Ogłoszenie z dnia 2023-11-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00414533/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Remont i konserwacja urządzeń wodnych” – podzielona na trzy części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647251
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Słowiański 8
1.5.2.) Miejscowość: Legnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-220
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@legnica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Remont i konserwacja urządzeń wodnych” – podzielona na trzy części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66faf9ee-5c5a-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00472552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00060957/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 Remont i konserwacja urządzeń wodnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414533
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.RZP.271.6.1.18.27.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Konserwacja Młynówki od jazu w rejonie ulicy Jaworzyńskiej do ujścia do rzeki Kaczawy w Parku Miejskim w Legnicy”Zakres prac obejmuje między innymi:
• wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp,
• usunięcie namułu z dna,
• usunięcie zatorów,
• hakowanie lustra wody,
• pocięcie leżących konarów,
• zrąbkowanie/wywiezienie gałęzi,
• oczyszczenie terenu z zanieczyszczeń,
• wywiezienie części skoszonego pokosu.
Wykonawca pokrywa koszty oddania odpadów powstających w wyniku realizacji usługi na składowisko odpadów.
Szczegółowy zakres prac dla wszystkich części - zawarty jest w przedmiarach prac, będącym integralną częścią umowy; „Standardach wykonania i odbioru prac” oraz „Formularzach cenowych” – Dokumentacja: Rozdział 4 swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 31190,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część nr 2 – „Konserwacja Młynówki obręb geodezyjny Piekary Stare w Legnicy”Zakres prac obejmuje między innymi:
• wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp,
• wykoszenie porostów z dna,
• usunięcie namułu,
• hakowanie lustra wody,
• usunięcie tam bobrowych,
• pocięcie wywrotów/złomów,
• zrąbkowanie/wywiezienie gałęzi,
• oczyszczenie terenu z zanieczyszczeń,
• wywiezienie części skoszonego pokosu.
Wykonawca pokrywa koszty oddania odpadów powstających w wyniku realizacji usługi na składowisko odpadów.
Szczegółowy zakres prac dla wszystkich części - zawarty jest w przedmiarach prac, będącym integralną częścią umowy; „Standardach wykonania i odbioru prac” oraz „Formularzach cenowych” – Dokumentacja: Rozdział 4 swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 55499,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
- Część nr 3 – „Konserwacja rowu K-8 – obręb Winiary i Nowe Osiedle w Legnicy”Zakres prac obejmuje między innymi:
• wykoszenie i wygrabienie porostów ze skarp,
• wykoszenie porostów z dna cieków,
• usuwanie namułu z dna,
• oczyszczenie z namułu przepustów rurowych,
• oczyszczenie terenu z zanieczyszczeń,
• wywiezienie skoszonego pokosu.
Wykonawca pokrywa koszty oddania odpadów powstających w wyniku realizacji usługi na składowisko odpadów.
Szczegółowy zakres prac dla wszystkich części - zawarty jest w przedmiarach prac, będącym integralną częścią umowy; „Standardach wykonania i odbioru prac” oraz „Formularzach cenowych” – Dokumentacja: Rozdział 4 swz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 41749,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55083,46 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55083,46 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55083,46 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Grant Łukasz Pastuszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912285159
7.3.3) Ulica: Sawy
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55083,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56757,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56757,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56757,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Grant Łukasz Pastuszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912285159
7.3.3) Ulica: Sawy
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56757,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48664,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48664,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48664,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Grant Łukasz Pastuszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6912285159
7.3.3) Ulica: Sawy
7.3.4) Miejscowość: Legnica
7.3.5) Kod pocztowy: 59-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48664,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-29INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- "Opracowanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego" trzy części
- "Miejskie Przedszkole Nr 13 w Legnicy ul. Wielkiej Niedźwiedzicy 14 a - Budowa systemu ochrony przeciwpożarowej"
- Remont podłogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie budżetowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Grupowe ubezpieczenie pracowników na życie
- Aktualizacja dokumentu "Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Legnicko-Głogowskiego Obszaru Funkcjonalnego na lata 2021-2027" (...)
- Zakup mebli.
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odtworzenie geometrii wałów przeciwpowodziowych cieku Goczałkowickiego w km 0+000-0+750 wraz z zabezpieczeniem koryta cieku, m. Goczałkowice-Zdrój, gm. Goczałkowice-Zdrój (rozmiar rzeczowy: 0,750 km)
- Uzupełnienie nawierzchni tłuczniowej na koronie lewego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły w km 0+000-0+650, m. Rudołtowice, gm. Pszczyna (rozmiar rzeczowy: 0,650 km)
- Zabudowa uszkodzeń wałów przeciwpowodziowych na terenie Zarządu Zlewni w Gdańsku
- Eksploatacja i konserwacja melioracji szczegółowej na terenie zlewni nr 2 i 4 Przytór - Łunowo w Świnoujściu w latach 2025 - 2027
- "Remont wału przeciwpowodziowego Nysy Łużyckiej m. Budoradz-Żytowań, etap I"
- Prace utrzymaniowe rzeki Troja w km 7+800-10+800 w m. Kietrz gm. Kietrz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.