Opracowania programu szkolenia, którego celem będzie:
• zapoznanie z działaniami antydyskryminacyjnymi w szkole/placówce oświatowej.
• Zapoznanie z metodami walki z dyskryminacją ,sposoby rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
• Kształtowanie świadomości jak ważne jest wprowadzanie edukacji antydyskryminacyjnej do szkół.
Wymiar i termin:
Przeprowadzenia szkolenia w wymiarze 4 godzin dla 6 nauczycieli w terminie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2027r.
Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny.

Harmonogram zajęć teoretycznych musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami pracującymi w systemie dziennym, zatem możliwe terminy szkoleń to soboty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 5615 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cześć 4: Savior – vivre w pracy i życiu codziennym

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia „Savior – vivre w pracy i życiu codziennym” dla 40 uczniów ZSEiU w Łodzi w ramach projektu pn. „W kierunku Europy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027.

W ramach realizacji szkolenia „Savior – vivre w pracy i życiu codziennym” Wykonawca zobowiązany jest do: Opracowania programu szkolenia, którego celem będzie zapoznanie uczestników z zasadami savior- vivre’u i etykiety w życiu prywatnym i w biznesie, a w szczególności:
• Na co dzień: podstawy wizażu; typy strojów i zasady ich doboru; autoprezentacja;
• Biznesowy: kontakt osobisty; telefoniczny; mailowy; listowny;
• Podczas spotkań: rodzaje spotkań; konwersacja; takt i nietakt;
• Podczas podróży: autokarem; pociągiem; samolotem; w hotelu;
• W restauracji: dobre maniery podczas spożywania posiłków; rodzaje sztućców i naczyń; układanie zastawy stołowej zgodnie z zasadami; trudne potrawy; gafy; spożywanie alkoholu; jedzenie pałeczkami; toasty i przemówienia; regulowanie rachunku

Wymiar i termin:
Przeprowadzenia szkolenia w wymiarze 18 godzin dla 40 uczestników w 4 grupach w terminie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2027r.
Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Ilość godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może przekraczać 8.
Harmonogram zajęć teoretycznych i praktycznych musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami uczącymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to soboty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 14569,5 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 5: Team building – jak zbudować aktywny zespół
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Team building – jak zbudować aktywny zespół dla 40 uczniów ZSEiU w Łodzi w ramach projektu pn. „ W kierunku Europy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027.
W ramach realizacji szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do: Opracowania programu szkolenia, którego celem będzie:
• rozwinięcie umiejętności z zakresu pracy zespołowej, komunikacji, w tym rozpoznawania stylów komunikacji interpersonalnej, a także sposobów na rozwiązywanie konfliktów w zespole.
• Przygotowanie uczestnika do efektywnej współpracy w zespole.
Wymiar i termin:
Przeprowadzenia szkolenia w wymiarze 16 godzin dla 40 uczestników w 4 grupach w terminie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2027r.
Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Ilość godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może przekraczać 8.
Harmonogram zajęć teoretycznych i praktycznych musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami uczącymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to soboty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 29330,75 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 6: Wykorzystanie social mediów w promocji produktów i usług
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia: Wykorzystanie socjal mediów w promocji produktów i usług dla 40 uczniów ZSEiU w Łodzi w ramach projektu pn. „ W kierunku Europy” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus w ramach programu Regionalne Fundusze Europejskie dla Łódzkiego na lata 2021 – 2027.
W ramach realizacji szkolenia Wykonawca zobowiązany jest do: Opracowania programu szkolenia, którego celem będzie:
• Przygotowanie uczniów do samodzielnego tworzenia kampanii marketingowych w mediach społecznościowych w oparciu o dostępne narzędzia.
• opracowania strategii marketingowej z wykorzystaniem mediów społecznościowych
• wykorzystania narzędzi internetowych do sprzedaży swoich produktów lub usług
• budowania wiarygodności wśród klientów poprzez media społecznościowe

Wymiar i termin:
Przeprowadzenia szkolenia w wymiarze 18 godzin dla 40 uczestników w 4 grupach w terminie od dnia podpisania umowy do 30 kwietnia 2027r.
Przez godzinę zajęć należy rozumieć 60 minut – w tym 45 minut zajęć oraz 15 minut przerwy, długość przerw może być ustalana w sposób elastyczny. Ilość godzin szkolenia w trakcie jednego dnia nie może przekraczać 8.
Harmonogram zajęć teoretycznych i praktycznych musi uwzględniać fakt, iż uczestnicy są osobami uczącymi się w systemie dziennym, zatem możliwe terminy to soboty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 30232,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54800 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Zaufania Społecznego Publica Fides

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7312044844

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-04-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11960 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.4) Miejscowość: Łodź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-04-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4002 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4620 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4002 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7632055973

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4002 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-04-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51880 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51880 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kadry Turystyki Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272738159

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51880 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-04-30

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13040 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA SP. Z O.O. będąca organem prowadzącym dla Placówki Kształcenia Ustawicznego INFO-BIZ PROFESJONALNA EDUKACJA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762498132

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-04-30

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Szkoleniowe Kacper Staniecki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9472016131

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2027-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.