Ogłoszenie z dnia 2025-10-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00398039/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT 2 LOKALI UŻYTKOWYCH W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH PRZY UL. LUBELSKA 20/20A M. 65 I UL. ZARUBY 10 M. 5 W WARSZAWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZNYCH I ADMINISTRACJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017342084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Chełmska 8 A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-725
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zzm.mswia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zzm.mswia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zzm-mswia.ezamawiajacy.pl/pn/ZZM-MSWIA/demand/229567/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
ZZM MSWiA realizuje zadania przewidziane w rozdziale 7a ustawy o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych RP i rozdziale 6 ustawy o Agencji Mienia Wojskowego oraz określone w innych przepisach prawa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
REMONT 2 LOKALI UŻYTKOWYCH W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH PRZY UL. LUBELSKA 20/20A M. 65 I UL. ZARUBY 10 M. 5 W WARSZAWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4635f8d6-f6d6-4450-9386-46f8a22e94a9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00476119
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00136119/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 REMONT 2 LOKALI UŻYTKOWYCH W BUDYNKACH MIESZKALNYCH WIELORODZINNYCH PRZY UL. LUBELSKA 20/20A M. 65 I UL. ZARUBY 10 M. 5 W WARSZAWIE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398039
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-06/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część I – remont lokalu mieszkalnego nr 5 przy ul. Zaruby 10 (02-796 Warszawa)4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
4.5.5.) Wartość części: 112302,87 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część II – remont lokalu mieszkalnego nr 65 przy ul. Lubelskiej 20/20A (03-802 Warszawa)4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 143335,23 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139942,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 213995,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139942,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST - Ciołek Jarosław`
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251850444
7.3.3) Ulica: Stara Wróblina 18
7.3.4) Miejscowość: Tuchowicz
7.3.5) Kod pocztowy: 21-421
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139942,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178744,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298330,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178744,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVEST-CIOŁEK JAROSŁAW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8251850444
7.3.3) Ulica: Stara Wróblina 18
7.3.4) Miejscowość: Tuchowicz
7.3.5) Kod pocztowy: 21-421
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178744,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Centrum Informatyki Statystycznej
- 2025.2 Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Krajowej Rady Sądownictwa
- Zakup i dostarczenie samochodu osobowego typu SUV z napędem 4x4 dla Wydziału Geologii Uniwersytetu Warszawskiego - powtórka 2
- Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
- Świadczenie usług serwisu i konserwacji systemu i instalacji BMS w Gmachu Wydziału Matematyki i Nauk Informacyjnych Politechniki Warszawskiej
- Sprzedaż w systemie bezgotówkowym paliw płynnych na potrzeby Akademii Wymiaru Sprawiedliwości
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych obejmujących dostosowanie pomieszczeń do potrzeb biurowych oraz zmianę funkcji wybranych pomieszczeń w budynku A-50 na terenie PMAB
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
- BZP.271.125.2025 Wykonanie robót (...) pod nazwą: "Remont i modernizacja ciągów komunikacyjnych i ogrodzenia w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 6 w Nowym Sączu".
- Utworzenie 16 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 - edycja 3 w Klubie dziecięcym "Calineczka" Dąbrówka 110, 23-423 Potok Górny
- Rozbudowa drogi gminnej nr 180044K na odcinku I (ul. Witosa) w km od 0+003,55 do km 1+531,55 wraz ze skrzyżowaniem w km 1+531,55 w miejscowości Dąbrowa Tarnowska
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w zakresie budowy łącznika ulicy Toruńskiej z ulicą Chełmińską w Lisewie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





