Ogłoszenie z dnia 2022-12-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00462338/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-28
- 2022/BZP 00481812/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-07
- 2023/BZP 00094741/01 - Wynik z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie całodobowych usług transportu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Szpital Specjalistyczny im. Stefana Żeromskiego SP ZOZ w Krakowie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000630161
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: osiedle Na Skarpie 66
1.4.2.) Miejscowość: Kraków
1.4.3.) Kod pocztowy: 31-913
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.4.7.) Numer telefonu: 622 94 13, 622 94 87
1.4.8.) Numer faksu: 644 47 56
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubl@zeromski-szpital.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zeromski-szpital.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475370
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-05
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00462338/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
Okres realizacji zamówienia 12 miesięcy, nie wcześniej niż od 2.01.2023 r.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
1) dysponuje środkami transportu, które spełniają wymogi, o których mowa w SWZ, tj.:
a) co najmniej 4 pojazdami uprzywilejowanymi służącymi do przewozu osób w pozycji siedzącej, leżącej; posiadającymi pozytywną opinię Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, których rok produkcji jest nie starszy niż 2015 r. posiadającymi aktualne badania techniczne, ubezpieczenie komunikacyjne OC, NW
b) co najmniej 1 pojazdem uprzywilejowanym przeznaczonym do przewozu krwi, materiałów krwiopochodnych, materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, posiadającym pozytywną opinię Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, którego rok produkcji jest nie starszy niż 2015 r. posiadającym aktualne badania techniczne, ubezpieczenie komunikacyjne OC, NW
2) dysponuje niezbędną ilością osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
- min. 4 osobami, w tym co najmniej:
4 kierowcami ratownikami /tj. osobami posiadającymi ważne zaświadczenie o ukończeniu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy/ bądź kierowcami ratownikami medycznymi /przy czym przez ratownika medycznego rozumie się osobę spełniającą wymogi o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r. poz. 2195 z późn. zm.).
Po zmianie:
1. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że posiada wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
2. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
1) dysponuje środkami transportu, które spełniają wymogi, o których mowa w SWZ, tj.:
a) co najmniej 4 pojazdami uprzywilejowanymi służącymi do przewozu osób w pozycji siedzącej, leżącej; posiadającymi pozytywną opinię Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, których rok produkcji jest nie starszy niż 2015 r. posiadającymi aktualne badania techniczne, ubezpieczenie komunikacyjne OC, NW
b) co najmniej 1 pojazdem uprzywilejowanym przeznaczonym do przewozu krwi, materiałów krwiopochodnych, materiałów biologicznych i materiałów wykorzystywanych do udzielania świadczeń zdrowotnych, posiadającym pozytywną opinię Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, którego rok produkcji jest nie starszy niż 2015 r. posiadającym aktualne badania techniczne, ubezpieczenie komunikacyjne OC, NW
2) dysponuje niezbędną ilością osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj.:
- min. 4 osobami, w tym co najmniej:
4 kierowcami ratownikami /tj. osobami posiadającymi ważne zaświadczenie o ukończeniu kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy/ bądź kierowcami ratownikami medycznymi /przy czym przez ratownika medycznego rozumie się osobę spełniającą wymogi o których mowa w art. 10 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz.U. z 2017 r. poz. 2195 z późn. zm.).
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Wykaz środków transportu dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 7; Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ;
Po zmianie:
Wykaz środków transportu dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - załącznik nr 7; Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 6 do SWZ; Wpis do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów związanych z realizacją zamówienia (waloryzacja). Zamawiający określa, że:
a. wysokość wynagrodzenia wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany kosztów realizowania usługi przez Wykonawcę
b. przy zmianie wynagrodzenia strony będą brały pod uwagę wyłącznie koszt, jakim jest cena paliwa;
c. wynagrodzenie będzie podlegało waloryzacji, gdy wartość zmiany ceny paliwa przekroczy 30 % w stosunku do ceny paliwa z chwili zawarcia umowy.
d. wynagrodzenie zostanie zwiększone w taki sposób, aby pokryć koszt wzrostu cen paliwa;
e. Wynagrodzenie będzie podlegało waloryzacji maksymalnie do 20% wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust 1 Umowy,
f. postanowień umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje się od chwili osiągnięcia limitu, o którym w mowa w lit. e powyżej,
g. zmiana wysokości wynagrodzenia opisana w niniejszym ustępie następuje w przypadku ziszczenia się powyższych warunków.
Po zmianie:
1. Kwota wynagrodzenia umownego może ulec zmianie w okolicznościach określonych w art. 436 pkt 4 b) ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych tj. zmiany:
1) stawki podatku od towarów i usług,
2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3- 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
4) cen urzędowych.
5) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany cen materiałów związanych z realizacją zamówienia (waloryzacja). Zamawiający określa, że:
1) wysokość wynagrodzenia wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany kosztów realizowania usługi przez Wykonawcę
2) przy zmianie wynagrodzenia strony będą brały pod uwagę wyłącznie koszt, jakim jest cena paliwa;
3) wynagrodzenie będzie podlegało waloryzacji, gdy wartość zmiany ceny paliwa przekroczy 30 % w stosunku do ceny paliwa z chwili zawarcia umowy.
4) wynagrodzenie zostanie zwiększone w taki sposób, aby pokryć koszt wzrostu cen paliwa;
5) Wynagrodzenie będzie podlegało waloryzacji maksymalnie do 20% wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust 1 Umowy,
6) postanowień umownych w zakresie waloryzacji nie stosuje się od chwili osiągnięcia limitu, o którym w mowa w lit. e powyżej,
7) zmiana wysokości wynagrodzenia opisana w niniejszym ustępie następuje w przypadku ziszczenia się powyższych warunków.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-12-06 09:00
Po zmianie:
2022-12-08 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-12-06 09:15
Po zmianie:
2022-12-08 09:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2023-01-04
Po zmianie:
2023-01-06
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 90/2025 Wymiana okien, witryn bądź drzwi wraz z renowacją elementów stalowych ślusarki w lokalach użytkowych, w podziale na 3 części
- Modernizacja OSP Wróżenice
- PRZEGLĄDY TECHNICZNE ORAZ DOKONYWANIE NAPRAW APARATÓW RTG PRZYŁÓŻKOWYCH M1 SOLUTION FOR TOMORROW
- dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby MCWBK
- Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie mobilnego chromatografu gazowego z wyposażeniem wraz ze szkoleniem użytkowników na potrzeby Wydziału Chemii UJ
- Kompleksowa obsługa Inżyniera Kontraktu projektu "Modernizacja i adaptacja parteru kamienicy "Pod Kruki" oraz remont infrastruktury technicznej siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport dzieci/uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Panki do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Konieczkach w roku szkolnym 2025/2026.
- Usługi przewozu osób - dowóz i odwóz dzieci z niepełnosprawnościami w roku szkolnym 2025/2026 z zapewnieniem opieki podczas przewozu.
- Usługi w zakresie transportu dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych w Ząbkach do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2025/2026
- Dowóz dzieci do przedszkoli i szkół prowadzonych przez Gminę Działoszyce w roku szkolnym 2025/2026
- Przewóz uczniów do Publicznej Szkoły Podstawowej w Obrazowie, Kleczanowie i w Bilczy oraz przewóz niepełnosprawnych uczniów do Szkoły Podstawowej Specjalnej przy Fundacji Szlachetne Anioły
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.