Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00391823/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa toalet z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w bud. PP-1(11-1) Pałacu w Łobzowie przy ul. Podchorążych 1 w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.pk.edu.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=108&Itemid=1045&lang=pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i przebudowa toalet z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami w bud. PP-1(11-1) Pałacu w Łobzowie przy ul. Podchorążych 1 w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2986ab2-3796-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474247
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00099157/34/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 Remont i przebudowa toalet dla osób ze szczególnymi potrzebami w Pałacu w Łobzowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391823
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KA-2/063/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa toalet z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami na parterze budynku pp-1(11-1) Wydziału Architektury oraz na I, II i III piętrze z dostosowaniem dla osób ze szczególnymi potrzebami Wydziału Inżynierii Materiałowej I Fizyki Politechniki Krakowskiej, przy ul. Podchorążych 1 W Krakowie, w zakresie:
-roboty zabezpieczeniowe, roboty rozbiórkowe i wywozy, demontaże
-roboty ogólnobudowlane (murowanie, tynkowanie, ścianki i obudowy z płyt g-k, malowanie, flizowanie, stolarka drzwiowa, izolacje p.wodne, wylewki podposadzkowe, posadzki z gresów, wyposażenie dla os.niepełnosprawnych)
-roboty instalacji elektrycznych i towarzyszących (okablowanie, zasilanie, osprzęt elektryczny, oprawy elektryczne, instalacja przyzewowa, pomiary powykonawcze)
-roboty instalacji sanitarnych i towarzyszących (instalacja wod-kan, biały montaż, instalacja c.o., dostawa i montaż wentylatorów WC)
Dokumentacja zawierająca szczegółowy opis i zakres zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ- plik „ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia’ zawiera link do dokumentacji na wirtualnym dysku ("w chmurze")
! UWAGA! - W koszcie oferty należy ująć tablicę informacyjną wg poniższych wymogów:
-Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach 180 x 120 cm, zgodnie z zapisami umowy o dofinasowanie zadania. Wzory tablic informacyjnych dotyczących dofinansowanego z państwowych funduszy celowych zadania oraz objaśnienia dotyczące tablicy informacyjnej określa załącznik do rozporządzeniu Rady Ministrów z 7 maja 2021 roku w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przez podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych (Dz.U. 2021 poz. 953 z póżn. zm.),
link https://www.gov.pl/web/premier/promocja.
- Tablicę informacyjną z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm lub umieszczona na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią
- Lokalizacja – w miejscu realizacji zadania, po uzgodnieniu z Zamawiającym.
- Tablica musi być zamontowana od początku realizacji inwestycji i posiadać trwałość pozwalającą na wyeksponowane przez okres minimum 5 lat od zakończenia zadania.
- Projekt tablicy musi być przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji przed montażem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 781788,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 898681,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 898681,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gips-Bud sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793124182
7.3.3) Ulica: Zakopiańska 73
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-418
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 898681,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH
- Dostawa żywych szczurów dorosłych oraz osesków szczurzych dla potrzeb Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie w drugim półroczu 2025 r
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie przenośnego spektrometru mikro fluorescencji rentgenowskiej (XRF) wraz z akcesoriami oraz oprogramowaniem, na potrzeby Biblioteki Jagiellońskiej w Krakowie
- Dostawa zrobotyzowanej platformy transportowej z wyposażeniem na potrzeby WIMiR
- Dostawa żywych myszy dorosłych oraz osesków mysich dla potrzeb Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie w drugim półroczu 2025 r.
- "Usługa polegająca na całorocznym utrzymaniu w czystości powierzchni utwardzonych należących do Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki."
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja pomieszczeń w Zespole Szkół Ponadpodstawowych nr 6 im. Królowej Jadwigi z siedzibą w Piotrkowie Trybunalskim przy ul. Krakowskie Przedmieście 36.
- Przebudowa wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z instalacją urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych na dachu nowej części budynku szkoły.
- Modernizacja świetlicy studenckiej w budynku akademika DS. Maćko w Poznaniu ul. Piątkowska 94/C
- ROBOTY BUDOWLANE w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Ornontowicach w ramach Projektu grantowego nr FENIX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Poniatowskiego 4
- Poprawa warunków szatniowo-sanitarnych w budynku na sali sportowej ul. Sportowa 2 w Dusznikach
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.