Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00399191/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-05
- 2024/BZP 00415299/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-16
- 2024/BZP 00424233/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku przy ul. Szkolnej 11 w Konarzynach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konarzyny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979602
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szkolna 7
1.5.2.) Miejscowość: Konarzyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-607
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@konarzyny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.konarzyny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/konarzyny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku przy ul. Szkolnej 11 w Konarzynach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c097711d-3ab0-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00476424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043079/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku przy ul. Szkolnej 11 w Konarzynach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00399191
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa, nadbudowa i przebudowa budynku przy ul. Szkolnej 11 w Konarzynach na budynek administracyjno – biurowy - Gminny Ośrodek Pomocy oraz Żłobek na działce nr 463/2, obręb 0002, gm. Konarzyny wraz z infrastrukturą techniczną. Przedmiot zamówienia został podzielony na etapy:
ETAP I – wykonanie prac budowlanych do stanu surowego otwartego;
ETAP II – pozostałe prace budowlane do uzyskania pozwolenia na użytkowanie budynku wraz z zagospodarowaniem terenu na działce nr 463/2 obręb Konarzyny, gm. Konarzyny oraz utwardzeniem terenu na działkach nr 225 i 224/1 obręb Konarzyny, gm. Konarzyny.
Szczegółowy opis przedmiotu - zakres prac został określony w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do niniejszej SWZ: Projektach Technicznych, Projektach budowlanych, Przedmiarach Robót oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia (przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262700-8 - Przebudowa budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4775936,93 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8900000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5448297,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Monika Szynwelska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552025957
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 4
7.3.4) Miejscowość: Chojnice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-600
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5448297,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Poniższa tabela przedstawia Wykonawców, którzy wzięli udział w postępowaniu oraz punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
Lp. Nazwa i adres Wykonawcy Cena oferty
(zł brutto) Okres gwarancji Ilość punktów
1. PBHU OBIEKT sp. z o. o., ul. Dolna 7A, 83-307 Kiełpinio, cena: 8.900.000,00 zł (32,20 pkt), gwarancja: 72 miesiące (40,00 pkt) - łącznie 72,20 pkt;
2. TELMAX E. R. Gliszczyńscy spółka jawna, Al. Wojska Polskiego 32E, 77-300 Człuchów, cena: 5.482.771,08 zł (52,27 pkt), gwarancja: 72 miesiące (40,00 pkt) - łacznie 92,27 pkt.
3. MarVinci Sp. z o. o., ul. Spokojna 9, 89-606 Chojniczki, cena: 4.775.936,93 zł (60,00 pkt), gwarancja: 60 miesięcy (20,00 pkt.) - łącznie 80 pkt
4. Przedsiębiorstwo Kompleksowej Obsługi Inwestycji „Ankra-Bis” Gabriel Trojański, ul. Św. Wojciecha 9, Rzepnica, 77-100 Bytów, cena: 6.899.528,50 zł (41,53pkt), gwarancja: 72 miesiące (40,00 pkt) - łącznie 81,53 pkt.
5. PHU Monika Szynwelska , ul. Przemysłowa 4, 89-600 Chojnice, cena: 5.448.297,74 zł (52,60 pkt.), gwarancja: 72 miesiące (40,00 pkt) - łacznie 92,60 pkt.
Zamawiający zawiera umowę z wykonawcą – zgodnie z art. 308 ust. 2 ustawy PZP.
INNE PRZETARGI KONARZYNY
więcej: przetargi KONARZYNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont kotłowni i instalacji gazowej z szafką gazową oraz remont elewacji w budynku szklarni dużej
- Roboty remontowe - rearanżacja sali Domu Kultury Śródmieście, Warszawa, ul. Smolna 9
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont elewacji budynku Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.