eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziechowyZimowe utrzymanie dróg gminnych we wszystkich sołectwach gminy Radziechowy- Wieprz w dwóch sezonach zimowych, od 01.11.2025r. do 15.04.2027r.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych we wszystkich sołectwach gminy Radziechowy– Wieprz w dwóch sezonach zimowych, od 01.11.2025r. do 15.04.2027r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziechowy-Wieprz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wieprz 700

1.5.2.) Miejscowość: Radziechowy

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-381

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radziechowy-wieprz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-538d4176-64a7-4c28-aafb-074118dac002

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych we wszystkich sołectwach gminy Radziechowy– Wieprz w dwóch sezonach zimowych, od 01.11.2025r. do 15.04.2027r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-538d4176-64a7-4c28-aafb-074118dac002

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00473307

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00017787/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00361583

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.10.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 1 – Radziechowy

1. Przedmiotem zamówienia jest na zimowe utrzymanie dróg gminnych w gminie Radziechowy – Wieprz.
Przedmiot zamówienia obejmuje również odśnieżanie chodników przy drogach gminnych, likwidację śliskości, postawienie siatek przeciwśniegowych zapewnionych przez Wykonawcę w sezonie zimowym i ich demontaż po zakończeniu sezonu zimowego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz uprzątnięcie pozostałości środka uszorstniającego po zakończeniu sezonu zimowego. Środek uszorstniający do posypywania dróg zapewnia Wykonawca.
Zamawiający nie przewiduje dodatkowych rozliczeń z Wykonawcą w przypadku ewentualnego montażu i demontażu siatek przeciwśniegowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
Wykaz dróg do odśnieżania stanowi załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji.

2. Wykonawca winien podać koszt jednostkowy wykonania usługi – Cenę za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h. Zamawiający określa limit godzinowy dla poszczególnych sołectw wykonywania usługi za 100% zaoferowanej ceny. Limit godzinowy dotyczy jednego sezonu zimowego. W ramach limitu Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę za 100% podanej w ofercie ceny za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h. Jeśli w danym sezonie zimowym limit godzin zostanie wyczerpany, Wykonawca zobowiązuje się do dalszego świadczenia usługi, przy założeniu, że cena za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h będzie stanowiła 75% ceny za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h podanej w ofercie.

Limity godzinowe dla poszczególnych sołectw, obowiązujące w ramach jednego sezonu zimowego:
RADZIECHOWY – 270 godzin

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 284,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 2 – Przybędza
1. Przedmiotem zamówienia jest na zimowe utrzymanie dróg gminnych w gminie Radziechowy – Wieprz.
Przedmiot zamówienia obejmuje również odśnieżanie chodników przy drogach gminnych, likwidację śliskości, postawienie siatek przeciwśniegowych zapewnionych przez Wykonawcę w sezonie zimowym i ich demontaż po zakończeniu sezonu zimowego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz uprzątnięcie pozostałości środka uszorstniającego po zakończeniu sezonu zimowego. Środek uszorstniający do posypywania dróg zapewnia Wykonawca.
Zamawiający nie przewiduje dodatkowych rozliczeń z Wykonawcą w przypadku ewentualnego montażu i demontażu siatek przeciwśniegowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
Wykaz dróg do odśnieżania stanowi załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji.

2. Wykonawca winien podać koszt jednostkowy wykonania usługi – Cenę za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h. Zamawiający określa limit godzinowy dla poszczególnych sołectw wykonywania usługi za 100% zaoferowanej ceny. Limit godzinowy dotyczy jednego sezonu zimowego. W ramach limitu Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę za 100% podanej w ofercie ceny za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h. Jeśli w danym sezonie zimowym limit godzin zostanie wyczerpany, Wykonawca zobowiązuje się do dalszego świadczenia usługi, przy założeniu, że cena za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h będzie stanowiła 75% ceny za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h podanej w ofercie.

Limity godzinowe dla poszczególnych sołectw, obowiązujące w ramach jednego sezonu zimowego:
PRZYBĘDZA – 180 godzin
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 284,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 3 – Wieprz
1. Przedmiotem zamówienia jest na zimowe utrzymanie dróg gminnych w gminie Radziechowy – Wieprz.
Przedmiot zamówienia obejmuje również odśnieżanie chodników przy drogach gminnych, likwidację śliskości, postawienie siatek przeciwśniegowych zapewnionych przez Wykonawcę w sezonie zimowym i ich demontaż po zakończeniu sezonu zimowego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz uprzątnięcie pozostałości środka uszorstniającego po zakończeniu sezonu zimowego. Środek uszorstniający do posypywania dróg zapewnia Wykonawca.
Zamawiający nie przewiduje dodatkowych rozliczeń z Wykonawcą w przypadku ewentualnego montażu i demontażu siatek przeciwśniegowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
Wykaz dróg do odśnieżania stanowi załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji.

2. Wykonawca winien podać koszt jednostkowy wykonania usługi – Cenę za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h. Zamawiający określa limit godzinowy dla poszczególnych sołectw wykonywania usługi za 100% zaoferowanej ceny. Limit godzinowy dotyczy jednego sezonu zimowego. W ramach limitu Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę za 100% podanej w ofercie ceny za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h. Jeśli w danym sezonie zimowym limit godzin zostanie wyczerpany, Wykonawca zobowiązuje się do dalszego świadczenia usługi, przy założeniu, że cena za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h będzie stanowiła 75% ceny za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h podanej w ofercie.

Limity godzinowe dla poszczególnych sołectw, obowiązujące w ramach jednego sezonu zimowego:
WIEPRZ – 198 godzin

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 284,75 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 4 – Brzuśnik
1. Przedmiotem zamówienia jest na zimowe utrzymanie dróg gminnych w gminie Radziechowy – Wieprz.
Przedmiot zamówienia obejmuje również odśnieżanie chodników przy drogach gminnych, likwidację śliskości, postawienie siatek przeciwśniegowych zapewnionych przez Wykonawcę w sezonie zimowym i ich demontaż po zakończeniu sezonu zimowego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz uprzątnięcie pozostałości środka uszorstniającego po zakończeniu sezonu zimowego. Środek uszorstniający do posypywania dróg zapewnia Wykonawca.
Zamawiający nie przewiduje dodatkowych rozliczeń z Wykonawcą w przypadku ewentualnego montażu i demontażu siatek przeciwśniegowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
Wykaz dróg do odśnieżania stanowi załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji.

2. Wykonawca winien podać koszt jednostkowy wykonania usługi – Cenę za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h. Zamawiający określa limit godzinowy dla poszczególnych sołectw wykonywania usługi za 100% zaoferowanej ceny. Limit godzinowy dotyczy jednego sezonu zimowego. W ramach limitu Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę za 100% podanej w ofercie ceny za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h. Jeśli w danym sezonie zimowym limit godzin zostanie wyczerpany, Wykonawca zobowiązuje się do dalszego świadczenia usługi, przy założeniu, że cena za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h będzie stanowiła 75% ceny za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h podanej w ofercie.

Limity godzinowe dla poszczególnych sołectw, obowiązujące w ramach jednego sezonu zimowego:
BRZUŚNIK – 170 godzin

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 284,75 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 5 – Bystra
1. Przedmiotem zamówienia jest na zimowe utrzymanie dróg gminnych w gminie Radziechowy – Wieprz.
Przedmiot zamówienia obejmuje również odśnieżanie chodników przy drogach gminnych, likwidację śliskości, postawienie siatek przeciwśniegowych zapewnionych przez Wykonawcę w sezonie zimowym i ich demontaż po zakończeniu sezonu zimowego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz uprzątnięcie pozostałości środka uszorstniającego po zakończeniu sezonu zimowego. Środek uszorstniający do posypywania dróg zapewnia Wykonawca.
Zamawiający nie przewiduje dodatkowych rozliczeń z Wykonawcą w przypadku ewentualnego montażu i demontażu siatek przeciwśniegowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
Wykaz dróg do odśnieżania stanowi załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji.

2. Wykonawca winien podać koszt jednostkowy wykonania usługi – Cenę za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h. Zamawiający określa limit godzinowy dla poszczególnych sołectw wykonywania usługi za 100% zaoferowanej ceny. Limit godzinowy dotyczy jednego sezonu zimowego. W ramach limitu Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę za 100% podanej w ofercie ceny za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h. Jeśli w danym sezonie zimowym limit godzin zostanie wyczerpany, Wykonawca zobowiązuje się do dalszego świadczenia usługi, przy założeniu, że cena za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h będzie stanowiła 75% ceny za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h podanej w ofercie.

Limity godzinowe dla poszczególnych sołectw, obowiązujące w ramach jednego sezonu zimowego:
BYSTRA – 120 godzin

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 284,75 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ 6 – Juszczyna
1. Przedmiotem zamówienia jest na zimowe utrzymanie dróg gminnych w gminie Radziechowy – Wieprz.
Przedmiot zamówienia obejmuje również odśnieżanie chodników przy drogach gminnych, likwidację śliskości, postawienie siatek przeciwśniegowych zapewnionych przez Wykonawcę w sezonie zimowym i ich demontaż po zakończeniu sezonu zimowego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz uprzątnięcie pozostałości środka uszorstniającego po zakończeniu sezonu zimowego. Środek uszorstniający do posypywania dróg zapewnia Wykonawca.
Zamawiający nie przewiduje dodatkowych rozliczeń z Wykonawcą w przypadku ewentualnego montażu i demontażu siatek przeciwśniegowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji.
Wykaz dróg do odśnieżania stanowi załącznik nr 10 do niniejszej Specyfikacji.

2. Wykonawca winien podać koszt jednostkowy wykonania usługi – Cenę za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h. Zamawiający określa limit godzinowy dla poszczególnych sołectw wykonywania usługi za 100% zaoferowanej ceny. Limit godzinowy dotyczy jednego sezonu zimowego. W ramach limitu Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę za 100% podanej w ofercie ceny za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h. Jeśli w danym sezonie zimowym limit godzin zostanie wyczerpany, Wykonawca zobowiązuje się do dalszego świadczenia usługi, przy założeniu, że cena za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h będzie stanowiła 75% ceny za 1 godzinę odśnieżania dróg gminnych wraz z likwidacją śliskości przy prędkości pojazdu do 30 km/h podanej w ofercie.

Limity godzinowe dla poszczególnych sołectw, obowiązujące w ramach jednego sezonu zimowego:
JUSZCZYNA – 170 godzin

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do niniejszej SWZ – wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90612000-0 - Usługi zamiatania ulic

4.5.5.) Wartość części: 284,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 329 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 329 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AGRI Łukasz Wolny

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jurek Marian Usługi Transportowe i usługi koparko-ładowarką, Mateusz Gach GOMINUS

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 386199301

7.3.4) Miejscowość: PRZYBĘDZA

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177660,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-01 do 2027-04-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 334,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 270 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Nowak – Przewóz Pracowników, Usługi Komunalne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5531016901

7.3.4) Miejscowość: JUSZCZYNA

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 97200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-01 do 2027-04-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI DROGOWE KRZYSZTOF DYRCZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365731956

7.3.4) Miejscowość: BYSTRA

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83160,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-01 do 2027-04-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 270 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 314 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 299,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Nowak – Przewóz Pracowników, Usługi Komunalne

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5531016901

7.3.4) Miejscowość: JUSZCZYNA

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101932,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-01 do 2027-04-15

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI DROGOWE KRZYSZTOF DYRCZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365731956

7.3.4) Miejscowość: BYSTRA

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-01 do 2027-04-15

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-DREW Mateusz Murański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532576832

7.3.4) Miejscowość: JUSZCZYNA

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87380,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-11-01 do 2027-04-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.