eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CewiceDostawa wyposażenia w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna Gmina Cewice realiz w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd dofinansowanego z UE z EFRR w ramach FERC 2021-2027 (FERC).



Ogłoszenie z dnia 2025-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna Gmina Cewice realiz w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd dofinansowanego z UE z EFRR w ramach FERC 2021-2027 (FERC).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: W. Witosa 16

1.5.2.) Miejscowość: Cewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-312

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cewice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cewice.ezamawiajacy.pl/pn/cewice/demand/214527/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


kierowanie podstawowymi rodzajami działalnosci publicznej

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn.: Cyberbezpieczna Gmina Cewice realiz w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd dofinansowanego z UE z EFRR w ramach FERC 2021-2027 (FERC).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ce600307-2c90-44ac-8b33-26bcd8b1117e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473668

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030925/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Cyberbezpieczna Gmina Cewice - Dostawa sprzętu informatycznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt grantow Cyberbezpieczny Samorząd dofinansowany z UE z EFRR w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC).

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00269071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.32.2025.SGI

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 280487,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu i wyposażenia Urzędu Gminy w Cewicach (ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice) oraz do Ośrodka Pomocy Społecznej obecnie Centrum Usług Społecznych w Cewicach (Osiedle Na Wzgórzu 35, 84-312 Cewice) .

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1. Dostawę serwerów fizycznych wraz z licencjami dla Urzędu Gminy Cewice (2 szt.)o parametrach szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do postępowania.
2. Dostawę serwera plików dla Urzędu Gminy w Cewicach (1 szt.) o parametrach szczegółowo opisanych w Załączniku 2 do postępowania
3. Dostawę serwera z licencjami dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Cewicach (1 szt.)o parametrach szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do postępowania.
4. Dostawę serwera plików dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Cewicach (1 szt.) o parametrach szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do postępowania
5. Dostawę urządzenia UPS dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Cewicach (1 szt.) o parametrach szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do postępowania
6. Dostawę urządzenia klasy UTM dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Cewicach (1 szt.) o parametrach szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do postępowania
7. Dostawę urządzenia klasy UTM wraz z usługą wdrożenia (5 szt.) o parametrach szczegółowo opisanych w Załączniku nr 1 do postępowania

Szczegółowy opis wymagań i parametrów został zawarty w Załączniku nr 1 do postępowania.

Wymogi dotyczące gwarancji
1. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na dostarczony serwer przez okres minimum 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu oraz 36 miesięcy okresu rękojmi. Zrównuje się oba te okresy. Jednocześnie wydłużenie zarówno okresu gwarancji, jak i okresu rękojmi jest możliwe. W takim przypadku Wykonawca może uzyskać wyższą liczbę punktów podczas oceny ofert, zgodnie z kryteriami oceny ofert.
2. Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się w dniu następnym po podpisaniu przez Zamawiającego protokołu zdawczo-odbiorczego.
3. Warunki gwarancji i rękojmi nie mogą nakazywać Zamawiającemu przechowywania opakowań, w których przedmiot zamówienia zostanie dostarczony (Zamawiający może usunąć opakowania po ich dostarczeniu, co nie spowoduje utraty gwarancji, a dostarczony sprzęt mimo braku opakowań będzie podlegał usłudze gwarancyjnej).
4. Zamawiający zobowiązuje się dotrzymywać podstawowych warunków eksploatacji określonych przez producenta w zapisach kart gwarancyjnych dostarczonych przez Wykonawcę.
5. Wykonawca zobowiązuje się na czas trwania gwarancji i rękojmi do nieodpłatnego usuwania zgłaszanych przez przedstawiciela Zamawiającego usterek. Czas reakcji serwisu-do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia. W przypadku wystąpienia konieczności naprawy sprzętu poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca zapewni :
- odbiór wadliwego sprzętu w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych, na własny koszt
- dostawę naprawionego sprzętu na własny koszt, w terminie nieprzekraczającym 2 dni roboczych od dnia usunięcia awarii przez serwis, ale nie dłuższym niż 25 dni roboczych od dnia odebrania sprzętu z siedziby Zamawiającego
6. Gwarancja i rękojmia ulegają automatycznie przedłużeniu o okres naprawy.
7. Gwarancja producenta serwera min. 36 miesięcy – wymagane jest dołączenie do oferty oświadczenia podmiotu realizującego serwis lub producenta sprzętu o spełnieniu tego warunku.
8. Serwis urządzeń musi być realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta – wymagane oświadczenie producenta sprzętu (lub jego przedstawiciela w Polsce) potwierdzające, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego producenta (oświadczenie należy dołączyć do oferty).
9. Autoryzowany Partner Serwisowy musi posiadać status autoryzowanego partnera serwisowego producenta serwera. Oświadczenie producenta sprzętu (lub jego przedstawiciela w Polsce) należy dołączyć do oferty.
10. Serwis urządzeń musi być realizowany zgodnie z wymogami normy ISO9001 – do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający, że serwis urządzeń będzie realizowany zgodnie z tą normą.
11. Wymagane okno czasowe dla zgłaszania usterek min. wszystkie dni robocze
w godzinach od 8:00 do 17:00. Zgłoszenie serwisowe przyjmowane poprzez stronę WWW, mailowo na adres ………….. lub telefoniczne (dedykowany numer serwisowy do obsługi zgłoszeń serwisowych – do postępowania należy dostarczyć oświadczenie producenta oferowanego komputera (lub jego przedstawiciela w Polsce) z wyżej wymienionymi danymi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32422000-7 - Elementy składowe sieci

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48821000-9 - Serwery sieciowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 342898,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 402900,01 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 342898,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARWIK IT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6423235245

7.3.3) Ulica: ul. Osiedle na Wzgórzu 132

7.3.4) Miejscowość: Rydułtowy

7.3.5) Kod pocztowy: 44-280

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 342898,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

nd

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.