eGospodarka.pl

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy › "Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallapy.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ee7d211-7479-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00341179/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 ŚRODKI CYZSTOŚCI

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://szpitallapy.pl/category/przetargi/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, (adres skrzynki ePUAP: /SPZOZLapy/SkrytkaESP).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP
ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej przekazywanej przy ich użyciu, opisane
zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu dostępnym pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi.aspx oraz
Regulaminie ePUAP.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy
do: złożenia i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia korespondencja elektroniczna (inna niż oferta Wykonawcy i załączniki do oferty) odbywa
się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal
(Formularz do komunikacji). Korespondencja przesłana za pomocą tego formularza nie może być szyfrowana. We wszelkiej
korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED).
Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email: przetargi@szpitallapy.pl.
Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres
email: przetargi@szpitallapy.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii
dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz oświadczeń, jakich może żądać Zamawiający od
Wykonawcy.
Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 19 SWZ - INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH
OSOBOWYCH

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 19 SWZ - INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH
OSOBOWYCH

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/89/2022/TP

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 23

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 Płyn do pieca

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych
w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości
granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 Taśma bawełniana

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 3 Płyny do przenośnych toalet

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 4 Akcesoria do naczyń sanitarnych

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 5 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 6 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 7 Płyny do sprzątania

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne myjące

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 9 Pozostałe materiały

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet Nr 10 Ręczniki

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 11 Mydło, pasta BHP

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 12 Worki

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 13 Czyściwo

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 14 Mopy, kije końcówki wymienne

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 15 Pozostałe materiały sprzęt do sprzątania

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 16 Artykuły cateringowe

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 17

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 17 Łyżka obiadowa WPC

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 18

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 18 Pad kontatybilny z szorowarką orbitalną TM17

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 19

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 19 Artykuły cateringowe jednorazowe

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 20

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 20 Sterylizacja

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 21

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 21 Płyn do meceratora

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 22

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 22 Akcesoria do naczyń sanitarnych

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 23

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 23 Akcesoria do naczyń sanitarnych

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów i środków czystości, artykułów higienicznych, naczyń i pojemników jednorazowych, oraz taśm bawełnianych zgodnie ze specyfikacjami: rodzajową oraz ilościową, które składają się na opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 5 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy) z uwzględnieniem podziału na pakiety od nr 1 do 23 stanowiące odrębne zadania w przedmiotowym postępowaniu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

W ramach realizacji niniejszej umowy przewiduje się zastosowanie przez Zamawiającego prawa opcji polegającego na możliwości zwiększenia zakresu realizacji dostaw poszczególnego asortymentu w ilości nieprzekraczającej 40% wielkości określonej w załączniku nr 1 do umowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w sytuacji wyczerpania podstawowych ilości asortymentu określonych w załączniku nr 1 do umowy w okresie obowiązywania niniejszej umowy. Przy ustalaniu wielkości granicznej opcji dla danego asortymentu, Zamawiający celem realizacji zamówienia będzie każdorazowo zaokrąglał w górę wyliczenie do pełnej jednostki handlowej.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

- PAKIET: 1, 3-8, 11, 13, 20, 21-23: wymagana karta charakterystyki produktu/producenta potwierdzająca spełnianie wymagań
- PAKIET: 16, 17, 19: deklaracja zgodności dla materiałów i wyrobów przeznaczonych do kontaktu z żywnością potwierdzająca spełnianie wymagań

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

3) oświadczenie wykazujące brak podstaw do wykluczenia określonego w załączniku nr 3 do SWZ;
w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
4) oświadczenie wykazujące brak podstaw do wykluczenia określonego w załączniku nr 6 do SWZ; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
6) zobowiązanie do udostępnienia zasobów stanowiące załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy);
7) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
8) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SWZ,
2) formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 5 do SWZ,
3) oświadczenie wykazujące brak podstaw do wykluczenia określonego w załączniku nr 3 do SWZ;
w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
4) oświadczenie wykazujące brak podstaw do wykluczenia określonego w załączniku nr 6 do SWZ; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
5) przedmiotowe środki dowodowe określone w rozdziale 3.10 SWZ;
6) zobowiązanie do udostępnienia zasobów stanowiące załącznik nr 4 do SWZ (jeżeli dotyczy);
7) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
8) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 58 ustawy, brak podstaw do wykluczenia musi wykazać każdy z Wykonawców oddzielnie; wobec powyższego wszystkie oświadczenia i dokumenty w zakresie braku podstaw
do wykluczenia wymagane w postępowaniu składa odrębnie każdy z Wykonawców wspólnie występujących.
Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

§ 9 Projektowanych postanowień umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-13 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Sposób złożenia oferty opisany został w Instrukcji użytkownika dostępnej na miniPortalu.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-13 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-11

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.