Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00400068/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-01
- 2025/BZP 00422337/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-15
- 2025/BZP 00426017/01 - Modyfikacja z dnia 2025-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa toalety miejskiej przy ul. Rostków 7 w Jastrzębiu-Zdroju.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Nieruchomości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271204971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 55
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębie-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-330
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324787001
1.5.8.) Numer faksu: -
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: logistyka@mznjastrzebie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/um_jastrzebiezdroj1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie gminnym zasobem nieruchomości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa toalety miejskiej przy ul. Rostków 7 w Jastrzębiu-Zdroju.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b7cde00-3767-4050-873d-9cb559aff2f8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472007
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031513/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Budowa toalet miejskich ul. Rostków (Budżet Obywatelski)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400068
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DL.4221.12.2025.JTB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 294306,65 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa toalety miejskiej jednostanowiskowej wraz z montażem oraz wszystkimi robotami towarzyszącymi w celu realizacji zadania przy ul. Rostków 7 (działka nr 405/31) w Jastrzębiu-Zdroju zgodnie z dokumentacją projektową, w następującym zakresie:
- wyznaczenie miejsca posadowienia toalety,
- wykonanie fundamentu (płyty fundamentowej) pod toaletę,
- dostawa i montaż toalety jednostanowiskowej,
- wykonanie przyłączy mediów: energia elektryczna, woda, kanalizacja sanitarna i deszczowa,
- wykonanie dojścia do toalety z kostki brukowej i montaż stojaka na rowery,
- inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza – dostarczenie potwierdzenia złożenia wniosku na wykonanie inwentaryzacji (warunek odbioru robót).
1.1. Powyższy opis wskazuje w sposób ogólny zakres robót, a zakres robót koniecznych do wykonania w ramach w/w zadania szczegółowo określony został w Projekcie budowlano-technicznym stanowiącym Załącznik nr 12 i nr 13 do SWZ oraz w Specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót (STWiOR) stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ.
1.2. Zaleca się dokonanie oględzin obiektu i zapoznanie się z zakresem robót przez złożeniem oferty. Wycena winna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia w całości, zgodnie
z najlepszą wiedzą techniczną oraz ww. dokumentacją, zalecanej przeprowadzonej wizji w terenie oraz
z uwzględnieniem wszelkich niezbędnych czynności i nakładów.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, tryb realizacji zadania oraz zasady rozliczania robót określa STWiOR (Załącznik nr 10 do SWZ), Projekt budowlano-techniczny (Załącznik nr 12, 13) oraz Przedmiar robót (Załącznik nr 11 do SWZ), które stanowią integralną część SWZ. Przedmiar robót należy traktować jako dokument pomocniczy, który określa jedynie minimalny zakres robót i może być na etapie tworzenia oferty zmodyfikowany pod kątem planowanych robót wskazanych w dokumentacji postępowania.
1.4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy (Załącznik nr 9 do SWZ).
1.5. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych w ww. dokumentach – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
1.6. Obowiązkiem Wykonawcy jest wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z minimalnymi wymaganiami określonymi w art. 6 pkt 1) Ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1411 z późn. zm.).
2. W przedstawionej ww. dokumentacji przetargowej mogły zostać wskazane materiały i technologie poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę. Wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania, jak i w procesie realizacji wyłącznie jako przykładowe, obrazujące wymagany przez Zamawiającego standard wykonania. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione
w dokumentacji rozwiązania, tj. o podobnych parametrach, ale nie gorszych od przedstawionych w dokumentacji przetargowej pozwalających na osiągnięcie przez Zamawiającego oczekiwanych zamierzeń będących przedmiotem projektu. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów potwierdzających równoważność materiałów i urządzeń. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie niezbędna do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o akceptacji lub odmowie przyjęcia tzw. „równoważników”.
Opisu przedmiotu zamówienia dokonano poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2) i pkt 3) ustawy PZP, co oznacza, iż dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45262410-8 - Wznoszenie konstrukcji budynków
42113110-8 - Płyty fundamentowe
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45232454-9 - Roboty budowlane w zakresie zbiorników wód deszczowych
43124100-9 - Drenaże
45215500-2 - Toalety publiczne
44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289732,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAMSTER POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8842747620
7.3.3) Ulica: Pod Hałdą 37B
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-206
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wykonanie przyłączy wody; wykonanie kanalizacji sanitarnej, drenażu, kanalizacji deszczowej; wykonanie przyłącza energetycznego WLZ, wykonanie fundamentu pod toaletę; roboty brukarskie.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Przebudowa rowu przydrożnego przy ul. Myśliwskiej w Jastrzębiu-Zdroju
- Bieżące utrzymanie czystości budynków oraz terenów administrowanych przez Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju
- Zakup kontenerów sanitarnych i mieszkalnych
- Rozbudowa i przebudowa oświetlenia przy ulicy Dworcowej w Jastrzębiu-Zdroju.
- Druk Planów Miasta Jastrzębie-Zdrój
- Sukcesywne dostawy warzyw, ziemniaków i jabłek do Zakładu Karnego w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2048P Chrustowo-Lulin - etap 1
- Budowa tężni solankowej z nasadzeniami
- "Rozwój placówek wsparcia dziennego dla dzieci i młodzieży w gminie Igołomia-Wawrzeńczyce"
- Modernizacja obiektu sportowo - rekreacyjnego wraz z obiektem szatniowo - sanitarnym w miejscowości Jastrzębia
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Lelisie o pomieszczenia zaplecza kuchennego i przebudowa istniejącej kuchni
- Remontu budynku nowego internatu w Szczawnicy Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy - Jabłonce, II etap - uzupełnianie ubytków oraz malowanie ścian i sufitów pomieszczeń budynków
więcej: Płyty fundamentowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.