eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chęciny"Remont drogi wewnętrznej dz. Nr ewid. 94/1, 94/2, 133/19 Podzamcze Gaj- km 0+180 - 1+279 "(deszcz nawalny 22.05.2024r.).



Ogłoszenie z dnia 2025-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont drogi wewnętrznej dz. Nr ewid. 94/1, 94/2, 133/19
Podzamcze Gaj- km 0+180 – 1+279 „(deszcz nawalny 22.05.2024r.).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CHĘCINY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009722

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. 2 Czerwca 4

1.5.2.) Miejscowość: Chęciny

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-060

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@checiny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.checiny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.checiny.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont drogi wewnętrznej dz. Nr ewid. 94/1, 94/2, 133/19
Podzamcze Gaj- km 0+180 – 1+279 „(deszcz nawalny 22.05.2024r.).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7536011d-96d9-4dcd-8632-d997d6c8fb2b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475654

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034911/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Remont drogi gminnej wewnętrznej dz. nr. ewidencyjny 94/1, 94/2 Podzamcze Gaj – km 0+000 – 1+280

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00399431

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-IX.271.15.2025.KS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu istniejącej nawierzchni drogi wewnętrznej na działkach o nr ewid. 94/1, 94/2, 133/19 obr. 0014 Starochęciny na długości 1099 mb.
Charakterystyka robót:
Droga posiadać będzie jezdnię bitumiczną o szerokości 3,00m oraz obustronne pobocza z kruszywa
o szerokości 0,75m. W przekroju jezdni na całym odcinku wykonany zostanie spadek jednostronny 2%. W ramach prac budowlanych należy wymienić warstwę wiążącą i ścieralną. W robotach budowlanych należy wykonać również zjazdy do nieruchomości z kruszywa łamanego oraz częściowo wybrukować nawiązując się do istniejących zjazdów wykonanych z kostki betonowej. Wyprofilowanie dna i skarp istniejących rowów, czyszczenie przepustów pod jezdnią oraz pod prywatnymi zjazdami. Wymiana uszkodzonych przepustów rurowych żelbetowych oraz zamontowanie ścianek czołowych skrzydełkowych.
Konstrukcja jezdni:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S , gr. 4 cm;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, gr. 5 cm;
- geosiatka przeciwspękaniowa;
- warstwa wyrównawcza z kruszywa, 0/31,5, gr. 15cm;
Konstrukcja poboczy:
- kruszywo łamane 0/31,5, gr. 20cm;
Konstrukcja zjazdów:
- kruszywo łamane 0/31,5, gr. 20cm lub kostka betonowa w celu dowiązania do istniejących zjazdów wykonanych z kostki.
Prace należy wykonać zgodnie z opracowanymi projektem budowlano- wykonawczym oraz zgodnie ze sztuką budowlaną oraz innymi przepisami prawa.
UWAGA!
Załączone do specyfikacji przedmiary robót nie są elementem dokumentacji projektowej, lecz stanowią materiał pomocniczy na użytek:
- określenia minimalnych norm technicznych i jakości materiałów i urządzeń ,
- oceny, czy nie zachodzi przypadek rażąco niskiej ceny.
Zaleca się Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej celem zbadania miejsca budowy i jego otoczenia, oraz uzyskania innych potrzebnych informacji dotyczących wykonania przedmiotu zamówienia przed złożeniem oferty przetargowej.
Dokumentacja projektowa może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. W tych przypadkach wszystkie użyte w projektach technicznych, przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych nazwy produktów, firm mają tylko zastosowanie do określenia parametrów technicznych i jakościowych urządzeń oraz standardów materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowanie innych materiałów i urządzeń, niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji (materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego i Jednostki Projektowania oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem. Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą terminu wykonania przedmiotu umowy i wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
Jakość dostarczonych do budowy materiałów, wyrobów i elementów musi być zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami dopuszczenia do stosowania i ustaleniami projektów wykonawczych oraz wymaganiami zawartymi w SWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków Wykonawca przekaże Zamawiającemu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233270-2 - Malowanie nawierzchni parkingów

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 741860,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 961111,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 741860,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLAS Polska Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 786 13 95 883

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 49

7.3.4) Miejscowość: Palędzie

7.3.5) Kod pocztowy: 62-070

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Na dzień zawarcia umowy Wykonawca nie określił jeszcze podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji wykazu podwykonawców oraz projektów umów z nimi przed przystąpieniem do wykonywania przez nich robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz postanowieniami umowy.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 741860,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.