Og³oszenie z dnia 2025-10-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00476564/01 - Modyfikacja z dnia 2025-10-15
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Remont trzech zbiorników wodnych uszkodzonych w czasie powodzi 2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: PGL LP Nadle¶nictwo Bystrzyca K³odzka
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Nadle¶nictwo Bystrzyca K³odzka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931023894
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Miêdzyle¶na 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bystrzyca K³odzka
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-500
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bystrzyca@wroclaw.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.bystrzyca.wroclaw.lasy.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Gospodarka le¶na
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont trzech zbiorników wodnych uszkodzonych w czasie powodzi 2024 r.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3d33a08a-dfb3-4087-b1cd-576f643e8477
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00475560
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-10-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://e-propublico.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://e-propublico.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja Zamawiaj±cego z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, za po¶rednictwem Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy. Wykonawca
zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie. Do z³o¿enia oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub
podpisu osobistego zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w tym zakresie przez Zamawiaj±cego w dokumencie SWZ. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy: sta³y dostêp do sieci Internet;
posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail), komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi
wersjami wszystkich g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera); w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku przesy³anego za po¶rednictwem Platformy wynosi 80 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików. Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami przechowywane s± na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej, a Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do plików dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert; oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego
datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie "Data przes³ania"; o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o
ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.) – dalej: RODO – tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcê bêd±
przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PGL LP
Nadle¶nictwo Bystrzyca K³odzka . Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê
danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 8 oraz art.
96 ust. 3 Ustawy Pzp, a tak¿e art. 6 Ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej. Dane osobowe Wykonawcy
zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia. Je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Zamawiaj±cy
nie planuje przetwarzania danych osobowych Wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony powy¿ej. Wykonawca jest zobowi±zany, w
zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalnoprawnych wymaganych przez
RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia. Nale¿± do nich obowi±zki informacyjne z
art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i
przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego oraz art. 14 RODO wzglêdem
osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w
tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO
(dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu terminu na ich wniesienie; udostêpnianie protoko³u i za³±czników do
protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne, przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych, danych biometrycznych w celu jednoznacznego
zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia; w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa
trzeciego lub organizacji miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji,której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do sprostowania lub
uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników; w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza
przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania; w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na remoncie trzech zbiorników wodnych uszkodzonych w czasie powodzi 2024 roku na terenie Nadle¶nictwa Bystrzyca K³odzka.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
50514100-2 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji zbiorników
45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
45247200-2 - Roboty w zakresie budowy tam i innych konstrukcji sta³ych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze ofert w ka¿dym Pakiecie Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cym kryterium oceny ofert:
1. Cena – 60 %
2. Okres gwarancji jako¶ci dla przedmiotu zamówienia – 40%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jako¶ci dla przedmiotu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W postêpowaniu mog± braæ udzia³ wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego ww. warunku udzia³u w postêpowaniu,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów: Zamawiaj±cy nie okre¶la ww. szczegó³owego warunku udzia³u w postêpowaniu,
3)
sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
3.1)
O Warunek w odniesieniu do sytuacji ekonomicznej zostanie spe³niony je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿:
dla Pakietu I- 200 0000, 00 z³
dla Pakietu II – 200 000,00 z³
dla Pakietu III – 200 000,00 z³
4)
zdolno¶ci technicznej i zawodowej
a) Warunek ten, w zakresie do¶wiadczenia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat liczonych wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adnia ofert, (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie) wykona³ co najmniej:
dla Pakietu I - 2 roboty budowlane o warto¶ci min. 100 000 z³ brutto ka¿da, polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie zbiorników retencyjnych, przy czym przez jedn± robotê budowlana nale¿y rozumieæ roboty wykonane na podstawie jednej umowy.
dla Pakietu II - 2 roboty budowlane o warto¶ci min. 100 000 z³ brutto ka¿da, polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie zbiorników retencyjnych, przy czym przez jedn± robotê budowlana nale¿y rozumieæ roboty wykonane na podstawie jednej umowy.
dla Pakietu III - 2 roboty budowlane o warto¶ci min. 100 000 z³ brutto ka¿da, polegaj±ce na budowie, przebudowie lub remoncie zbiorników retencyjnych, przy czym przez jedn± robotê budowlana nale¿y rozumieæ roboty wykonane na podstawie jednej umowy.
b) Warunek ten, w zakresie potencja³u technicznego, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ co najmniej:
dla Pakietu I
- walcem wibracyjnym o masie minimum 10 t – 1 szt.,
- kopark± – 1 szt.
- samochodem ciê¿arowym samowy³adowczy minimum 15 ton - 1 szt.
dla Pakietu II
- walcem wibracyjnym o masie minimum 10 t – 1 szt.,
- kopark± – 1 szt.
- samochodem ciê¿arowym samowy³adowczy minimum 15 ton - 1 szt.
dla Pakietu III
- walcem wibracyjnym o masie minimum 10 t – 1 szt.,
- kopark± – 1 szt.
- samochodem ciê¿arowym samowy³adowczy minimum 15 ton - 1 szt.
c) Warunek ten, w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, zostanie uznany za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowaæ co najmniej:
dla Pakietu I
- operator koparki,
- kierowca samochodu ciê¿arowego,
- operator walca,
dla Pakietu II
- operator koparki,
- kierowca samochodu ciê¿arowego,
- operator walca,
dla Pakietu III
- operator koparki,
- kierowca samochodu ciê¿arowego,
- operator walca,
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci okre¶lonej poni¿ej dla Pakietów:dla Pakietu I w wysoko¶ci 433,00 z³
dla Pakietu II w wysoko¶ci 2 006,00 z³
dla Pakietu III w wysoko¶ci 76,00 z³
Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Otwarcie ofert nastêpuje poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomoc± platformy e- ProPublico
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-03 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z BYSTRZYCY K£ODZKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodê w Gminie Padew Narodowa
- "Budowa magazynu energii/ch³odu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z pompami ciep³a, monta¿em paneli hybrydowych PVT oraz uk³adem sterowania"
- Monta¿ magazynu energii dla istniej±cej farmy fotowoltaicznej
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont toalety publicznej w Parku Kultury w Powsinie - etap I".
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Ma³ych w ramach programu "Wymiana ¼róde³ ciep³a i poprawa efektywno¶ci energetycznej szkó³
- Modernizacja obiektu sportowego PROMIEÑ Mikluszowice w msc. Mikluszowice
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.