eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MońkiPełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1404 B na odcinku od m. Przytulanka do granicy gminy Knyszyn - odcinek I w km 4 + 155 do 5 +724



Ogłoszenie z dnia 2025-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1404 B na odcinku od m. Przytulanka do granicy gminy Knyszyn – odcinek I w km 4 + 155 do 5 +724

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Moniecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658597

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słowackiego 5 A

1.5.2.) Miejscowość: Mońki

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@monki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.monki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://monki.ezamawiajacy.pl/pn/monki/demand/228877/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1404 B na odcinku od m. Przytulanka do granicy gminy Knyszyn – odcinek I w km 4 + 155 do 5 +724

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eba8e623-b28f-4ff7-8a38-166a8e0a21bb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472710

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023947/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacja robót budowlanych dotyczacych przebudowy dróg na terenie Powiatu Monieckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00386047

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ASI.272.19.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1404 B na odcinku od m. Przytulanka do granicy gminy Knyszyn – odcinek I w km 4 + 155 do 5 +724.
W ramach zadania należy wykonać w szczególności następujące roboty drogowe:
1) Odtworzenie trasy i punków wysokościowych,
2) Usunięcie drzew i krzewów,
3) Zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej,
4) Rozbiórkę elementów dróg, ogrodzeń przepustów,
5) Roboty ziemne,
6) Odwodnienie korpusu drogowego,
7) Podbudowy,
8) Nawierzchnia z betonu asfaltowego,
9) Roboty wykończeniowe,
10) Oznakowanie poziome i pionowe,
11) Organizacja placu budowy,
12) Budowa kanału technologicznego

Wartość robót budowlanych – 2 698 008,39 zł brutto .
Termin wykonania robót budowlanych – maj 2026 r.

2. Przedmiot umowy obejmuje w szczególności :
1) Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych, o których mowa w ust. 1,
2) Kontrolę wykonywanych robót budowlanych z upoważnienia Zamawiającego w sposób stały, oraz na każde wezwanie Zamawiającego czy wykonawcy robót budowlanych potwierdzone wpisem do dziennika budowy, podczas prowadzonych prac budowlanych,
3) Kontrolę rozliczeń budowy.
3. Pełniony przez Wykonawcę Nadzór inwestorski powinien być prowadzony zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, a w szczególności zgodnie z zakresem czynności jaki dla nadzoru inwestorskiego przewiduje ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane ( Dz. U z 2025 r. poz. 418 ze zm.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11685 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27060 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11685 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOBRA DROGA Usługi Inżynierskie Kamil Wysocki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5461346874

7.3.3) Ulica: Kościuszki

7.3.4) Miejscowość: Goniądz

7.3.5) Kod pocztowy: 19-110

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11685 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.