Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup przyczepy ze sprzętem do dekontaminacji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050623392
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 3
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-062
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 47 711 72 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kmpspbk@straz.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/kmpsp-bialystok
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup przyczepy ze sprzętem do dekontaminacji
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b3b2553-129e-4d00-aa21-b32fa528487a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472307
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b3b2553-129e-4d00-aa21-b32fa528487a3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl ;
Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości .
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Wykonawca jest zobowiązany do dokonania obowiązku informacyjnego w imieniu Zamawiającego w stosunku do wszystkich swoich pracowników, których dane osobowe mogą być przetwarzane przez Zamawiającego o treści:
„Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej rozporządzeniem RODO) informuję
, iż: Administrator danych osobowych Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Białymstoku z siedzibą w Białymstoku, ul. Warszawska 3, tel.: 85 6537453, email: kmpspbk@straz.bialystok.pl . Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy pod adresem e-mail: iod@straz.bialystok.pl
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje zawarto w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ML.2370.06.2025.MW1
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest "Zakup przyczepy ze sprzętem do dekontaminacji" w skład którego wchodzi:
1. Fabrycznie nowa przyczepa dwuosiowa, centralnoosiowa o dopuszczalnej masie całkowitej do 3500kg, - zgodnie z parametrami podanymi w załączniku nr 2 do SWZ
2. zabudowa przestrzeni ładunkowej - zgodnie z parametrami podanymi w załączniku nr 2 do SWZ
3. Wyposażenie w zakresie i ilości zgodnym z informacją podaną w załączniku nr 2 do SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 34223300-9 - Przyczepy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych
35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Wykonawca składa Ofertę wraz z Załącznikami za pośrednictwem platformy e-Zamówienia pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2. Termin składania ofert upływa w dniu 21.10.2025r. o godz. 12:00.
3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.10.2025r. o godz. 12:30 i będzie miało charakter niejawny. Informacja z otwarcia ofert zostanie niezwłocznie opublikowana na platformie e-Zamówienia.
4. Wykonawca po upływie terminu składania ofert nie może wycofać złożonej oferty.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
2. Zamawiający informuje, że w niniejszym postępowaniu zastosowanie ma procedura, o której mowa w art. 139 ustawy Pzp, tj. Zamawiający najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji podmiotowej Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, w zakresie braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców.
5. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 3, składa się na formularzu - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załączniku nr 3 do SWZ.
6. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia – nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na wezwanie Zamawiającego, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, będzie zobowiązany złożyć następujące dokumenty:
1) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4 ustawy Pzp.
2) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp.
3) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o braku zaległości podatkowych.
4) Zaświadczenie ZUS lub KRUS o braku zaległości w opłacaniu składek.
5) Oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
6) Oświadczenie o aktualności informacji w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 3, 4, 5 i 6 ustawy Pzp.
7) Oświadczenie o aktualności informacji w zakresie podstaw wykluczenia związanych z sankcjami (rozdział V pkt 3 i 4 niniejszej SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
- W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców.
Oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa się na formularzu - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załączniku nr 3 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej Umowy w stosunku do złożonej oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku:1) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Umowy - w zakresie dostosowania postanowień Umowy do zmiany przepisów prawa;
2) w przypadku obiektywnej niemożności zapewnienia wyposażenia przedmiotu zamówienia odpowiadającego wymogom zawartym w załączniku nr 1 do umowy z powodu zakończenia produkcji lub niedostępności na rynku elementów wyposażenia po zawarciu umowy – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie rodzaju, typu lub modelu wyposażenia elementów przedmiotu umowy, pod warunkiem, że będzie ono odpowiadało pod względem funkcjonalności wyposażeniu pierwotnemu a jego parametry pozostaną niezmienione lub będą lepsze od pierwotnego;
3) w przypadku zaproponowania przez Wykonawcę szczególnie uzasadnionej pod względem funkcjonalności, sprawności lub przeznaczenia albo wyposażenia przedmiotu umowy, zmiany rozwiązań w stosunku do przedmiotu zamówienia zaoferowanego w ofercie – dopuszcza się zmianę umowy w zakresie zawartych w załączniku nr 1 do umowy rozwiązań konstrukcyjnych/ użytkowych/ funkcjonalnych w stopniu nieznacznym (nieistotnym), które rozumie się jako zmiany niepowodujące zmiany ogólnego charakteru przedmiotu zamówienia;
4) w przypadku pojawienia się na rynku części, materiałów lub urządzeń do wykonania przedmiotu zamówienia nowszej technologii/generacji, której zastosowanie będzie miało wpływ na koszty eksploatacji wykonania przedmiotu zamówienia;
5) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania umowy pod warunkiem zastosowania innych rozwiązań technicznych, zastosowania innych technologii niż pierwotnie oferowane, w tym również dokumentacji technicznej, gdy przewidziane wcześniej rozwiązania skutkowałoby niewykonaniem lub nieprawidłowym wykonaniem przedmiotu zamówienia;
6) w przypadku, gdy zmiany aktualnie obowiązującego prawa wymagają zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych niezbędnych do wykonania zamówienia;
7) dokonania zmian w wymaganiach technicznych i eksploatacyjnych przedmiotu zamówienia podyktowanych praktycznymi wnioskami z dotąd użytkowanego sprzętu przez Zamawiającego;
8) w przypadku konieczności zapewnienia koordynacji dostawy przedmiotu umowy oraz innych umów zawartych przez Zamawiającego – dopuszczalna jest zmiana umowy
w zakresie zmiany miejsca przeprowadzenia: odbioru przedmiotu umowy, szkolenia przedstawicieli Zamawiającego;
9) w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy lub przedmiotów umowy i jego wyposażenia do nowych przepisów prawa;
10) zmianę terminu wykonania umowy spowodowaną siłą wyższą , uniemożliwiającą wykonanie przedmiotu Umowy w określonych terminach w § 5 ust. 1;
11) zmianami będącymi następstwem działania organów administracji, w szczególności:
a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp. z przyczyn, za które Wykonawca nie odpowiada,
b) konieczność uzyskania wyroku sądowego, innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidziano przy zawieraniu umowy, z przyczyn za które Wykonawca nie odpowiada.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-21 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-21 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 60 dni
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa utensyliów
- Wykonanie ekspertyz technicznych konstrukcji dotychczasowych budowli ochronnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Miasta Białegostoku
- BZP.272.51.2025.ŁC Opieka serwisowa i wsparcie techniczne dla oprogramowania GIS Podlasia
- Świadczenie kompleksowej usługi technicznej podczas 107. rocznicy Odzyskania Niepodległości przez Polskę
- Zad. nr 1: Dostawa i montaż urządzeń filtrowentylacyjnych do schronu w bud. Białówny 11 w B-stoku. Zad. nr 2: Dostawa i montaż drzwi zew. do schronu w bud. Białówny 11 w B-stoku.
- Budowa budowli: fundam. pod agreg wraz z budogrodzenia i doziemną instal. elektroener. w ram zad: "Zakup agreg prądotwór wraz z wykonaniem niezbędnych robót budow i elektr związanych z mont agregatu"
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup przyczepy ze sprzętem do dekontaminacji
- Dostawa sprzętu niezbędnego do realizacji zadań w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026"
- Dostawa urządzeń w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- "Zakup wraz z dostawą lekkiego samochodu pożarniczego z przyczepką do przewozu sprzętu gaśniczego dla jednostki OSP Malinie I"
- "ZAKUP SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA ZGODNIE Z PROGRAMEM OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ"
- Doposażenie magazynu zarządzania kryzysowego w Powiecie Piotrkowskim
więcej: Pojazdy służb ratowniczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.