eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoluszkiDostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego z wyposażeniem dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej powiatu łódzkiego wschodniego zs. w Koluszkach



Ogłoszenie z dnia 2025-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego z wyposażeniem dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej powiatu łódzkiego wschodniego zs. w Koluszkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej powiatu łódzkiego wschodniego zs. w Koluszkach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590653506

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Koluszki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-040

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 44 725 69 05

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: koluszki@lodzkie.straz.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/kppsp-koluszki

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0b89e739-7962-4dbf-83e7-187c2b0bb197

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny udzielający zamówienia w dziedzinach obronności i bezpieczeństwa (art. 7 pkt 36 ustawy Pzp)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego z wyposażeniem dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej powiatu łódzkiego wschodniego zs. w Koluszkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b89e739-7962-4dbf-83e7-187c2b0bb197

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00475293

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00361769/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa lekkiego samochodu kwatermistrzowskiego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej powiatu łódzkiego wschodniego zs. w Koluszkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00368327

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PT-I.2370.1.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu kwatermistrzowskiego z wyposażeniem dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej powiatu łódzkiego wschodniego zs. w Koluszkach.
Samochód, objęty przedmiotem zamówienia powinien być fabrycznie nowy, dopuszczalny rok produkcji 2025 z minimum 8 stopniową automatyczną skrzynią biegów o napędzie 4x2 (dopuszczalny 4x4). Silnik spalinowy o pojemności skokowej co najmniej 1950 cm3, moc silnika min. 125 kW.
Wymiary pojazdu [mm]:
- długość całkowita minimum 5300 mm,
-szerokość całkowita min. 1900 mm,
- rozstaw osi min 3250 mm,
- wysokość całkowita max 2050 mm (z wyjątkiem belki świetlnej/sygnałów świetlnych)
Dopuszczalna masa całkowita nieprzekraczająca 3500 kg.
Układ foteli 2+2+3 ( I rząd 1+1, II rząd 1+1, III rząd 1+2) lub 2+2+2, przy czym fotele z drugiego oraz trzeciego rzędu muszą mieć opcje szybkiego demontażu bez użycia narzędzi. Fotele w drugim rzędzie z opcją zmiany kierunku jazdy.
Szyby pojazdu elektryczne, sterowane w drzwiach kabiny kierowcy. Szyby boczne drugiego i trzeciego rzędu siedzeń, szyby boczne za przesuwnymi drzwiami oraz szyba tylna powinna być przyciemniana.
Szczegółowy opis techniczny przedmiotu zamówienia wraz z parametrami technicznymi, obowiązkowym oznakowaniem oraz oświetleniem zawarty jest w OPZ – Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 1 do SWZ) i jest jej integralną częścią.
Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien zapoznać się z treścią ww. załącznika w celu zaznajomienia się ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego w zakresie szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Wszystkie dokumenty, świadectwa, normy na potwierdzenie spełniania wymogów technicznych, określone w Załączniku nr 1 należy traktować jako
składowa SWZ i dostarczyć w terminach w nim określonych.
Parametry techniczne oraz wyposażanie, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia oraz w załączniku nr 1 – OPZ – Szczegółowej Specyfikacji Technicznej, Zamawiający określił jako minimalne i dopuszcza, aby dostawa objęła pojazd o lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298048,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 298048,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298048,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Podlasie Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8212145894

7.3.3) Ulica: Terespolska 14

7.3.4) Miejscowość: Siedlce

7.3.5) Kod pocztowy: 08-110

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298048,86 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-11-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.