Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie z wolnej ręki polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego pn. „Wykonanie montaży i demontaży urządzeń wchodzących w skład CSZKM”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 321165698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Klonowica 5
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-241
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zditm@zditm.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zditm.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-61898c35-4145-42e9-88d4-316f2303ca661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie z wolnej ręki polegające na powtórzeniu podobnych usług do zamówienia podstawowego pn. „Wykonanie montaży i demontaży urządzeń wchodzących w skład CSZKM”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-61898c35-4145-42e9-88d4-316f2303ca66
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473741
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00444268
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7) w zw. z art. 305 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu
o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
W wyniku przeprowadzonego postępowania w trybie podstawowym
z możliwością negocjacji Zamawiający udzielił w dniu 07.03.2025 r. zamówienia publicznego wykonawcy:
GMV INNOVATING SOLUTIONS SP. Z O.O.
ul. Hrubieszowska 2
01-209 Warszawa
Umowa nr 19/TI/2025 z dnia 07.03.2025 r.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/63/WR/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie montaży i demontaży urządzeń wchodzących w skład Centralnego Systemu Zarządzania Komunikacją Miejską (dotyczy zamówienia podstawowego objętego umową nr 19/TI/2025 z dnia 07.03.2025 r.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GMV INNOVATING SOLUTIONS SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252449860
7.3.3) Ulica: Hrubieszowska 2
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-209
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMV INNOVATING SOLUTIONS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GMV INNOVATING SOLUTIONS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60790,29 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-10-13 do 2025-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Umowa obowiązuje od dnia zawarcia niniejszej umowy do dnia 31.12.2025 r. lub do wyczerpania wynagrodzenia umownego z umowy nr 19/TI/2025 z dnia 07.03.2025 r.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn.: "Budowa schodów dla nitki wjazdowej i wyjazdowej Trasy Zamkowej"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (ryb i przetworów rybnych) dla statku Nawigator XXI
- Naprawy i konserwacje elementów małej architektury na obiektach rekreacyjnych administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Szczecinie
- Komisariat Policji w Rewalu - budowa nowej siedziby
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 59 w Szczecinie w podziale na części
- wykonywanie remontów lokali z zasobu własnego i zarządzanego przez Szczecińskie TBS
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i prowadzenie obsługi strefy parkowania na terenie garaży wielopoziomowych: ul. Szwajcarska 6 i ul. Kościuszki 8 A i B w Legionowie wraz z terenami przyległymi
- Dostawa urządzeń i oprogramowania zwiększających odporność na cyberataki wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczna Gmina Miastków Kościelny"
- Zakup sprzętu oraz usług w ramach w ramach projektu "BEZPIECZNA W CYBEPRZESTRZENI" - realizowanego w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" w Gminie Warta Bolesławiecka - etap III
- Zakup macierzy z wyposażeniem i wdrożeniem dla RZGW w Bydgoszczy
- "Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Łodzi w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz komputerowe Centrum Przetwarzania Danych wraz z obsługą i utrzymaniem".
więcej: Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





