eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Plan Adaptacji do zmian klimatu dla miasta Wieliczka

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Plan Adaptacji do zmian klimatu dla miasta Wieliczka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WIELICZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555364

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstania Warszawskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Wieliczka

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-020

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 12 263 41 00

1.5.8.) Numer faksu: 12 278 68 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: magistrat@wieliczka.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wieliczka.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Plan Adaptacji do zmian klimatu dla miasta Wieliczka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-daa6a6cd-722e-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473994

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026393/40/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.18 Plan Adaptacji do zmian klimatu dla miasta Wieliczka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 działanie 2.1: Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska oś priorytetowa Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a wykonawcą odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka
2. Złożenie oferty następuje poprzez jej umieszczenie na platformazakupowa.pl, pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka. Po wypełnieniu Formularza składania oferty lub wniosku i dołączenia wszystkich wymaganych załączników należy kliknąć przycisk „Przejdź do podsumowania”. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wymaga się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje (nie dotyczy oferty), przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
4. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji "Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy na adres e-mail podany w formularzu ofertowym, oraz na adres podany przez Wykonawcę przy składaniu oferty.
5. Ofertę oraz dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą, jak również wszelkie dokumenty i oświadczenia składane w trakcie postępowania, należy składać w formie elektronicznej (t.j. w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 poz. 2415).
7. Z uwagi na techniczne ograniczenia formularza ogłoszenia (limit znaków) pełne informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej zawarto w pkt 6 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest w zakresie:
1.1. zbioru danych „Zamówienia publiczne” jest Gmina Wieliczka, z siedzibą w Wieliczce, ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka
1.2. zbiorów danych pn. PO IiŚ 2014-2020 i Centralny System Teleinformatyczny, wspierający realizację programów operacyjnych - w zakresie niezbędnym do realizacji zadań związanych z POIiŚ 2014-2020 „CST” jest Minister Finansów, Inwestycji i Rozwoju pełniący funkcję Instytucji Zarządzającej (IZ) PO IiŚ 2014-2020.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Miasta i Gminy w Wieliczce jest Pan Jacek Krzyżaniak – Inspektor Ochrony Danych: iod@wieliczka.eu. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej jest możliwy pod adresem: ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa, poprzez e-mail: IOD@mfipr.gov.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji i rozliczenia projektu Przeciwdziałanie klęskom żywiołowym w mieście Wieliczka współfinansowane z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 działanie 2.1: Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska oś priorytetowa Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu w ramach działań Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w tym w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie:
3.1. art. 6 ust. 1 lit. c RODO (przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze) w związku z:
3.1.1. ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz.U. z 2019 r. poz. 2019 ze zm.)
3.1.2. rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady nr 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego, oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylającego Rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006;
Z przyczyn technicznych (ograniczenie pola formularza ogłoszenia) cześć dalsza klauzuli informacyjnej znajduje się w pkt 31 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.54.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 70563,69 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na opracowaniu dokumentu pn. ,,Plan adaptacji do zmian klimatu dla miasta Wieliczka’’. Plan winien wskazywać działania adaptacyjne prowadzące do ograniczenia negatywnych konsekwencji zmian klimatu.
2. Zamówienie związane jest z realizacją Projektu ,,Przeciwdziałanie klęskom żywiołowym w mieście Wieliczka’’ w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.
3. W ramach Planu adaptacji (dalej PA) zostanie opracowana część analityczno-diagnostyczna, której fundamentem będzie ocena podatności miasta Wieliczka na zagrożenia wynikające ze zmian klimatu. W ramach opracowania należy wykonać analizy pozwalające rozstrzygnąć, które działania adaptacyjne będą najkorzystniejsze dla miasta Wieliczka w szczególności dla poprawy jakości życia i bezpieczeństwa jego mieszkańców. Plan adaptacji powinien wskazywać działania adaptacyjne optymalne pod względem kosztów i efektywności.
4. Plan adaptacji należy opracować na podstawie obowiązujących przepisów prawa z uwzględnieniem zmian w przepisach prawa powstałych w czasie trwania opracowywania dokumentu oraz zgodnie z lokalnymi i regionalnymi dokumentami o charakterze strategicznym, dokumentami krajowymi i unijnymi stanowiącymi punkt wyjścia do opracowania miejskiego planu adaptacji oraz programami operacyjnymi na szczeblu krajowym, ponadregionalnym i regionalnym. Podstawą przygotowania Planu adaptacji są kierunki polityki unijnej wskazane w Strategii adaptacji do zmian klimaty Unii Europejskiej z dnia 16 kwietnia 2013 roku. Najważniejszym krajowym dokumentem stanowiącym punkt wyjściowy dla opracowania miejskich planów adaptacji jest Strategiczny plan adaptacji dla sektorów i obszarów wrażliwych na zmiany klimatu do roku 2020 z perspektywą do roku 2030 (SPA 2020), przyjęty przez Rząd w październiku 2013 roku. PA ma być dokumentem spójnym z obowiązującymi już strategicznymi, planistycznymi oraz operacyjnymi dokumentami Gminy Wieliczka.
5. Zamawiający wymaga aby PA obejmował perspektywę do 2030 roku i był przygotowany zgodnie z zasadami opisanymi w obowiązujących przepisach prawa z uwzględnieniem zmian w przepisach prawa powstałych w czasie trwania opracowywania dokumentu oraz w dokumencie: Wytyczne do przygotowania Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu - Podręcznik adaptacji dla miast, opracowanym przez Ministerstwo Środowiska.
6. Zamawiający obliguje Wykonawcę do tego, żeby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia stosował zasady wynikające z art. 6 pkt 2. ustawy z dnia 19 lipca 2019 roku o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U z 2020 r. poz.1062).
7. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
7.1. Minimalny zakres PA obejmuje:
a) wstęp,
b) cele i priorytety PA,
c) diagnozę – uzasadnienie potrzeby opracowania PA, podsumowanie i wnioski z przeprowadzonych analiz, charakterystykę obszaru Miasta Wieliczka, obejmującą m.in.:
- główne zagrożenia miasta wynikające ze zmian klimatu,
- ekspozycję na dany czynnik klimatyczny,
- ocenę podatności,
- analizę ryzyka,
d) wybrane działania adaptacyjne wraz ze źródłami ich finansowania,
e) ocena i wybór opcji adaptacji,
f) przewidywane korzyści dla miasta płynące z adaptacji,
g) sposób wdrażania, monitorowania, ewaluacji i sprawozdawania z działań adaptacyjnych wraz ze wskazaniem podmiotów zaangażowanych i związanych z tym kosztów.
7.2. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) asystę techniczną, udzieloną Zamawiającemu w terminie 60 miesięcy od dnia spisania końcowego protokołu odbioru PA. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia asysty polegającej na:
a) przeprowadzeniu minimum czterech prezentacji finalnej wersji PA na posiedzeniach właściwych komisji Rady Miasta Wieliczka oraz sesji Rady Miasta Wieliczka (w formie bezpośredniego spotkania lub online – w przypadku obostrzeń w związku z pandemią). Zamawiający odpowiada za zapewnienie pomieszczenia do przeprowadzenia prezentacji,
b) wsparciu Zamawiającego w procesie zatwierdzania i wdrażania PA – wsparcie informacyjne i eksperckie w okresie zatwierdzania i wdrażania PA, wyjaśnianie pytań i wątpliwości (telefoniczne/on-line/e-mail) związanych ze sposobem opracowania, celami i zakresem PA, a także na etapie wdrażania wybranych opcji adaptacji,
2) przeprowadzenie procedury Strategicznej Oceny Oddziaływania na Środowisko,
3) zebranie danych i materiałów źródłowych niezbędnych do opracowania PA, w tym niezbędnych map,
4) przeprowadzenie konsultacji społecznych dotyczących PA poprzez:
a) rozeznanie społeczne w formie ankiety o potrzebach, możliwościach i oczekiwaniach mieszkańców miasta,
b) przygotowanie wykładu / prezentacji / informacji dla mieszkańców miasta Wieliczka na temat znaczenia i rangi dokumentu, który będzie promował podjęte przez miasto działania,
c) przygotowanie ogłoszeń informujących o planowanych terminach konsultacji społecznych wraz z podaniem danych adresowych, w celu umożliwienia złożenia ewentualnych uwag i wniosków dotyczących PA,
d) inne materiały promocyjne związane z realizacja przedmiotu zamówienia – plakaty, prezentacje,
e) dokonanie analizy zebranych uwag i wniosków,
f) zapewnienie udziału swojego przedstawiciela w konsultacjach społecznych, celem udzielenia pisemnych odpowiedzi i składania wyjaśnień w zakresie opracowania PA oraz uczestnictwa w publicznych konsultacjach z osobami zainteresowanymi,
g) przygotowanie pisemnego podsumowania z przeprowadzonych konsultacji społecznych, zawierającego informacje, w jakim zakresie zostały uwzględnione uwagi i wnioski wniesione do projektu Planu Adaptacji,
5) przygotowanie wzorów dokumentów do opublikowania na stronie internetowej Miasta Wieliczka oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej miasta Wieliczka,
6) przygotowanie dokumentów niezbędnych do złożenia projektu uchwały Rady Miejskiej w Wieliczce w sprawie przyjęcia PA, wraz z uzasadnieniem do tego projektu uchwały,
7) zapewnienie udziału przedstawiciela Wykonawcy podczas prac komisji i na sesjach Rady Miejskiej w Wieliczce, celem przedstawienia opracowanego dokumentu oraz udzielenia odpowiedzi na zadawane pytania.
8. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1) przygotowania dokumentu w oparciu o obowiązujące przepisy prawa z uwzględnieniem zmian w przepisach prawa powstałych w czasie trwania opracowywania dokumentu, dokumenty programowe, raporty środowiskowe, dane GUS, analizy własne Wykonawcy przeprowadzone na podstawie ogólnodostępnych danych oraz inne dostępne materiały pomocnicze, zgodnie z zasadami opisanymi w Podręczniku adaptacji dla miast. Wykonawca pozyska we własnym zakresie informacje i materiały niezbędne do wykonania Zadania. Wykonawca odpowiada za merytoryczną stronę opracowania, błędy literowe, układ i zawartość PA,
2) realizacji przedmiotu zamówienia z zachowaniem należytej staranności, z uwzględnieniem zawodowego charakteru prowadzonej działalności, w zgodzie z postanowieniami umowy, powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
3) pozyskania we własnym zakresie i na własny koszt danych i materiałów źródłowych, w tym odpłatnych, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia (w tym niezbędnych map) oraz merytorycznego opracowania zebranych danych,
4) śledzenia zmian w ustawach, projektach ustaw, rozporządzeniach i innych dokumentach wykonawczych na szczeblu krajowym, jak i unijnym oraz do informowania na bieżąco Zamawiającego o zmianach wprowadzanych w prawie i przedstawiania Zamawiającemu propozycji implementacji zmian do realizowanego zamówienia, jeśli zajdzie taka potrzeba,
5) uwzględnienia podczas opracowywania PA nowych działań, ich opisu, określania szacunkowych kosztów wdrożenia oraz sporządzenia harmonogramu realizacji zadań, jak również wskazania w nim źródeł finansowania, określenia wskaźników monitorowania, wyliczenia przewidywanego efektu energetycznego i ekologicznego,
6) zaproponowania w terminie 14 dni od zawarcia Umowy formy bieżącej koordynacji realizacji zamówienia pomiędzy stronami Umowy oraz zapewnia jej realizacji na wszystkich etapach prac nad zamówieniem,
7) wyznaczenia osoby kontaktowej przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia,
8) samodzielnego kontaktowania się oraz pozyskiwania od interesariuszy oraz podmiotów zgłaszających chęć wprowadzenia zmian w PA informacji i danych niezbędnych do wykonania przedmiotu zapytania,
9) przygotowania materiałów niezbędnych do przeprowadzania badań: ankiet, analiz, a także materiałów informacyjnych i prezentacji multimedialnych, które będą wykorzystywane na etapie opracowywania dokumentu, przy czym wszystkie opracowania każdorazowo przed podaniem do publicznej wiadomości wymagają akceptacji Zamawiającego,
10) bieżącego informowania Zamawiającego o wszelkich faktach mogących mieć wpływ na realizację zadań i obowiązków oraz o pojawiających się i potencjalnych problemach, zagrożeniach, opóźnieniach w realizacji zamówienia oraz konsultowania wszelkich kluczowych decyzji związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, które mają wpływ na termin jego realizacji,
9. Z przyczyn technicznych (ograniczenie pola formularza ogłoszenia) cześć dalsza opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt 3 SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 90700000-4 - Usługi środowiska naturalnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które odpowiadają wymaganiom opisanym w SWZ, t.j. oferty które nie zostały odrzucone. Wybór najkorzystniejszej oferty nastąpi dla całego zamówienia i nastąpi na podstawie wyznaczonych przez Zamawiającego kryteriów

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby, która będzie pełnić funkcję Koordynatora Projektu

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają określone przez zamawiającego warunki udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca składający ofertę spełni warunek jeżeli skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej jedną osobę, która będzie pełnić funkcję Koordynatora Projektu, która uczestniczyła w opracowaniu co najmniej jednego dokumentu o charakterze strategicznym w postaci Planu Adaptacji do zmian klimatu dla miasta o liczbie co najmniej 20 tys. mieszkańców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – wypełniony i podpisany formularz oferty sporządzony na podstawie wzoru stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Formularz cenowy – wypełniony i podpisany Formularz cenowy sporządzony na podstawie wzoru formularza stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ.
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, t.j oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ i podpisane. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2.1) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W/w dotyczy również odpowiednio wspólników spółki cywilnej, którzy traktowani będą jak wykonawcy wspólnie ubiegający się u dzielenie zamówienia publicznego;
2.2) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy (jeżeli dotyczy), o których mowa w pkt 16.3.2) SWZ.
4) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np. odpis z KRS, odpis CEiIoDG, odpowiednie pełnomocnictwa), o których mowa w pkt 30 SWZ.
5) oświadczenie z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – w przypadku zaistnienia okoliczności o których mowa w pkt 16.2.2) SWZ. Oświadczenie należy złożyć według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
4. Pełnomocnictwo musi przyjąć taką samą formę jak składana oferta (art. 99 § 1 KC).
5. Oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 uPZP składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
6.1. Odnośnie warunku dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej, osób skierowanych do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia musi wykazać spełnianie warunku. W/w odnosi się również do podmiotu innego udostępniającego zasób. W takim wypadku tenże podmiot wykazuje spełnianie warunku.
6.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, przy czym w takim wypadku Wykonawcy wraz z ofertą zobowiązani są złożyć oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy (oświadczenie o którym mowa w pkt 8.2.4) SWZ).

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej Umowy, w zakresie:
1. zmiany: nazwy, adresu, statusu Strony w przypadku zmian organizacyjnych Zamawiającego lub Wykonawcy,
2. gdy nowy wykonawca ma zastąpić dotychczasowego Wykonawcę, w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji, dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian Umowy, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Pzp,
3. zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy z powodu wystąpienia siły wyższej, która spowoduje konieczność przesunięcia terminów realizacji zamówienia. Przez termin „siła wyższa” rozumie się: wystąpienie zdarzeń i okoliczności, na które strony nie mają wpływu i przed którymi nie mogły się zabezpieczyć w tym w szczególności: pożaru, powodzi, huraganu, eksplozji, awarii energetycznych, wojny, operacji wojskowych, rozruchów, niepokojów społecznych, ograniczeń i zakazów wydanych przez organy administracji publicznej, a także nadzwyczajne zjawiska losowe i przyrodnicze. Przedłużenie terminów wykonania zamówienia z tej przyczyny może nastąpić wyłącznie o czas trwania przeszkody,
4. zmiana terminu realizacji umowy wynikające z okoliczności nie wynikających z przyczyn lezących po stronie Wykonawcy, to jest ze względu na:
a. przedłużające się konsultacje społeczne,
b. wydłużający się termin trwania niezbędnych procedur administracyjnych związanych z wykonaniem zamówienia,
c. wydłużający się termin uzyskania niezbędnych opinii, decyzji i innych dokumentów niezbędnych do opracowania przedmiotu zamówienia,
d. niekorzystne warunki atmosferyczne, które wpływają na prace w terenie,
5. zmiany przedmiotu umowy w przypadku:
2.a. gdy w trakcie realizacji umowy wystąpią nieprzewidziane okoliczności powodujące konieczność zmiany opisu przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności, jeżeli informacje wynikające z opisu przedmiotu zamówienia okażą się nieprawidłowe, co spowoduje konieczność zmiany w zakresie cech, funkcjonalności lub innych wymagań Zamawiającego odnoszących się do zamawianej dokumentacji. Wystąpienie powyższych okoliczności uprawnia strony do zmiany umowy w zakresie w jakim informacje znajdujące się w dokumentacji postępowania okażą się niezgodne ze stanem faktycznym wraz z zmianą wynagrodzenia,
2.b. zmian obowiązujących przepisów prawa, które weszły w życie po terminie składania ofert, powodujących konieczność zmiany zakresu przedmiotu umowy, w tym w szczególności zmiany obowiązków Wykonawcy lub rozwiązań wynikających z opisu przedmiotu umowy, w ramach oferowanego wynagrodzenia,
2.c. w przypadku zmian będących następstwem zmiany wytycznych lub zaleceń instytucji współfinansującej.
6. zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, o ile zmiana stawki wpływa na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/wieliczka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.