Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00380322/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-06
- 2022/BZP 00389908/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-13
- 2024/BZP 00056441/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-22
- 2022/BZP 00497119/01 - Wynik z dnia 2022-12-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGI CATERINGOWE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W POZNANIU-KRZESINACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 632431771
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Silniki 1
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-325
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31blt.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31blt.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/31blt/public/postepowanie?postepowanie=347399861.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGI CATERINGOWE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90b019d8-4555-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475590
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00338502/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.25 Usługi cateringowe na 2023 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00380322/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 59/IX/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi cateringowe świadczone dla żołnierzy pełniących całodobowe służby dyżurne oraz innych osób uprawnionych do żywienia w kompleksach będących na zaopatrzeniu 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego.- ZADANIE nr 1 - USŁUGI CATERINGOWE w Lesznie
Zamawiający zastrzega, że odległość pomiędzy miejscem przygotowywania posiłków, a miejscem ich spożywania, nie może być większa niż 15 kilometrów. Związane jest to ze specyfiką przestrzegania porządku dnia określonego w Jednostkach wojskowych, który podlega ściśle określonym reżimom, w tym z wydawaniem posiłków na czas. Zamawiający przy ocenie odległości będzie korzystał ze strony www.dojazd.org – najkrótsza odległość.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zalecane wielkości potraw i napojów, zestawienie wymiarów należności, wymagania jakościowe co do przedmiotu zamówienia, zostały określone w Opisach przedmiotu zamówienia - zał. nr 6 do SWZ.
Wykonawca musi posiadać wdrożony system bezpieczeństwa – HACCP obejmujący lokalizację w której będą przygotowywane posiłki. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopię ważnego dokumentu potwierdzającą wdrożenie systemu HACCP w jednej z następujących form: certyfikat systemu HACCP wdrożonego przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacyjnego z siedzibą w Warszawie lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP; przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje Zasady systemu HACCP (podstawa prawna: art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020r. poz. 2021 z późn. zm.). Brak dostarczenia dokumentu przez Wykonawcę, Zamawiający traktować będzie jako uchylenie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wdrożony system bezpieczeństwa –HACCP musi posiadać każdy z Wykonawców.
Wykonawca musi być ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej do kwoty co najmniej 100 tys. PLN w zakresie odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz 100 tys. PLN w zakresie odpowiedzialności cywilnej kontraktowej. Wykonawca w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) wraz z opłaconymi składkami. Polisa musi być aktualna przez cały okres obowiązywania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 1161395,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi cateringowe świadczone dla żołnierzy pełniących całodobowe służby dyżurne oraz innych osób uprawnionych do żywienia w kompleksach będących na zaopatrzeniu 31 Bazy Lotnictwa Taktycznego.- ZADANIE nr 2 - USŁUGI CATERINGOWE w Śremie
Zamawiający zastrzega, że odległość pomiędzy miejscem przygotowywania posiłków, a miejscem ich spożywania, nie może być większa niż 15 kilometrów. Związane jest to ze specyfiką przestrzegania porządku dnia określonego w Jednostkach wojskowych, który podlega ściśle określonym reżimom, w tym z wydawaniem posiłków na czas. Zamawiający przy ocenie odległości będzie korzystał ze strony www.dojazd.org – najkrótsza odległość. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zalecane wielkości potraw i napojów, zestawienie wymiarów należności, wymagania jakościowe co do przedmiotu zamówienia, zostały określone w Opisach przedmiotu zamówienia - zał. nr 6 do SWZ.
Wykonawca musi posiadać wdrożony system bezpieczeństwa – HACCP obejmujący lokalizację w której będą przygotowywane posiłki. Wykonawca przekaże Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kserokopię ważnego dokumentu potwierdzającą wdrożenie systemu HACCP w jednej z następujących form: certyfikat systemu HACCP wdrożonego przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacyjnego z siedzibą w Warszawie lub zaświadczenie właściwego organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem zasad wdrożonego systemu HACCP; przedłożone zaświadczenie winno potwierdzać, że Wykonawca wdrożył oraz stosuje Zasady systemu HACCP (podstawa prawna: art. 59 i 73 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020r. poz. 2021 z późn. zm.). Brak dostarczenia dokumentu przez Wykonawcę, Zamawiający traktować będzie jako uchylenie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wdrożony system bezpieczeństwa –HACCP musi posiadać każdy z Wykonawców.
Wykonawca musi być ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej do kwoty co najmniej 100 tys. PLN w zakresie odpowiedzialności cywilnej deliktowej oraz 100 tys. PLN w zakresie odpowiedzialności cywilnej kontraktowej. Wykonawca w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu kopię polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) wraz z opłaconymi składkami. Polisa musi być aktualna przez cały okres obowiązywania umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 795656,67 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 683430,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 706800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 683430,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Z.M.D BIANEK S.C
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZYGMUNT BIANEK DZIAŁALNOŚĆ GASTRONOMICZNA, DAMIAN BIANEK DZIAŁALNOŚĆ GASTRONOMICZNOHANDLOWA, MARIUSZ BIANEK DZIAŁALNOŚĆ GASTRONOMICZNOHANDLOWA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7851589901
7.3.4) Miejscowość: ŚREM
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 683430,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa implantów i sprzętu na potrzeby Bloku Operacyjnego Ortopedii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu.
- Dostawa wkładów do wstrzykiwaczy MR i TK dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu - powtórka
- Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 182 w m. Klempicz
- "Świadczenie usług psychologa w ramach działalności Biura ds. Osób z Niepełnosprawnością"
- Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 178 w m. Trzcianka z drogą gminną
- Dostawa pomp infuzyjnych dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do placówek oświatowych na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Wykonanie usługi cateringowej podczas konferencji naukowej Innowacje Techniczne i Przemysłowe
- Świadczenie usługi cateringowej podczas uroczystości Inauguracji Roku Akademickiego 2025/2026 Wydziału Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.
- Świadczenie usługi cateringowej podczas konferencji
- Usługa cateringowa podczas forum regionalnego inauguracyjnego projekt pn. "Małopolski system wspierania transformacji cyfrowej szkół"
- Usługa zakupu i dostawy żywności na bazie kuchni dostawcy dla pacjentów Krajowego Ośrodka Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.