eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna › Sukcesywna dostawa oleju opałowego dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 (ZPO nr 3), ul. Sportowa 30 w Skarżysku Kamiennej w ilości 35.000 (trzydzieści pięć tysięcy) litrów w roku 2023

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-12-02

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opałowego dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 (ZPO nr 3), ul. Sportowa 30 w Skarżysku Kamiennej w ilości 35.000 (trzydzieści pięć tysięcy) litrów w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Placówek Oświatowych Nr 3

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260624288

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sportowa 30

1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3skarzysko@op.pl; ksiegowosc@zpo3.skarzysko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sp3skarzysko.edupage.org

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opałowego dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 (ZPO nr 3), ul. Sportowa 30 w Skarżysku Kamiennej w ilości 35.000 (trzydzieści pięć tysięcy) litrów w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-691df66a-721e-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00472591

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00469964/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa oleju opałowego do Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 w Skarżysku-Kamiennej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.skarzysko.pl/artykuly/416/zpo-nr-3

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Składanie ofert następuje za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Skrzynka na ePUAP: /ZPO3SkarzyskoKam/SkrytkaESP
Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie: https://bip.skarzysko.pl/artykuly/416/zpo-nr-3
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż oferty z wymaganymi załącznikami), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mail Zamawiającego: sp3skarzysko@op.pl; ksiegowosc@zpo3.skarzysko.pl
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ przy użyciu miniPortalu: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej Zamawiającego (sp3skarzysko@op.pl; ksiegowosc@zpo3.skarzysko.pl).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r., str. 1) zwanego dalej RODO, uprzejmie informujemy że administratorem Państwa danych osobowych przetwarzanych w związku z prowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Zespół Placówek Oświatowych nr 3 w Skarżysku-Kamiennej. Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób: poprzez e-mail: sp3skarzysko@op.pl; ksiegowosc@zpo3.skarzysko.pl lub telefonicznie: (41) 39 00 750.
Szczegółowe informacje na temat celu przetwarzania Państwa danych oraz podstaw prawnych, okresu przechowywania danych, odbiorców danych osobowych, przekazywania danych poza Europejski Obszar Gospodarczy, przysługujących uprawnień związanych z przetwarzaniem danych osobowych i obowiązku podawania danych znajdują się w p. 29 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPO3.II-26/178/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego dla potrzeb Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 (ZPO nr 3), ul. Sportowa 30 w Skarżysku Kamiennej w ilości 35.000 (trzydzieści pięć tysięcy) litrów w roku 2023.
Przedmiot zamówienia musi odpowiadać warunkom określonym w: (1) obowiązującej w Polsce normy PN-C-96024:2020-12 lub równoważnej, (2) Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2008), (3) ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz.U. z 2021 poz. 133 ze zm.) oraz przepisom wykonawczym wydanym na jej podstawie, w szczególności Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 października 2015 r. (Dz. U. z 2015 poz.1680 ze zm.).
Dostarczany olej opałowy powinien spełniać odpowiednie wymagania jakościowe i musi charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż: (1) gęstość w temp. 15ºC nie wyższa niż 860 kg/m³, (2) lepkość kinematyczna w temperaturze 20ºC nie większa niż 6 mm2/s, (3) temperatura płynięcia nie wyższa niż -20 C, (4) temperatura zapłonu nie mniejsza niż 55 C, (5) zawartość wody nie wyższa niż 200 mg/kg, (6) zawartość siarki nie więcej niż 0,20%, (7) wartość opałowa nie mniejsza niż 42 MJ/kg, (8) zawartość znacznika nie wyższa niż 9 mg/l, (9) barwa czerwona.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy pzp Zamawiającemu w niniejszym zamówieniu przysługuje prawo opcji.
Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w dostawach sukcesywnych według potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia w zależności od faktycznego zużycia oleju opałowego, które uzależnione będzie od warunków pogodowych. Zakres zamówienia może zostać pomniejszony maksymalnie o 30% ogólnej wartości zamówienia, tzn. powinien zostać zrealizowany w co najmniej 70%, oraz powiększony o 30%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie proporcjonalnie do faktycznie wykonywanych sukcesywnych dostaw, uzależnionych od warunków atmosferycznych panujących w trakcie okresu grzewczego

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
c) zdolności technicznej lub zawodowej Wykonawcy: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, wykonywał co najmniej 2 dostawy oleju napędowego do celów opałowych w ilości łącznej minimum 20.000 (dwadzieścia tysięcy) litrów. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.
d) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami lub zezwolenie na wytwarzanie (producenci) wydane przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. 2020 poz. 833 ze zm.)
2) Wykazu dostaw wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku usług nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zasady składania oświadczeń i dokumentów wraz z ofertą i zasady poprzedzające wybór oferty, wymogi w zakresie oświadczenia składanego wraz z ofertą o udostępnieniu zasobów przez inny podmiot oraz dodatkowe wymagania od wykonawców w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia określają p. 15, 16 i 17 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie w przypadku zmiany: (1) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, (2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, (3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, (4) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planach kapitałowych.
Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie ustawy pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w następujących okolicznościach: (1) zmiana sposobu wykonania: (a) wynikająca z działań organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji, (b) w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na wykonanie dostawy, (c) uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu Umowy proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, (d) wystąpienia siły wyższej, to znaczy niezależnego od stron Umowy losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia Umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności, (e) okoliczności związane z ogłoszeniem lub trwaniem stanu epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego, (2) zmiana wynagrodzenia umownego w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy przy czym rezygnacja ta może dotyczyć nie więcej niż 30% dostaw, (3) dopuszczalna prawem zmiana stron umowy lub oznaczenia stron Umowy, (4) zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej bądź innej omyłki polegającej na niezgodności treści Umowy z ofertą, (5) zmiana wysokości środków finansowych przewidywanych do przeznaczenia przez Zamawiającego w danym roku kalendarzowym na realizację dostaw w związku ze zmianą możliwości finansowych Zamawiającego.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w przypadku umów zawieranych na okres dłuższy niż 6 miesięcy w zakresie, o którym mowa w art. 439 ustawy pzp, na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
Szczegółowy opis zmian postanowień umowy określono w par. 9 projektu umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Skrzynka na ePUAP: /ZPO3SkarzyskoKam/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-12 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.