eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SobótkaWyposażenie magazynu ochrony ludności i obronności cywilnej - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2025-10-14

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wyposażenie magazynu ochrony ludności i obronności cywilnej - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Sobótka

1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyposażenie magazynu ochrony ludności i obronności cywilnej - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-afea82d5-53e8-4e62-9e2a-58896179db8e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473415

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00035753/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Wyposażenie magazynu ochrony ludności i obronności cywilnej - II postępowanie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem
platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia i konkursie, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie PZP, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. Z 2024 r., poz. 1513 z późn. zm.). 3. Ofertę, oświadczenie o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. Z 2024 r., poz. 307) – w szczególności w formatach .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt (z zastrzeżeniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych).
4. Ofertę, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 5. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w zakresie:
- przesyłania Zamawiającemu pytań do treści SWZ;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia podmiotowych środków dowodowych;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia/poprawienia/uzupełnienia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;
- przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dot. treści przedmiotowych środków dowodowych;
- przesłania odpowiedzi na inne wezwania Zamawiającego wynikające z ustawy - Prawo zamówień publicznych;
- przesyłania wniosków, informacji, oświadczeń Wykonawcy;
- przesyłania odwołania/inne odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
2) Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
3) Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
4) Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RIiGK.271.13.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 125864,23 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część (zadanie) nr 1:
1.1. Regał metalowy
- wykonany ze stali nierdzewnej
- wymiary: 180x90x45
- półki winny być wykonane z płyty mdf o nośności 200 kg
- montowany na wcisk
1.2. Łóżko polowe
- łóżko typu kanadyjka
- wymiary 190x60x40 cm
- konstrukcja metalowa
- wykonany z tkaniny poliestrowej, wodoodpornej
- gramatura materiału min. 220
- obciążenie minimalne 120 kg
1.3. Materac
- wymiary materaca po rozłożeniu 195x55x5 cm
- materiał 100% poliester
- waga do 1 kilograma
- maksymalna waga użytkowa 100 kg
1.4. Śpiwór
- minimum 180x70 cm
- tkanina zewnętrzna – poliester, tkanina wewnętrzna – poliester, wypełnienie syntetyczne
- gramatura min. 250/m2
- dwukierunkowy zamek błyskawiczny
- minimalna temperatura – 0 stopni
- pokrowiec do przechowywania
- całoroczny
1.5. Racja żywnościowa typu wojskowego
- wartość energetyczna pakietu min. 1685 kalorii
- data ważności – minimum 10 miesięcy
- temperatura przechowywania – od 4 do 25 stopni Celsjusza
1.6. Racja żywnościowa dzienna
- wartość energetyczna pakietu min. 3010 kalorii
- termin przydatności do spożycia – min. 6 lat
1.7. Apteczka taktyczna
Powinna zawierać:
- 1 szt. stazy taktycznej
- 1 szt. bandaż typ izraelski
- 1 szt. gaza skompresowana
- 1 szt. opatrunek indywidualny 6x8
- 3 szt. opatrunek indywidualny 8x10
- 1 szt. opaska podtrzymująca elastyczna
- 2 szt. opaska podtrzymująca elastyczna 6 cm
- 2 szt. opaska podtrzymująca elastyczna 8 cm
- 1 szt. chusta opatrunkowa 60x80
- 2 szt. chusta trójkątna 96x136
- 3 szt. kompres sterylny 10x10
- 2 szt. kompres na oko 5,6x7,2
- 1 szt. koc ratunkowy o wym. min. 160x210
- 1 szt. przylepiec 5mx2,5 cm
- zestaw plastrów
- 1 szt. zimny kompres – suchy lód 15cm x 17 cm
- 2 szt. jednorazowa maska medyczna typu 1
- 4 szt. rękawic nitrylowych
- 1 szt. maseczki do sztucznego oddychania typu M1
- 1 szt. nożyczki ratunkowe
- 1 szt. chusteczek nasączonych do dezynfekcji
- apteczka powinna być wykonana z wodoodpornego materiału

4.2.6.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy

32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:
1) Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60%
2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%
Ad. 1 Cena (C) – waga 60%
Najniższa cena ofertowa brutto*
Cena ofertowa brutto (C) = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
Cena ofertowa brutto badanej oferty
* spośród wszystkich złożonych ofert
Ad. 2 Okres gwarancji (G) – waga 40%
Podstawą przyznania punktów w niniejszym kryterium będzie podanie oferowanego okresu gwarancji w formularzu oferty, przy czym okres ten należy podać w miesiącach, a w przypadku podania okresu gwarancji w innej jednostce niż miesiąc oferta podlega odrzuceniu.
Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Okres gwarancji należy przyjąć jednolicie dla całego zadania (nie dopuszcza się różnych okresów gwarancji dla poszczególnych pozycji).
Punkty za „okres gwarancji” zgodnie ze wzorem:
G = (Gn : 24) x 40 pkt
Gdzie:
G – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie
Gn – okres gwarancji (w miesiącach) podany w ofercie ocenianej
Liczba punktów przyznanych Wykonawcy określona zostanie na podstawie wzoru: C + G
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty według przyjętej zasady, że 1% = 1 pkt. Punktacja zostanie podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejszą uznana będzie ta oferta, która uzyska największą ilość punktów po ocenie według powyższego kryterium.
4. Zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy pzp Zamawiający publiczni mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. Określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia jest możliwe w odniesieniu do zamówień, których przedmiotem jest udzielenie kredytu, ponieważ jest to zamówienie o niewielkim stopniu złożoności, którego przedmiot odpowiada przeciętnym standardom. Opis przedmiotu zamówienia określa precyzyjnie wymagania jakościowe, między innymi odnosi się to do okresu kredytu, terminu uruchomienia, terminu spłaty i terminu spłaty odsetek.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część (zadanie) nr 2:
2.1. Namiot
- wymiar 4,5 m długości x 3 m szerokości x min. 3,10 m wysokości
- segmentowy, pneumatyczny
- stelaż aluminiowy, tkanina impregnowany poliester o gramaturze min. 230g/m2, odporny na wodę i promieniowanie UV
- kolor: czerwony
- możliwość podłączenia nagrzewnicy
- pompka – 1200W
2.2. Namiot interwencyjny
- długość 12 m x szerokość 6 m x wysokość min. 3 m w kalenicy, w najniższym punkcie 2 m
- Konstrukcja: z rur stalowych minimum fi 38, ocynkowana wewnątrz i na zewnątrz, odporne na uderze-nia i zarysowania,
łączenie poprzez śruby przechodzące na wylot, montaż za pomocą śrub gwintowa-nych, wzmocnienie dachu stalowymi
linkami lub konstrukcja zapobiegająca zapadaniu się poszycia. Mocowanie do gruntu po przez stopy do każdej nogi
przytwierdzane po przez połączenie śrubowe do konstrukcji lub na stałe. Mocowanie namiotu do gruntu po przez śledzie i
odciągi z linek, sznura
- Poszycie : plandeka PE jest odporna na rozdarcia i łatwa w użytkowaniu, wodoodporna, wytrzyma-łość na rozdarcie:
minim. 400 N lub 40 kg*25 według normy DIN EN ISO 13934-1, Ochrona UV: 30+, Kolor biały, dach szwy zgrzewane,
ściany boczne białe z naświetlami zintegrowane w poszyciu jako duże okrągłe okna łukowe lub podobne, zapinane za
zamek, rzep, klipsy, ściany szczytowe białe z wejściem na zamek odpinanym.
2.3. Akcesoria namiotowe – nagrzewnica
- pobór mocy 0,3 kw
- objętość powietrza 550 m3/7h
- pojemność zbiornika 42l
2.4. Worki
- worki polipropylenowe
- wymiar 50cm x 80 cm z zawiązką
2.5. Geowłóknina
- przepuszczająca wodę
- odporna na rozdarcia
- rozmiar rolki – 2 m x 50 m
- gramatura min. 200g/m2
2.6. Zapora przeciwpowodziowa
- długość – 15m
- średnica – 46 cm
- wykonana z tkaniny polistyrenowej powlekana PCV
- gęstość materiału – 900 g/m2
- opróżniana za pomocą przyłącza lub rękawa spustowego
- zakres odporności na temperatury: od -40 st. do +70 st. Celsjusza
2.7. Bariera przeciwpowodziowa
- wykonana z tworzywa
- wymiar: 55cm x 68cm x 70cm
- ciężar max. 4,5 kg
2.8. Plandeka
- wymiary: 10m x 10m
- gramatura 60g/m2
- średnica oczek mocujących co ok. 100-150 cm
- średnica oczek 12mm
- materiał: polietylen
2.9. Najaśnica
- przenośna akumulatorowa
- strumień światła – 11000 lumenów
- czas pracy – min. 3 h
- klasa szczelności – IP66
- zasilanie AC 230V/li-lon 24, 5V, 4ah
- akcesoria w zestawie: akumulator, ładowarka 230V, torba transportowa
2.10. Megafon z syreną
- moc: 25-80W
- zasięg 600-100 m w terenie otwartym
- funkcje: syrena, mikrofon, regulowana głośność, odporny na warunki atmosferyczne, pasek w zestawie
2.11. Radiotelefon Baofeng
- fale VhF i UhF
- antena w zestawie
- bateria 2200 mAh
2.12. Latarka taktyczna
- wymiary: długość 143 mm
- średnica korpusu: 25 mm
- klasa odporności IP – 68
- zasięg – 380 m
- maksymalny strumień światła 3100 lm
2.13. Latarka akumulatorowa
- rodzaj zasilania akumulatorowe 3.6 V/2600 M Ah
- wymiary: 177 mm x 64 mm x 67 mm
- stopień ochrony: IP 67
- zawartość zestawu: uchwyt ładujący, zasilacz sieciowy, zasilacz samochodowy
- źródło światła – LED
- moc – 240 lm
2.14. Wodery (spodniobuty)
- Typ S5
- gramatura materiału 700g/m2
- grubość materiału 0,70 mm
- rozmiar butów: 5 x 43 oraz 5 x 45
2.15. Maska przeciwgazowa
- maska pełnotwarzowa
- 4 punkty regulacji
- odporna na zadrapania i uderzenia
- maska na 2 filtry bagnetowe

4.2.6.) Główny kod CPV: 35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

35800000-2 - Sprzęt osobisty i pomocniczy

32500000-8 - Urządzenia i artykuły telekomunikacyjne

35000000-4 - Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-20

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający kierował się będzie następującymi kryteriami i ich wagą:
1) Cena ofertowa brutto (C) – waga kryterium 60%
2) Okres gwarancji (G) – waga kryterium 40%
Ad. 1 Cena (C) – waga 60%
Najniższa cena ofertowa brutto*
Cena ofertowa brutto (C) = ---------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
Cena ofertowa brutto badanej oferty
* spośród wszystkich złożonych ofert
Ad. 2 Okres gwarancji (G) – waga 40%
Podstawą przyznania punktów w niniejszym kryterium będzie podanie oferowanego okresu gwarancji w formularzu oferty, przy czym okres ten należy podać w miesiącach, a w przypadku podania okresu gwarancji w innej jednostce niż miesiąc oferta podlega odrzuceniu.
Minimalny okres gwarancji wynosi 12 miesięcy, maksymalny punktowany okres gwarancji wynosi 24 miesiące. Okres gwarancji należy przyjąć jednolicie dla całego zadania (nie dopuszcza się różnych okresów gwarancji dla poszczególnych pozycji).
Punkty za „okres gwarancji” zgodnie ze wzorem:
G = (Gn : 24) x 40 pkt
Gdzie:
G – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie
Gn – okres gwarancji (w miesiącach) podany w ofercie ocenianej
Liczba punktów przyznanych Wykonawcy określona zostanie na podstawie wzoru: C + G
2. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty według przyjętej zasady, że 1% = 1 pkt. Punktacja zostanie podana z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejszą uznana będzie ta oferta, która uzyska największą ilość punktów po ocenie według powyższego kryterium.
4. Zgodnie z art. 246 ust. 2 ustawy pzp Zamawiający publiczni mogą zastosować kryterium ceny jako jedyne kryterium oceny ofert, jeżeli określą w opisie przedmiotu zamówienia wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia. Określenie w opisie przedmiotu zamówienia wymagań jakościowych odnoszących się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia jest możliwe w odniesieniu do zamówień, których przedmiotem jest udzielenie kredytu, ponieważ jest to zamówienie o niewielkim stopniu złożoności, którego przedmiot odpowiada przeciętnym standardom. Opis przedmiotu zamówienia określa precyzyjnie wymagania jakościowe, między innymi odnosi się to do okresu kredytu, terminu uruchomienia, terminu spłaty i terminu spłaty odsetek.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 p.z.p., o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, które wykonawca złożył wraz z ofertą – załącznik nr do 5 SWZ;
3) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego – załącznik nr 6 do SWZ;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:
a) dla części (zadania) nr 1 w wysokości 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100)
b) dla części (zadania) nr 2 w wysokości 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100).
1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwalnie do dnia upływu terminu związania ofertą.
2. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 72 9574 1015 2003 0200 1605 0004 w Banku Spółdzielczym w Kątach Wrocławskich, Oddział w Sobótce (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania „Wadium – nr postępowania”). UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Zaleca się dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu.
5. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.;
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Sobótka
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu po-ręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca wnosi w formie elektronicznej poprzez wczytanie na Platformie w zakładce OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument" oryginału dokumentu wadialnego tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia z zastrzeżeniem, że w przypadku wnoszenia wadium w formie dla której na podstawie przepisów szczególnych wymagane jest zachowanie pod rygorem nieważności formy pisemnej, dokument wniesienia wadium Wykonawca składa zgodnie z wytycznymi niniejszego rozdziału SWZ.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winne być załączone do oferty w postaci elektronicznej.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum):
a) W formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
b) Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania;
c) Oświadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy PZP (sporządzone wg załącznika nr 2.1 oraz 2.2 do SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia powinny zostać złożone wraz z ofertą pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
d) Dokumenty, o których mowa w rozdziale XI pkt 2 oraz pkt 3 SWZ zobowiązany będzie złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
e) Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy
f) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera), upoważnionego do zaciągnięcia zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla wszystkich partnerów;
g) Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub od każdego z osobna;
h) Zamawiający informuje o treści art. 117 ust. 3 PZP, zgodnie z którym w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
3. W związku z powyższym zgodnie z art. 117 ust 4 PZP, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty podmiotowy środek dowodowy w postaci oświadczenia, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór stosownego oświadczenia został zawarty w formularzu oferty (stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ) i Zamawiający zaleca złożyć to oświadczenie właśnie w tym Formularzu. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 117 ust.4 PZP odnosi się również do Wykonawców, prowadzących działalność w formie spółki cywilnej.
4. W przypadku Wykonawców wykonujących działalność w formie spółki cywilnej postanowienia dot. Oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) stosuje się odpowiednio.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy muszą być dokonywane z zachowaniem wymogów wynikających z przepisów Prawa zamówień publicznych.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Oprócz zmian dopuszczalnych ustawą Prawo zamówień publicznych (art. 455 ust. 1 pkt 1) Zamawiający działając zgodnie z art. 455 ust 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
1) Zamawiający dopuszcza przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) Jeśli pojawiły się okoliczności natury obiektywnej, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, uniemożliwiające dotrzymanie terminu wykonania określonego w Umowie;
b) Jeśli dotrzymanie terminu wskazanego pierwotnie okazało się niemożliwe z powodów, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca;
c) Wstrzymanie realizacji przedmiotu umowy przez Zamawiającego na skutek okoliczności nienależących po stronie Wykonawcy;
d) Wystąpienia sił wyższych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w ustalonym w umowie terminie;
2) Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia, sposobu realizacji przedmiotu umowy, wymogów w zakresie odbioru, terminu wykonania i innych okoliczności w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu umowy;
3) Zamawiający dopuszcza zmiany, których wprowadzenie wynika z zaistnienia siły wyższej rozumianej jako nadzwyczajne zdarzenie lub ciąg zdarzeń o charakterze obiektywnym, niezależnych od Stron umowy, których nie można było przewidzieć przy dohodowaniu należytej staranności; dla ustalenia, czy dane zdarzenie lub zdarzenia stanowiące siłę wyższą rozstrzygające jest stanowisko Zamawiającego;
4) Jeżeli nie postanowiono inaczej przedłużenie terminu będzie mogło nastąpić o okres równy dniom roboczym, w których wstrzymano realizację przedmiotu umowy i z tego tytułu nastąpiło opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy z uwagi na powyższe okoliczności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-10-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-10-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.