Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00405179/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont korytarza bocznego w budynku A Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie, ul. Makuszyńskiego 9 – w formule zaprojektuj i wybuduj.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351371049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Makuszyńskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-752
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 430 70 69
1.5.8.) Numer faksu: 12 684 39 99
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub.psse.krakow@sanepid.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/psse-krakow
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11667231.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont korytarza bocznego w budynku A Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie, ul. Makuszyńskiego 9 – w formule zaprojektuj i wybuduj.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-243faca0-40c1-4a5a-b8f2-9276885ae6da
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473753
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00092267/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont korytarza bocznego w budynku A Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie, ul. Makuszyńskiego 9.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00405179
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A.Z.272.3.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 125203,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania pn. „Remont korytarza bocznego w budynku A Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Krakowie, ul. Makuszyńskiego 9 – w formule zaprojektuj i wybuduj." Inwestycja obejmuje prace budowlane wewnątrz budynku A Stacji zlokalizowanego przy ul. Makuszyńskiego 9 w Krakowie zgodnie z załączonym Programem Funkcjonalno-Użytkowym oraz przedmiarem. Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowi załącznik nr 2 do SWZ, przedmiar stanowi załącznik nr 2a do SWZ.
Główny zakres prac obejmuje:
1) wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i normami, a w szczególności:
a) koncepcja projektowa (koncepcja wymaga akceptacji Zamawiającego) – wymagana ilość – 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz elektronicznej edytowalnej utrwalonej na nośniku elektronicznym,
b) projekt budowlany (projekt wymaga zatwierdzenia Zamawiającego) – wymagana ilość – 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz elektronicznej edytowalnej utrwalonej na nośniku elektronicznym – jeśli wymagane będzie uzyskanie pozwolenia wskazanego w pkt 2 lit. a),
c) STWiORB – wymagana ilość – 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz elektronicznej edytowalnej utrwalonej na nośniku elektronicznym,
d) kosztorys wykonawczy – wymagana ilość – 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz elektronicznej edytowalnej utrwalonej na nośniku elektronicznym,
e) inne opracowania niezbędne do realizacji robót – wymagana ilość – 1 egzemplarz w wersji papierowej oraz elektronicznej edytowalnej utrwalonej na nośniku elektronicznym;
f) złożenie w imieniu Zamawiającego projektu budowlanego w odpowiednim wydziale administracji architektoniczno-budowlanej wraz z wnioskiem o wydanie decyzji, nie później niż 5 dni kalendarzowych, licząc od dnia zatwierdzenia projektu budowlanego przez Zamawiającego - jeśli wymagane będzie uzyskanie pozwolenia wskazanego w pkt 2 lit. a),
2) uzyskanie w imieniu Zamawiającego:
a) decyzji administracyjnej – w terminie ustawowym, jeżeli taka decyzja jest wymagana lub
b) uzyskanie wszelkich zgód związanych ze zgłoszeniem prac remontowych,
c) uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji i uzgodnień w urzędach wraz z poniesieniem opłat z tego tytułu;
3) wykonanie robót budowlanych zaprojektowanych przez Wykonawcę w zakresie robót ogólnobudowlanych, wykończeniowych – niezbędnych do wykonania i ukończenia wymienionych zadań w pełni funkcjonalnych i gotowych do eksploatacji oraz użytkowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami oraz sztuką budowlaną.
2. Wykonanie robót budowlanych zgodnie z SWZ i załącznikami obejmuje między innymi:
1) demontaż i utylizację istniejących warstw posadzki tj. mi.in lastriko, parkiet oraz warstwa klejąca parkietu (materiał szczepny np. Subit);
2) szlifowanie istniejącego podłoża celem usunięcia warstwy szczepnej pod parkietem oraz gruntowanie;
3) wykonanie wylewki samopoziomującej o grubości do 4 cm;
4) położenie płytek na kleju oraz gruntowanie z wyrównaniem zgodnie ze sztuką budowlaną. Klasa antypoślizgowa minimum R10. Płytki o parametrach 60x60 cm;
5) zakup i dostawa płytek na podłogę oraz na cokoliki jest po stronie Zamawiającego;
6) zakup i dostawa fugi oraz pozostałych materiałów do montażu płytek i cokolików jest po stronie Wykonawcy;
7) cokolik z płytki, docięcie oraz montaż na kleju wraz z gruntowaniem. Zgodnie ze sztuką budowlaną. Klasa antypoślizgowa minimum R10 Próg o wysokości 10-15 cm;
8) przygotowanie ścian pod malowanie: przeszlifowanie, podkład gipsowy, wykonanie gładzi w dwóch warstwach, ponowne szlifowanie pod malowanie oraz gruntowanie. Montaż narożników;
9) zabudowa skrzynek elektrycznych normatywnymi skrzynkami metalowymi o wymaganej klasie niepalności. Dostawa plus montaż;
10) demontaż i ponowny montaż kaloryferów;
11) demontaż i utylizacja lamp sufitowych;
12) wykonanie sufitu podwieszanego kasetonowego wraz z oświetleniem spełniającym wymagania normatywne dla korytarza w budynku użyteczności publicznej/ drogi pożarowej o wymaganej intensywności światła. Materiał i kolorystyka przez analogie jak istniejący korytarz główny budynku A;
13) drobne prace murarskie z tynkowaniem (zamurowanie istniejącego okna wewnątrz budynku);
14) drobne prace betonowe, podlanie, wyrównanie do głębokości 30 cm;
15) demontaż starej szafy hydrantowej i montaż nowej szafy hydrantowej;
16) inne roboty zgodnie z przedmiarem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161999,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIS-BUDOWA Jerzy Bugajski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342589413
7.3.3) Ulica: Urocza 46
7.3.4) Miejscowość: Nawojowa
7.3.5) Kod pocztowy: 33-335
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.106.2025. Zaprojektowanie i wykonanie remontu wewnętrznego placu komunikacyjnego przy budynku Komendy Powiatowej Policji w Oświęcimiu zlokalizowanym przy ul. Wyspiańskiego 2, 32-600 Oświęcim
- Dostawa 27 kompletów ubrań strażackich specjalnych dla KM PSP Kraków
- Remont konserwatorski dachu i elewacji wraz ze stolarką okienną i drzwiową w kamienicy mieszkalnej położone przy ul. Szujskiego 7 w Krakowie
- Dostawa 80 kompletów hełmów ochronnych, kamizelek ochronnych, gogli dla KM PSP w Krakowie
- Dostawa części zamiennych do unitów stomatologicznych połączona z usługą ich bieżącej naprawy
- Usługa wydrukowania w nakładzie 3000 egzemplarzy książki "Karpaty" wraz z dostarczeniem do siedziby Międzynarodowego Centrum Kultury w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa funkcjonowania infrastruktury zaopatrzenia w wodę w Gminie Padew Narodowa
- "Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z pompami ciepła, montażem paneli hybrydowych PVT oraz układem sterowania"
- Montaż magazynu energii dla istniejącej farmy fotowoltaicznej
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont toalety publicznej w Parku Kultury w Powsinie - etap I".
- Kompleksowa termomodernizacja budynku PSP w Strzelcach Małych w ramach programu "Wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej szkół
- Modernizacja obiektu sportowego PROMIEŃ Mikluszowice w msc. Mikluszowice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.