eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chrzanów Duży"Sukcesywna dostawa soli drogowej"



Ogłoszenie z dnia 2025-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Sukcesywna dostawa soli drogowej"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej w Grodzisku Mazowieckim Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146470221

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ekologiczna 1

1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów Duży

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-825

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 2025dzp13@zgkgrodzisk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkgrodzisk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgkgrodzisk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Sukcesywna dostawa soli drogowej"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ccda38c-a42d-4029-aefa-900532d185bf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472992

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00432095

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP/13/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 490830,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa soli drogowej kamiennej z antyzbrylaczem (luzem) w ilości minimalnej 500 ton z możliwością zwiększenia dostaw maksymalnie do 1500 ton w całym okresie obowiązywania Umowy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw do wartości maksymalnej określonej w § 3 ust. 1 Umowy, w przypadku zwiększenia potrzeb Zamawiającego wynikających w szczególności z warunków atmosferycznych, które wpływają na konieczność posypywania dróg gminnych.
3. Sól drogowa musi spełniać następujące wymagania:
1) skład chemiczny:
a) zawartość chlorku sodu NaCl: min. 95%
b) zawartość substancji nierozpuszczalnych w wodzie: max 4%
c) zawartość wody: max 3%
d) zawartość żelazocyjanku potasowego: min. 3 mg/kg - max 125 mg/kg
2) skład ziarnowy:
a) zawartość ziaren < 0,125 mm: max 7%
b) zawartość ziaren <0,8 mm: 5-35%
c) zawartość ziaren < 1,6 mm: 10-60%
d) zawartość ziaren <3,15 mm: 45-90%
e) zawartość ziaren < 6,3 mm: 100% (tolerancja 2% ziaren w zakresie od 6,3 mm do 8 mm).
4. Przedmiot zamówienia powinien posiadać:
1) aktualną opinię Instytutu Badawczego Dróg i Mostów potwierdzającą, że oferowana sól może być stosowana do posypywania nawierzchni drogowych w zimowym utrzymaniu dróg;
2) aktualny atest PZH potwierdzający, że produkt odpowiada wymaganiom higienicznym z przeznaczeniem do zwalczania gołoledzi;
- dokumenty muszą być dostarczone przy pierwszej dostawie soli drogowej.
5. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego tj. 05-825 Chrzanów Duży ul. Ekologiczna 1.
6. Dostawy odbywać się będą samochodami samowyładowczymi, zarówno w dni świąteczne jak i robocze, całodobowo.
7. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań Umowy;
3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
4) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych, adresów e-mail oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 442246,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 536895,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 442246,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Keluva PL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7262706325

7.3.3) Ulica: Gliniana 52A

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-336

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 442246,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.