eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Aleksandrów KujawskiPełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pod nazwą "Rozbudowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Aleksandrów Kujawski - I etap"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pod nazwą „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Aleksandrów Kujawski – I etap”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiejska Aleksandrów Kujawski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Aleksandrów Kujawski

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-700

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 542822059

1.5.8.) Numer faksu: 542822031

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gmina-aleksandrowkujawski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.gmina-aleksandrowkujawski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina-aleksandrowkujawski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadania pod nazwą „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury drogowej w Gminie Aleksandrów Kujawski – I etap”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36cdfc81-56b2-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475954

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022238/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji zadań inwestycyjnych na terenie Gminy Aleksandrów Kujawski

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00416077/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2022.EW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 38458,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego
w trakcie rozbudowy i modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Aleksandrów Kujawski – I etap realizowanego w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu „Polski Ład” Program Inwestycji Strategicznych dla poniższych inwestycji:
1) Część 1 zamówienia: Przebudowa ulicy Krokusowej wraz z budową 29 wjazdów do dz. nr 21/31, 21/30, 21/40, 21/39, 21/38, 21/37, 21/34, 21/43, 21/26, 21/33, 21/45, 21/46, 21/47, 21/48, 21/44, 21/49, 21/42, 21/41, 21/32, 21/36, 21/22, 21/29, 21/23, 21/24, 21/25, 21/27, 21/28, 21/51, 21/50 – obręb Odolion (kategoria XXV, IV) w miejscowości Odolion wraz z budową oświetlenia drogowego.
2. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy kompleksowej obsługi inwestycji specjalności drogowej realizowanej w ramach roboty budowlanej dla poniższych części zamówienia:
1) Część 1 zamówienia: Przebudowa ulicy Krokusowej wraz z budową 29 wjazdów do dz. nr 21/31, 21/30, 21/40, 21/39, 21/38, 21/37, 21/34, 21/43, 21/26, 21/33, 21/45, 21/46, 21/47, 21/48, 21/44, 21/49, 21/42, 21/41, 21/32, 21/36, 21/22, 21/29, 21/23, 21/24, 21/25, 21/27, 21/28, 21/51, 21/50 – obręb Odolion (kategoria XXV, IV) w miejscowości Odolion wraz z budową oświetlenia drogowego.
UWAGA:
- Dla części 2 zamówienia i części 6 zamówienia oprócz uprawnień budowlanych w specjalności drogowej Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Dla części 1 zamówienia oprócz uprawnień budowlanych w specjalności drogowej Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy wszystkich wymaganych w specjalności inżynieryjnej drogowej dla części zamówienia od nr 1 do nr 6, dodatkowo dla części 1 zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych dla części 2 zamówienia i części 6 zamówienia realizowanych w ramach roboty budowlanej.
4. Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie przez Wykonawcę wyłonionego
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz po zawarciu z nimi odpowiedniej umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niniejszego zamówienia z należytą starannością.
6. Obowiązki wykonania czynności objętych umową Wykonawca realizować będzie także w czasie terminu upływu gwarancji jakości wykonywanych robót budowlanych udzielonych przez wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia. Z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
7. Zapewnienie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami odrębnie dla każdej części zamówienia.
8. Przeprowadzanie regularnych wizytacji i inspekcji terenu budowy z częstotliwością nie mniejszą niż 1 raz w tygodniu zgodnie z przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym odrębnie dla każdej części zamówienia.
9. Reprezentowanie Zamawiającego podczas realizacji inwestycji poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z kontraktem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej odrębnie dla każdej części zamówienia.
10. Sprawdzanie, weryfikacja dokumentów przedkładanych przez Wykonawców robót budowlanych, egzekwowania zgodności opracowania dokumentów z wymogami Zamawiającego zawartymi w dokumentacji przetargowej oraz zasadami wiedzy technicznej w tym podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów i wyrobów proponowanych przez Wykonawcę do wbudowania posiadających odpowiednie dokumenty potwierdzające parametry zgodne z wymogami również atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów przed wbudowaniem oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecenie wykonawcy przeprowadzenie dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości odrębnie dla każdej części zamówienia.
11. Sprawdzenie kwalifikacji osób zatrudnionych przez wykonawców robót budowlanych odrębnie dla każdej części zamówienia.
12. Żądania wstrzymania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem lub przepisami BHP odrębnie dla każdej części zamówienia.
13. Weryfikowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających w zakresie zasadności oraz w zakresie finansowym i rzeczowym, jeżeli wystąpi konieczność ich wykonania i zostaną one zgłoszone odrębnie dla każdej części zamówienia.
14. Udzielanie bieżących konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu odrębnie dla każdej części zamówienia.
15. Nadzór nad wszystkimi próbami-wystawianie lub potwierdzanie wystawionych przez Wykonawców świadectw prowadzonych robót odrębnie dla każdej części zamówienia.
16. Akceptacja wymaganej dokumentacji powykonawczej robót odrębnie dla każdej części zamówienia.
17. Udział w czynnościach odbiorowych robót w tym odbiór od Wykonawcy robót budowlanych, weryfikacja i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej odrębnie dla każdej części zamówienia.
18. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz odbiorach wad usuniętych przez Wykonawców w trakcie trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia.
19. Wizja lokalna ma charakter wyłącznie fakultatywny. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie, dla którego będzie realizowany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym.
20. Wspólny Słownik Zamówień (CPV).
71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 6015,73 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego
w trakcie rozbudowy i modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Aleksandrów Kujawski – I etap realizowanego w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu „Polski Ład” Program Inwestycji Strategicznych dla poniższych inwestycji:
2) Część 2 zamówienia: Budowa drogi (kategoria XXV) w miejscowości Łazieniec dz. nr 49/3, 46/4, 104/8, 104/9, 60, 49/5, 104/7, 57/5, 57/12, obręb Łazieniec (ul. Widok – 362 mb, ul. Orzechowa – 209 mb, ul. Stroma -152,50 mb) o łącznej długości 724 mb).
2. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy kompleksowej obsługi inwestycji specjalności drogowej realizowanej w ramach roboty budowlanej dla poniższych części zamówienia:
2) Część 2 zamówienia: Budowa drogi (kategoria XXV) w miejscowości Łazieniec dz. nr 49/3, 46/4, 104/8, 104/9, 60, 49/5, 104/7, 57/5, 57/12, obręb Łazieniec (ul. Widok – 362 mb, ul. Orzechowa – 209 mb, ul. Stroma -152,50 mb) o łącznej długości 724 mb).
UWAGA:
- Dla części 2 zamówienia i części 6 zamówienia oprócz uprawnień budowlanych w specjalności drogowej Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Dla części 1 zamówienia oprócz uprawnień budowlanych w specjalności drogowej Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
2. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy wszystkich wymaganych w specjalności inżynieryjnej drogowej dla części zamówienia od nr 1 do nr 6, dodatkowo dla części 1 zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych dla części 2 zamówienia i części 6 zamówienia realizowanych w ramach roboty budowlanej.
3. Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie przez Wykonawcę wyłonionego
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz po zawarciu z nimi odpowiedniej umowy.
4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niniejszego zamówienia z należytą starannością.
5. Obowiązki wykonania czynności objętych umową Wykonawca realizować będzie także w czasie terminu upływu gwarancji jakości wykonywanych robót budowlanych udzielonych przez wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia. Z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
6. Zapewnienie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami odrębnie dla każdej części zamówienia.
7. Przeprowadzanie regularnych wizytacji i inspekcji terenu budowy z częstotliwością nie mniejszą niż 1 raz w tygodniu zgodnie z przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym odrębnie dla każdej części zamówienia.
8. Reprezentowanie Zamawiającego podczas realizacji inwestycji poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z kontraktem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej odrębnie dla każdej części zamówienia.
9. Sprawdzanie, weryfikacja dokumentów przedkładanych przez Wykonawców robót budowlanych, egzekwowania zgodności opracowania dokumentów z wymogami Zamawiającego zawartymi w dokumentacji przetargowej oraz zasadami wiedzy technicznej w tym podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów i wyrobów proponowanych przez Wykonawcę do wbudowania posiadających odpowiednie dokumenty potwierdzające parametry zgodne z wymogami również atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów przed wbudowaniem oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecenie wykonawcy przeprowadzenie dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości odrębnie dla każdej części zamówienia.
10. Sprawdzenie kwalifikacji osób zatrudnionych przez wykonawców robót budowlanych odrębnie dla każdej części zamówienia.
11. Żądania wstrzymania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem lub przepisami BHP odrębnie dla każdej części zamówienia.
12. Weryfikowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających w zakresie zasadności oraz w zakresie finansowym i rzeczowym, jeżeli wystąpi konieczność ich wykonania i zostaną one zgłoszone odrębnie dla każdej części zamówienia.
13. Udzielanie bieżących konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu odrębnie dla każdej części zamówienia.
14. Nadzór nad wszystkimi próbami-wystawianie lub potwierdzanie wystawionych przez Wykonawców świadectw prowadzonych robót odrębnie dla każdej części zamówienia.
15. Akceptacja wymaganej dokumentacji powykonawczej robót odrębnie dla każdej części zamówienia.
16. Udział w czynnościach odbiorowych robót w tym odbiór od Wykonawcy robót budowlanych, weryfikacja i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej odrębnie dla każdej części zamówienia.
17. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz odbiorach wad usuniętych przez Wykonawców w trakcie trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia.
18. Wizja lokalna ma charakter wyłącznie fakultatywny. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie, dla którego będzie realizowany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym.
19. Wspólny Słownik Zamówień (CPV).
71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 8697,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego
w trakcie rozbudowy i modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Aleksandrów Kujawski – I etap realizowanego w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu „Polski Ład” Program Inwestycji Strategicznych dla poniższych inwestycji:
3) Część 3 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 160228C Chrusty – Goszczewo, gmina Aleksandrów Kujawski Etapu I (km 0+000 – 0+700), Rozbudowa drogi gminnej nr 160228C Chrusty — Goszczewo, gmina Aleksandrów Kujawski – etap II (km 0+700 — 1+676).
2. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy kompleksowej obsługi inwestycji specjalności drogowej realizowanej w ramach roboty budowlanej dla poniższych części zamówienia:
3) Część 3 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej nr 160228C Chrusty – Goszczewo, gmina Aleksandrów Kujawski Etapu I (km 0+000 – 0+700), Rozbudowa drogi gminnej nr 160228C Chrusty — Goszczewo, gmina Aleksandrów Kujawski – etap II (km 0+700 — 1+676).
UWAGA:
- Dla części 2 zamówienia i części 6 zamówienia oprócz uprawnień budowlanych w specjalności drogowej Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Dla części 1 zamówienia oprócz uprawnień budowlanych w specjalności drogowej Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy wszystkich wymaganych w specjalności inżynieryjnej drogowej dla części zamówienia od nr 1 do nr 6, dodatkowo dla części 1 zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych dla części 2 zamówienia i części 6 zamówienia realizowanych w ramach roboty budowlanej.
4. Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie przez Wykonawcę wyłonionego
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz po zawarciu z nimi odpowiedniej umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niniejszego zamówienia z należytą starannością.
6. Obowiązki wykonania czynności objętych umową Wykonawca realizować będzie także w czasie terminu upływu gwarancji jakości wykonywanych robót budowlanych udzielonych przez wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia. Z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
7. Zapewnienie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami odrębnie dla każdej części zamówienia.
8. Przeprowadzanie regularnych wizytacji i inspekcji terenu budowy z częstotliwością nie mniejszą niż 1 raz w tygodniu zgodnie z przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym odrębnie dla każdej części zamówienia.
9. Reprezentowanie Zamawiającego podczas realizacji inwestycji poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z kontraktem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej odrębnie dla każdej części zamówienia.
10. Sprawdzanie, weryfikacja dokumentów przedkładanych przez Wykonawców robót budowlanych, egzekwowania zgodności opracowania dokumentów z wymogami Zamawiającego zawartymi w dokumentacji przetargowej oraz zasadami wiedzy technicznej w tym podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów i wyrobów proponowanych przez Wykonawcę do wbudowania posiadających odpowiednie dokumenty potwierdzające parametry zgodne z wymogami również atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów przed wbudowaniem oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecenie wykonawcy przeprowadzenie dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości odrębnie dla każdej części zamówienia.
11. Sprawdzenie kwalifikacji osób zatrudnionych przez wykonawców robót budowlanych odrębnie dla każdej części zamówienia.
12. Żądania wstrzymania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem lub przepisami BHP odrębnie dla każdej części zamówienia.
13. Weryfikowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających w zakresie zasadności oraz w zakresie finansowym i rzeczowym, jeżeli wystąpi konieczność ich wykonania i zostaną one zgłoszone odrębnie dla każdej części zamówienia.
14. Udzielanie bieżących konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu odrębnie dla każdej części zamówienia.
15. Nadzór nad wszystkimi próbami-wystawianie lub potwierdzanie wystawionych przez Wykonawców świadectw prowadzonych robót odrębnie dla każdej części zamówienia.
16. Akceptacja wymaganej dokumentacji powykonawczej robót odrębnie dla każdej części zamówienia.
17. Udział w czynnościach odbiorowych robót w tym odbiór od Wykonawcy robót budowlanych, weryfikacja i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej odrębnie dla każdej części zamówienia.
18. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz odbiorach wad usuniętych przez Wykonawców w trakcie trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia.
19. Wizja lokalna ma charakter wyłącznie fakultatywny. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie, dla którego będzie realizowany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym.
20. Wspólny Słownik Zamówień (CPV).
71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 16095,48 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego
w trakcie rozbudowy i modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Aleksandrów Kujawski – I etap realizowanego w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu „Polski Ład” Program Inwestycji Strategicznych dla poniższych inwestycji:
4) Część 4 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wołuszewo (dz. nr 152, obręb Wołuszewo) o długości 1035 mb.
2. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy kompleksowej obsługi inwestycji specjalności drogowej realizowanej w ramach roboty budowlanej dla poniższych części zamówienia:
4) Część 4 zamówienia: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Wołuszewo (dz. nr 152, obręb Wołuszewo) o długości 1035 mb.
UWAGA:
- Dla części 2 zamówienia i części 6 zamówienia oprócz uprawnień budowlanych w specjalności drogowej Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Dla części 1 zamówienia oprócz uprawnień budowlanych w specjalności drogowej Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy wszystkich wymaganych w specjalności inżynieryjnej drogowej dla części zamówienia od nr 1 do nr 6, dodatkowo dla części 1 zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych dla części 2 zamówienia i części 6 zamówienia realizowanych w ramach roboty budowlanej.
4. Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie przez Wykonawcę wyłonionego
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz po zawarciu z nimi odpowiedniej umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niniejszego zamówienia z należytą starannością.
6. Obowiązki wykonania czynności objętych umową Wykonawca realizować będzie także w czasie terminu upływu gwarancji jakości wykonywanych robót budowlanych udzielonych przez wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia. Z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
7. Zapewnienie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami odrębnie dla każdej części zamówienia.
8. Przeprowadzanie regularnych wizytacji i inspekcji terenu budowy z częstotliwością nie mniejszą niż 1 raz w tygodniu zgodnie z przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym odrębnie dla każdej części zamówienia.
9. Reprezentowanie Zamawiającego podczas realizacji inwestycji poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z kontraktem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej odrębnie dla każdej części zamówienia.
10. Sprawdzanie, weryfikacja dokumentów przedkładanych przez Wykonawców robót budowlanych, egzekwowania zgodności opracowania dokumentów z wymogami Zamawiającego zawartymi w dokumentacji przetargowej oraz zasadami wiedzy technicznej w tym podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów i wyrobów proponowanych przez Wykonawcę do wbudowania posiadających odpowiednie dokumenty potwierdzające parametry zgodne z wymogami również atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów przed wbudowaniem oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecenie wykonawcy przeprowadzenie dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości odrębnie dla każdej części zamówienia.
11. Sprawdzenie kwalifikacji osób zatrudnionych przez wykonawców robót budowlanych odrębnie dla każdej części zamówienia.
12. Żądania wstrzymania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem lub przepisami BHP odrębnie dla każdej części zamówienia.
13. Weryfikowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających w zakresie zasadności oraz w zakresie finansowym i rzeczowym, jeżeli wystąpi konieczność ich wykonania i zostaną one zgłoszone odrębnie dla każdej części zamówienia.
14. Udzielanie bieżących konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu odrębnie dla każdej części zamówienia.
15. Nadzór nad wszystkimi próbami-wystawianie lub potwierdzanie wystawionych przez Wykonawców świadectw prowadzonych robót odrębnie dla każdej części zamówienia.
16. Akceptacja wymaganej dokumentacji powykonawczej robót odrębnie dla każdej części zamówienia.
17. Udział w czynnościach odbiorowych robót w tym odbiór od Wykonawcy robót budowlanych, weryfikacja i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej odrębnie dla każdej części zamówienia.
18. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz odbiorach wad usuniętych przez Wykonawców w trakcie trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia.
19. Wizja lokalna ma charakter wyłącznie fakultatywny. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie, dla którego będzie realizowany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym.
20. Wspólny Słownik Zamówień (CPV).
71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 3585,67 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego
w trakcie rozbudowy i modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Aleksandrów Kujawski – I etap realizowanego w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu „Polski Ład” Program Inwestycji Strategicznych dla poniższych inwestycji:
5) Część 5 zamówienia: Przebudowa ul. Liliowej w miejscowości Rożno-Parcele.
2. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy kompleksowej obsługi inwestycji specjalności drogowej realizowanej w ramach roboty budowlanej dla poniższych części zamówienia:
5) Część 5 zamówienia: Przebudowa ul. Liliowej w miejscowości Rożno-Parcele.
UWAGA:
- Dla części 2 zamówienia i części 6 zamówienia oprócz uprawnień budowlanych w specjalności drogowej Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Dla części 1 zamówienia oprócz uprawnień budowlanych w specjalności drogowej Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy wszystkich wymaganych w specjalności inżynieryjnej drogowej dla części zamówienia od nr 1 do nr 6, dodatkowo dla części 1 zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych dla części 2 zamówienia i części 6 zamówienia realizowanych w ramach roboty budowlanej.
4. Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie przez Wykonawcę wyłonionego
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz po zawarciu z nimi odpowiedniej umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niniejszego zamówienia z należytą starannością.
6. Obowiązki wykonania czynności objętych umową Wykonawca realizować będzie także w czasie terminu upływu gwarancji jakości wykonywanych robót budowlanych udzielonych przez wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia. Z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
7. Zapewnienie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami odrębnie dla każdej części zamówienia.
8. Przeprowadzanie regularnych wizytacji i inspekcji terenu budowy z częstotliwością nie mniejszą niż 1 raz w tygodniu zgodnie z przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym odrębnie dla każdej części zamówienia.
9. Reprezentowanie Zamawiającego podczas realizacji inwestycji poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z kontraktem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej odrębnie dla każdej części zamówienia.
10. Sprawdzanie, weryfikacja dokumentów przedkładanych przez Wykonawców robót budowlanych, egzekwowania zgodności opracowania dokumentów z wymogami Zamawiającego zawartymi w dokumentacji przetargowej oraz zasadami wiedzy technicznej w tym podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów i wyrobów proponowanych przez Wykonawcę do wbudowania posiadających odpowiednie dokumenty potwierdzające parametry zgodne z wymogami również atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów przed wbudowaniem oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecenie wykonawcy przeprowadzenie dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości odrębnie dla każdej części zamówienia.
11. Sprawdzenie kwalifikacji osób zatrudnionych przez wykonawców robót budowlanych odrębnie dla każdej części zamówienia.
12. Żądania wstrzymania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem lub przepisami BHP odrębnie dla każdej części zamówienia.
13. Weryfikowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających w zakresie zasadności oraz w zakresie finansowym i rzeczowym, jeżeli wystąpi konieczność ich wykonania i zostaną one zgłoszone odrębnie dla każdej części zamówienia.
14. Udzielanie bieżących konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu odrębnie dla każdej części zamówienia.
15. Nadzór nad wszystkimi próbami-wystawianie lub potwierdzanie wystawionych przez Wykonawców świadectw prowadzonych robót odrębnie dla każdej części zamówienia.
16. Akceptacja wymaganej dokumentacji powykonawczej robót odrębnie dla każdej części zamówienia.
17. Udział w czynnościach odbiorowych robót w tym odbiór od Wykonawcy robót budowlanych, weryfikacja i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej odrębnie dla każdej części zamówienia.
18. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz odbiorach wad usuniętych przez Wykonawców w trakcie trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia.
19. Wizja lokalna ma charakter wyłącznie fakultatywny. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie, dla którego będzie realizowany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym.
20. Wspólny Słownik Zamówień (CPV).
71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 1096,33 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego
w trakcie rozbudowy i modernizacji infrastruktury drogowej w Gminie Aleksandrów Kujawski – I etap realizowanego w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu „Polski Ład” Program Inwestycji Strategicznych dla poniższych inwestycji:
6) Część 6 zamówienia: Przebudowa drogi w Łazieńcu na ul. Wincentego Witosa wraz z projektem kanalizacji deszczowej na odcinku ok. 120 mb.
2. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy kompleksowej obsługi inwestycji specjalności drogowej realizowanej w ramach roboty budowlanej dla poniższych części zamówienia:
6) Część 6 zamówienia: Przebudowa drogi w Łazieńcu na ul. Wincentego Witosa wraz z projektem kanalizacji deszczowej na odcinku ok. 120 mb.

UWAGA:
- Dla części 2 zamówienia i części 6 zamówienia oprócz uprawnień budowlanych w specjalności drogowej Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
- Dla części 1 zamówienia oprócz uprawnień budowlanych w specjalności drogowej Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
3. Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dotyczy wszystkich wymaganych w specjalności inżynieryjnej drogowej dla części zamówienia od nr 1 do nr 6, dodatkowo dla części 1 zamówienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz w zakresie specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych dla części 2 zamówienia i części 6 zamówienia realizowanych w ramach roboty budowlanej.
4. Przedmiot niniejszego zamówienia realizowany będzie przez Wykonawcę wyłonionego
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz po zawarciu z nimi odpowiedniej umowy.
5. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania niniejszego zamówienia z należytą starannością.
6. Obowiązki wykonania czynności objętych umową Wykonawca realizować będzie także w czasie terminu upływu gwarancji jakości wykonywanych robót budowlanych udzielonych przez wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia. Z tego tytułu nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
7. Zapewnienie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami odrębnie dla każdej części zamówienia.
8. Przeprowadzanie regularnych wizytacji i inspekcji terenu budowy z częstotliwością nie mniejszą niż 1 raz w tygodniu zgodnie z przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym odrębnie dla każdej części zamówienia.
9. Reprezentowanie Zamawiającego podczas realizacji inwestycji poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z kontraktem, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej odrębnie dla każdej części zamówienia.
10. Sprawdzanie, weryfikacja dokumentów przedkładanych przez Wykonawców robót budowlanych, egzekwowania zgodności opracowania dokumentów z wymogami Zamawiającego zawartymi w dokumentacji przetargowej oraz zasadami wiedzy technicznej w tym podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów i wyrobów proponowanych przez Wykonawcę do wbudowania posiadających odpowiednie dokumenty potwierdzające parametry zgodne z wymogami również atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów przed wbudowaniem oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, polecenie wykonawcy przeprowadzenie dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości odrębnie dla każdej części zamówienia.
11. Sprawdzenie kwalifikacji osób zatrudnionych przez wykonawców robót budowlanych odrębnie dla każdej części zamówienia.
12. Żądania wstrzymania robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z zamówieniem lub przepisami BHP odrębnie dla każdej części zamówienia.
13. Weryfikowanie robót zamiennych, dodatkowych lub uzupełniających w zakresie zasadności oraz w zakresie finansowym i rzeczowym, jeżeli wystąpi konieczność ich wykonania i zostaną one zgłoszone odrębnie dla każdej części zamówienia.
14. Udzielanie bieżących konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu odrębnie dla każdej części zamówienia.
15. Nadzór nad wszystkimi próbami-wystawianie lub potwierdzanie wystawionych przez Wykonawców świadectw prowadzonych robót odrębnie dla każdej części zamówienia.
16. Akceptacja wymaganej dokumentacji powykonawczej robót odrębnie dla każdej części zamówienia.
17. Udział w czynnościach odbiorowych robót w tym odbiór od Wykonawcy robót budowlanych, weryfikacja i przekazanie Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej odrębnie dla każdej części zamówienia.
18. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych oraz odbiorach wad usuniętych przez Wykonawców w trakcie trwania gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odrębnie dla każdej części zamówienia.
19. Wizja lokalna ma charakter wyłącznie fakultatywny. Zaleca się wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w terenie, dla którego będzie realizowany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym.
20. Wspólny Słownik Zamówień (CPV).
71247000-1 – Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.5.) Wartość części: 2967,71 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22017,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8610,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACT BUD Doradztwo inwestycje projekty Rafał Głowacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882893374

7.3.4) Miejscowość: Choceń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-850

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8610,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12546,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26937,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12546,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACT BUD Doradztwo inwestycje projekty Rafał Głowacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882893374

7.3.4) Miejscowość: Choceń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-850

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12546,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15375,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38007,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15375,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACT BUD Doradztwo inwestycje projekty Rafał Głowacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882893374

7.3.4) Miejscowość: Choceń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-850

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15375,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17097,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACT BUD Doradztwo inwestycje projekty Rafał Głowacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882893374

7.3.4) Miejscowość: Choceń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-850

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4305,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10947,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4305,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACT BUD Doradztwo inwestycje projekty Rafał Głowacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882893374

7.3.4) Miejscowość: Choceń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-850

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4305,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8610,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15867,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8610,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ACT BUD Doradztwo inwestycje projekty Rafał Głowacki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8882893374

7.3.4) Miejscowość: Choceń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-850

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8610,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.