Ogłoszenie z dnia 2025-10-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00379033/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Budowa modułu uwierzytelniania i autoryzacji użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych systemu webowego SPD wraz z dalszą rozbudową SPD
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: natalia.mosiadz@pgi.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pgi1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
geologia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa modułu uwierzytelniania i autoryzacji użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych systemu webowego SPD wraz z dalszą rozbudową SPD2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04c365d3-9a66-4889-b224-51cd9366e2c1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00471979
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379033
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EDZ.26.91.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa modułu uwierzytelniania i autoryzacji użytkowników wewnętrznych
i zewnętrznych systemu webowego SPD wraz z dalszą rozbudową SPD, w tym w szczególności:
Zadanie 1 - Budowa systemu autentykacji SPD wraz z nową logiką aplikacji, ról i uprawnień,
Zadanie 2 - Nowy moduł kolejkowania raportów SPD,
Zadanie 3 - Utworzenie REST-API nad bazą danych SPD,
Zadanie 4 - Asysta utrzymanie-rozwój,
a także świadczenia usług gwarancyjnych w okresie 18 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
Przedmiot prac będzie realizowany w następujący sposób:
a) zamówienie podstawowe, tj.:
Zadanie 1 - budowa systemu autentykacji SPD wraz z nową logiką aplikacji, ról i uprawnień,
Zadanie 4 - asysta utrzymania rozwoju w ilości 800 roboczogodzin,
b) zamówienie objęte prawem opcji, tj.:
Zadanie 2 - nowy moduł kolejkowania raportów SPD,
Zadanie 3 - utworzenie REST-API nad bazą danych SPD,
Zadanie 4 - asysta utrzymania rozwoju w ilości 330 roboczogodzin.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji odnośnie realizacji zadań 2 lub 3 w okresie obowiązywania Umowy, jednakże decyzję o uruchomieniu zadania 2 przekaże Wykonawcy nie później niż 5 miesięcy od daty podpisania Umowy , a o uruchomieniu zadania 3 nie później niż 8 miesięcy od tej daty. Zadanie 4 – Świadczenie usługi asysty będzie realizowane w wymiarze maksymalnym do 1 130 roboczogodzin, przy czym 800 roboczogodzin będzie stanowiło zamówienie podstawowe, a 330 roboczogodzin objęte będzie prawem opcji.
2. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia;
załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1132030,5 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1451154 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1132030,5 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALM SERVICES TECHNOLOGY GROUP sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5213702734
7.3.3) Ulica: PUŁAWSKA 145
7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA
7.3.5) Kod pocztowy: 02-715
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Geosolution sp. z o.o. Zadanie nr 3 oraz częściowo Zadanie nr 4
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALM SERVICES TECHNOLOGY GROUP SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ALM SERVICES TECHNOLOGY GROUP SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1132030,5 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr255 im. C.K.Norwida w Warszawie w 2026 r.
- OBSŁUGA SERWISOWA (FSMA) URZĄDZEŃ SYSTEMU DRUKU CYFROWEGO CANON, XEROX i Konica Minolta dla potrzeb ZAKŁADU WYDAWNICTW STATYSTYCZNYCH
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z karty chemioterapii określonych w 3 pakietach.
- Dostarczanie obiadów do ośrodków wsparcia. Część 3.
- Dostawa termowagi sprzężonej ze spektrometrem masowym.
- Przygotowywanie i dowożenie gorących zestawów obiadowych uczestnikom Ośrodka Wsparcia i Rehabilitacji dla Osób Niepełnosprawnych przy ul. Rozłogi 10 w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





