eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzeleczki › Dostawy komputerów dla potrzeb realizacji projektu Cyfrowa Gmina - Zamówienie V



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy komputerów dla potrzeb realizacji projektu Cyfrowa Gmina - Zamówienie V

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELECZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413107

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Strzeleczki

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-364

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@strzeleczki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzeleczki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy komputerów dla potrzeb realizacji projektu Cyfrowa Gmina - Zamówienie V

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b75e7eb-7231-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00473514

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041012/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawy komputerów dla potrzeb realizacji projektu Cyfrowa Gmina

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Projekt „Cyfrowa gmina” jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 - 2020

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Gminy Strzeleczki) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: zp@strzeleczki.pl.
2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się zgodnie
z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452).
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
4. Identyfikator postępowania dla danego postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z działem XXXVI SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z działem XXXVI SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.IV.271.61.2022.MM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na kilka części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa wraz z transportem do siedziby zamawiającego 23 szt. laptopów
wraz z oprogramowaniem dla pracowników Urzędu Gminy Strzeleczki w związku
z wdrożeniem projektu Cyfrowa Gmina, polegającym na wdrożeniu pełnej cyfryzacji oraz zwiększenie cyberbezpieczeństwa Urzędu;
b) dostawa wraz z transportem i wniesieniem do siedziby zamawiającego 3 laptopów dla uczniów szkół podstawowych terenu gminy w związku z realizacją projektu pn. Cyfrowa Gmina – „wsparcie dzieci rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – granty PPGR”
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części zamówienia, tj.:
Część 1 – „Dostawa laptopów – cyfryzacja Urzędu”.
Część 2 – „Dostawa laptopów - granty PPGR”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1a i 1b do SWZ.
3. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części, tym samym dopuszcza składanie ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. Nie dopuszcza się dzielenia zamówienia w ramach danej części.
5. Zakres zamówienia obejmuje ponadto:
1) Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych
do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
 przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia,
 przekazanie wykonanego przedmiotu zamówienia Zamawiającemu wraz
z kompletną dokumentacją m.in. kartami gwarancyjnymi, instrukcjami, atestami i aprobatami technicznymi.
2) Udzielenie gwarancji.
Warunki gwarancji i wsparcia technicznego:
1. Gwarancja producenta na dostarczony przedmiot zamówienia, co najmniej 24 miesiące liczona od daty podpisania przez obie Strony bez zastrzeżeń Protokołu zdawczo-odbiorczego.
2. Dla części I zamówienia w przypadku awarii nośników danych w okresie gwarancji takich jak dyski twarde itp., pozostają one u Zamawiającego;
3. Serwis sprzętu realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia obowiązku kontaktu z producentem przez cały okres gwarancyjny.
4. W okresie gwarancji zgłoszenia błędnego działania sprzętu oraz potrzeby udzielenia konsultacji i pomocy technicznej przyjmowane będą przez Wykonawcę w dni robocze.
5. Wykonawca każdorazowo odbierze uszkodzony lub wadliwy sprzęt i po jego naprawie dostarczy go własnymi środkami i na własny koszt do siedziby Zamawiającego;
6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych w Laptopie urządzeń, realizowany poprzez podanie identyfikatora klienta lub modelu Laptopa lub numeru seryjnego Laptopa, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej. W tym celu Wykonawca poda adres strony oraz sposób realizacji wymagania (opis uzyskania w/w informacji).
7. W przypadku:
1) niewykonania naprawy w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia lub wystąpienia kolejnej awarii, wady lub usterki sprzętu, po wykonaniu 2 napraw gwarancyjnych danego sprzętu, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni sprzęt, w którym ujawniły się wady, na nowy, wolny od wad, w terminie do 14 dni od dnia stwierdzenia tego faktu;
2) stwierdzenia wady uniemożliwiającej prawidłowe użytkowanie sprzętu w okresie gwarancji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni wadliwy sprzęt na wolny od wad, o takich samych parametrach technicznych, w terminie do 14 dni od dnia stwierdzenia tego faktu.
8. Na każdy nowy sprzęt, przekazany Zamawiającemu w trybie określonym w pkt 7 dostarczony w ramach świadczonych usług gwarancyjnych, Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie mniejszy, niż wskazany w ofercie. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania przez Strony bez zastrzeżeń Protokołu zdawczo-odbiorczego dotyczącego nowego sprzętu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) dostawa wraz z transportem do siedziby zamawiającego 23 szt. laptopów
wraz z oprogramowaniem dla pracowników Urzędu Gminy Strzeleczki w związku
z wdrożeniem projektu Cyfrowa Gmina, polegającym na wdrożeniu pełnej cyfryzacji oraz zwiększenie cyberbezpieczeństwa Urzędu;
b) dostawa wraz z transportem i wniesieniem do siedziby zamawiającego 3 laptopów dla uczniów szkół podstawowych terenu gminy w związku z realizacją projektu pn. Cyfrowa Gmina – „wsparcie dzieci rodzin pegeerowskich w rozwoju cyfrowym – granty PPGR”
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części zamówienia, tj.:
Część 1 – „Dostawa laptopów – cyfryzacja Urzędu”.
Część 2 – „Dostawa laptopów - granty PPGR”
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1a i 1b do SWZ.
3. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na części, tym samym dopuszcza składanie ofert częściowych, o których mowa w art. 7 pkt 15 ustawy Pzp.
4. Zamawiający nie przewiduje ograniczeń w zakresie ilości części, na które Wykonawca może złożyć ofertę. Nie dopuszcza się dzielenia zamówienia w ramach danej części.
5. Zakres zamówienia obejmuje ponadto:
1) Wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych
do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
 przygotowanie dokumentów niezbędnych do przekazania do użytkowania przedmiotu zamówienia,
 przekazanie wykonanego przedmiotu zamówienia Zamawiającemu wraz
z kompletną dokumentacją m.in. kartami gwarancyjnymi, instrukcjami, atestami i aprobatami technicznymi.
2) Udzielenie gwarancji.
Warunki gwarancji i wsparcia technicznego:
1. Gwarancja producenta na dostarczony przedmiot zamówienia, co najmniej 24 miesiące liczona od daty podpisania przez obie Strony bez zastrzeżeń Protokołu zdawczo-odbiorczego.
2. Dla części I zamówienia w przypadku awarii nośników danych w okresie gwarancji takich jak dyski twarde itp., pozostają one u Zamawiającego;
3. Serwis sprzętu realizowany przez producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta. Wykonawca zobowiązuje się do przejęcia obowiązku kontaktu z producentem przez cały okres gwarancyjny.
4. W okresie gwarancji zgłoszenia błędnego działania sprzętu oraz potrzeby udzielenia konsultacji i pomocy technicznej przyjmowane będą przez Wykonawcę w dni robocze.
5. Wykonawca każdorazowo odbierze uszkodzony lub wadliwy sprzęt i po jego naprawie dostarczy go własnymi środkami i na własny koszt do siedziby Zamawiającego;
6. Wykonawca zapewni Zamawiającemu dostęp do aktualnych sterowników zainstalowanych w Laptopie urządzeń, realizowany poprzez podanie identyfikatora klienta lub modelu Laptopa lub numeru seryjnego Laptopa, na dedykowanej przez producenta stronie internetowej. W tym celu Wykonawca poda adres strony oraz sposób realizacji wymagania (opis uzyskania w/w informacji).
7. W przypadku:
1) niewykonania naprawy w terminie 5 dni od dnia zgłoszenia lub wystąpienia kolejnej awarii, wady lub usterki sprzętu, po wykonaniu 2 napraw gwarancyjnych danego sprzętu, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni sprzęt, w którym ujawniły się wady, na nowy, wolny od wad, w terminie do 14 dni od dnia stwierdzenia tego faktu;
2) stwierdzenia wady uniemożliwiającej prawidłowe użytkowanie sprzętu w okresie gwarancji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni wadliwy sprzęt na wolny od wad, o takich samych parametrach technicznych, w terminie do 14 dni od dnia stwierdzenia tego faktu.
8. Na każdy nowy sprzęt, przekazany Zamawiającemu w trybie określonym w pkt 7 dostarczony w ramach świadczonych usług gwarancyjnych, Wykonawca udzieli gwarancji na okres nie mniejszy, niż wskazany w ofercie. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania przez Strony bez zastrzeżeń Protokołu zdawczo-odbiorczego dotyczącego nowego sprzętu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 30213000-5 - Komputery osobiste

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-27

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 112 ust. 2 Pzp mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
2. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalnosci gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia minimalne wymagania, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od opowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności zwiazanej z przedmiotem zamówienia o określonej wartości.
4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Weryfikacja spełnienia tego warunku dokonywana jest w oparciu o dotychczas realizowane
zamówienia oraz osoby wskazane do realizacji zamówienia.
Wykonawca w celu potwierdzenia, że:
 spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej dla każdej z części zamówienia zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat zrealizował minimum jedną dostawę polegającą na dostawie sprzętu komputerowego o określonej wartości;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień złożenia:
1) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania zawartych w art. 108 ust. 1 pkt. ustawy Pzp wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7do SWZ;
2) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień złożenia:
1) Potwierdzenia, że jest ubezpieczony od opowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zwiazanej z przedmiotem zamówienia na sumę:
 dla części I : 50.000,00 złotych, (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100) brutto;
 dla części II Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
2) Wykonawca winien wykazać, że posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał:
dla części I:
 co najmniej jedno zadanie o charakterze i złożoności dostaw, polegających na dostawach sprzętu komputerowego o wartości min. 50.000,00 zł (brutto);
Wykonawca nie może sumować wartości dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.

Wykonawca nie może sumować wartości dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.

dla części II Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

 karty katalogowe/ specyfikacje techniczne oferowanych urządzeń. Karta powinna zawierać m.in. wyraźne zdjęcia obudowy laptopa;
 oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

 karty katalogowe/ specyfikacje techniczne oferowanych urządzeń. Karta powinna zawierać m.in. wyraźne zdjęcia obudowy laptopa;
 oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego, że serwis będzie realizowany przez Producenta lub autoryzowanego partnera serwisowego producenta

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, które stanowi załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy. Są oni zobowiązani do powołania reprezentującego ich pełnomocnika.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z działem VII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-12 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycifania oferty lub wniosku dostępnego na e-Puap i udostępnionego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-12 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-10

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

cena, gwarancja

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.