eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kiernozia › Adaptacja budynku na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury - Gmina Kiernozia



Ogłoszenie z dnia 2022-12-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Adaptacja budynku na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury – Gmina Kiernozia

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA KIERNOZIA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015684

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Sobocka 1 A

1.4.2.) Miejscowość: Kiernozia

1.4.3.) Kod pocztowy: 99-412

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.4.7.) Numer telefonu: 24 277-90-80

1.4.8.) Numer faksu: 24 277-90-80

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@kiernozia.gmina.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiernozia.gmina.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00475263

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-12-05

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00440894/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj prac projektowych oraz robót budowlanych dla zadania pn.: „Adaptacja budynku na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury – Gmina Kiernozia”.
2. Adres i lokalizacja obiektu: dz. nr ewid: 413/4; obręb: 0007 Kiernozia; woj. łódzkie, powiat: łowicki
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: opracowanie dokumentacji projektowej, w tym projektów budowlanych i wykonawczych; uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień, warunków, pozwoleń; opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w podziale na poszczególne branże; opracowanie przedmiarów robót; opracowanie kosztorysów ofertowych; po wykonaniu dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania robót budowlanych, przygotowanie i złożenie do właściwego organu odpowiedniego wniosku o wydanie decyzji administracyjnej niezbędnej do zrealizowania robót budowlanych; wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji robót budowlanych; przeprowadzenie wymaganych pomiarów, badań, prób i sprawdzeń; zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej (jeżeli wymagane); uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie/potwierdzenia przyjęcia zawiadomienia właściwego organu o zakończeniu budowy (jeżeli będzie wymagane); sprawowanie nadzoru autorskiego, w zakresie określonym w art. 20 ust. 1 pkt 4) lit a-b ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.).
4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jest określony w dokumentacji przetargowej, w szczególności w Załączniku Nr 5 do SWZ – Projekcie umowy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji określa Załącznik Nr 10 do SWZ – Program Funkcjonalno – Użytkowy.
6. Gwarancja: 6.1. Długość okresu gwarancji jakości wynosi od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego całości przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 6.2. Długość okresu udzielonej gwarancji jakości jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj prac projektowych oraz robót budowlanych dla zadania pn.: „Adaptacja budynku na potrzeby Gminnego Ośrodka Kultury – Gmina Kiernozia”.
2. Adres i lokalizacja obiektu: dz. nr ewid: 413/4; obręb: 0007 Kiernozia; woj. łódzkie, powiat: łowicki
3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: opracowanie ekspertyzy konstrukcyjnej dotyczącej możliwości usunięcia słupów, opracowanie dokumentacji projektowej, w tym projektów budowlanych i wykonawczych; uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji, uzgodnień, warunków, pozwoleń; opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w podziale na poszczególne branże; opracowanie przedmiarów robót; opracowanie kosztorysów ofertowych; po wykonaniu dokumentacji projektowej niezbędnej do wykonania robót budowlanych, przygotowanie i złożenie do właściwego organu odpowiedniego wniosku o wydanie decyzji administracyjnej niezbędnej do zrealizowania robót budowlanych; wykonanie na podstawie sporządzonej dokumentacji robót budowlanych; przeprowadzenie wymaganych pomiarów, badań, prób i sprawdzeń; zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej (jeżeli wymagane); uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie/potwierdzenia przyjęcia zawiadomienia właściwego organu o zakończeniu budowy (jeżeli będzie wymagane); sprawowanie nadzoru autorskiego, w zakresie określonym w art. 20 ust. 1 pkt 4) lit a-b ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.).
4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jest określony w dokumentacji przetargowej, w szczególności w Załączniku Nr 5 do SWZ – Projekcie umowy.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego w zakresie sposobu jego realizacji określa Załącznik Nr 10 do SWZ – Program Funkcjonalno – Użytkowy.
6. Gwarancja: 6.1. Długość okresu gwarancji jakości wynosi od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego całości przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego robót. 6.2. Długość okresu udzielonej gwarancji jakości jest w niniejszym postępowaniu kryterium oceny ofert.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 7 grudnia 2022 r. do godz. 10:00 i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy p.z.p.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 43 9012 0004 0020 0547 2002 0014 z adnotacją: „Wadium - postępowanie Nr Z.P.271.11.2022”,
Uwaga: Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2080).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
1) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
2) kwotę wadium,
3) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy p.z.p.
6. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy p.z.p.

Po zmianie:
1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).
2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 12 grudnia 2022 r. do godz. 10:00 i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy p.z.p.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 43 9012 0004 0020 0547 2002 0014 z adnotacją: „Wadium - postępowanie Nr Z.P.271.11.2022”,
Uwaga: Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 2080).
4. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:
1) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
2) kwotę wadium,
3) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy p.z.p.
6. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy p.z.p.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-12-07 10:00

Po zmianie:
2022-12-12 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-12-07 10:30

Po zmianie:
2022-12-12 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-01-05

Po zmianie:
2023-01-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.