eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaBudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z zakupem wyposażenia niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania krytej pływalni OSiR w Sokółce



Ogłoszenie z dnia 2023-11-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z zakupem wyposażenia niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania krytej pływalni OSiR w Sokółce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sokółka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659125

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pl. Kościuszki 1

1.5.2.) Miejscowość: Sokółka

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 85 711 09 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 85 711 09 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@sokolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-902c33c2-5155-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z zakupem wyposażenia niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania krytej pływalni OSiR w Sokółce

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-902c33c2-5155-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00473497

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031106/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z zakupem wyposażenia niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania krytej pływalni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00392346

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.I.271.27.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 384456,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach realizacji zadania inwestycyjnego Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z zakupem wyposażenia niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania krytej pływalni OSiR w Sokółce. Zadnie 1: Budowa mikroinstalacji fotowoltaicznej o mocy do 50 kWp na potrzeby OSiR Sokółka.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

09330000-1 - Energia słoneczna

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 240504,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w ramach realizacji zadania inwestycyjnego Budowa instalacji fotowoltaicznej wraz z zakupem wyposażenia niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania krytej pływalni OSiR w Sokółce.
Zadanie 2: Zakup wyposażenia sprzętu niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania krytej pływalni

4.5.3.) Główny kod CPV: 43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42924730-5 - Aparatura do czyszczenia przy pomocy wody pod ciśnieniem

42122130-0 - Pompy wodne

4.5.5.) Wartość części: 143951,83 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181639,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417585,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 188752,11 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solid Energy Group Sp. z o.o ul.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8481876795, REGON 385604260

7.3.3) Ulica: Wojska polskiego 62/20

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Spectrum Sebastian Nosek, ul. 1 maja 71, 12-200 Pisz - prace montażowe


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 188752,11 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-11

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania: w dniu 20 września 2023 r. o godz. 10:05 odbyło się otwarcie ofert w postępowaniu na Budowę instalacji fotowoltaicznej wraz z zakupem wyposażenia niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania krytej pływalni OSiR w Sokółce, Zadanie 2: Zakup wyposażenia sprzętu niezbędnego do prawidłowego funkcjonowania krytej pływalni. Do terminu składania ofert tj.: 20 września 2023 r. godz. 10:00 za pomocą środków komunikacji elektronicznej z wykorzystaniem platformy
e-zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl wpłynęła jedna oferta Wykonawcy: Blue Point Inżynieria Basenowa Z i D Jaśkiewicz 15-536 Białystok ul. Wiewiórcza 66, NIP 966 188 48 74, REGON 200121832.
Jednym z kryteriów oceny oferty w postępowaniu była obsługa gwarancyjna – czas na usunięcie wad. Zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia rozdział XIX pkt 3 ppkt 2 dla Zadania 2 lit. b) obsługa gwarancyjna – czas na usunięcie wad Zamawiający wymagał, aby deklarowany czas usunięcia wady zawierał się w zakresie od 7 do 20 dni roboczych, a oferta Wykonawcy, który zaproponuje czas usunięcia wady powyżej 20 dni będzie podlegać odrzuceniu. Po otwarciu oferty i analizie jej zawartości stwierdzono, iż Wykonawca w ofercie podał czas obsługi gwarancyjnej – czas usunięcia wad 60 dni od dnia otrzymania zgłoszenia. Oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Zgodnie z brzmieniem art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Z uwagi na fakt, że jedyna oferta złożona w postępowaniu podlega odrzuceniu, zgodnie z brzmieniem art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli wszystkie oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.