Ogłoszenie z dnia 2025-08-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00361583/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-05
- 2025/BZP 00473307/01 - Wynik z dnia 2025-10-14
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zimowe utrzymanie dróg gminnych we wszystkich sołectwach gminy Radziechowy– Wieprz w dwóch sezonach zimowych, od 01.11.2025r. do 15.04.2027r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radziechowy-Wieprz
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182670
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Wieprz 700
1.4.2.) Miejscowość: Radziechowy
1.4.3.) Kod pocztowy: 34-381
1.4.4.) Województwo: śląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@radziechowy-wieprz.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radziechowy-wieprz.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00372634
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-08-12
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00361583
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
5.2.1. W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
5.2.2. w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej: Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł – dotyczy wszystkich części.
5.2.3. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej :
Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
- dysponował co najmniej następującym sprzętem – dotyczy części 1 Radziechowy i części 3 Wieprz:
1) 2 pojazdy z napędem na 4 koła, pług sterowany hydraulicznie (dwustronnie) i koparko- ładowarka, pług zwykły,
2) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł.
- dysponował co najmniej następującym sprzętem – dotyczy części 2 Przybędza, części 4 Brzuśnik, części 5 Bystra i części 6 Juszczyna:
3) 1 pojazd z napędem na 4 koła, pług sterowany hydraulicznie (dwustronnie) i koparko- ładowarka.
4) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł.
Po zmianie:
O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
5.2.1. W zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
5.2.2. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej :
Zamawiający wymaga aby Wykonawca:
- dysponował co najmniej następującym sprzętem – dotyczy części 1 Radziechowy i części 3 Wieprz:
1) 2 pojazdy z napędem na 4 koła, pług sterowany hydraulicznie (dwustronnie) i koparko- ładowarka, pług zwykły,
2) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł.
- dysponował co najmniej następującym sprzętem – dotyczy części 2 Przybędza, części 4 Brzuśnik, części 5 Bystra i części 6 Juszczyna:
3) 1 pojazd z napędem na 4 koła, pług sterowany hydraulicznie (dwustronnie) i koparko- ładowarka.
4) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
6.2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 5.2. niniejszej specyfikacji muszą być:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziałów w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.2.1 - 5.2.3. SWZ - sporządzone wg załącznika nr 3 do SWZ,
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
6.4.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający żąda:
Nie dotyczy
6.4.2 sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający żąda:
dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 20 000,00 zł
6.4.3. zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
a) wykazu sprzętu – w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 5.2.3 Zał. Nr 6 do SWZ.
a) wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku usług wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 5.2.3 - Zał. Nr 7 do SWZ.
UWAGA: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie, jeżeli usługa realizowana była na rzecz Zamawiającego i Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, o ile są one aktualne i zostały wskazane przez Wykonawcę w wykazie stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
Po zmianie:
6.2. Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w punkcie 5.2. niniejszej specyfikacji muszą być:
a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziałów w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.2.1 - 5.2.2. SWZ - sporządzone wg załącznika nr 3 do SWZ,
Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
6.4.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający żąda:
Nie dotyczy
6.4.2 zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
a) wykazu sprzętu – w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 5.2.2 Zał. Nr 6 do SWZ.
a) wykazu usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane oraz dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku usług wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 5.2.2 - Zał. Nr 7 do SWZ.
UWAGA: Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie, jeżeli usługa realizowana była na rzecz Zamawiającego i Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy, o ile są one aktualne i zostały wskazane przez Wykonawcę w wykazie stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2025-08-13 09:00
Po zmianie:
2025-08-27 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2025-08-13 09:30
Po zmianie:
2025-08-27 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2025-09-11
Po zmianie:
2025-09-25
INNE PRZETARGI RADZIECHOWY
więcej: przetargi RADZIECHOWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania
- "Utrzymanie porządku i czystości części wspólnych w budynku biurowym oraz terenów zewnętrznych nieruchomości przy ul. Gen. A. E. Fieldorfa "Nila" 15 w Ostrołęce wraz ze środkami czystości"
- "Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg, placów, parkingów i chodników na terenie Gminy Komańcza w sezonach zimowych 2025/2026, 2026/2027, 2027/2028" - przetarg II
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2025/2026
- Sprzątanie pomieszczeń , w budynku Instytutu Energetyki- Państwowego Instytutu Badawczego Oddział Gdańsk, renowacja i sprzątanie terenów zielonych oraz odśnieżanie parkingów i ciągów komunikacyjnych
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie gminy Słopnice.
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





