eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowa modułu uwierzytelniania i autoryzacji użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych systemu webowego SPD wraz z dalszą rozbudową SPD



Ogłoszenie z dnia 2025-08-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Budowa modułu uwierzytelniania i autoryzacji użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych systemu webowego SPD wraz z dalszą rozbudową SPD

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000332133

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rakowiecka 4

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-975

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: natalia.mosiadz@pgi.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgi.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

instytut badawczy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

geologia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa modułu uwierzytelniania i autoryzacji użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych systemu webowego SPD wraz z dalszą rozbudową SPD

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04c365d3-9a66-4889-b224-51cd9366e2c1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00379033

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pgi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pgi

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami pkt 12 SWZ - SPOSÓB KOMUNIKACJI, pkt 13 SWZ - OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT ORAZ WYMAGANIA FORMALNE DOTYCZĄCE SKŁADANYCH OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW oraz pkt 15 SWZ - SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami pkt 23 SWZ - DANE OSOBOWE

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami pkt 23 SWZ - DANE OSOBOWE

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: EDZ.26.91.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa modułu uwierzytelniania i autoryzacji użytkowników wewnętrznych
i zewnętrznych systemu webowego SPD wraz z dalszą rozbudową SPD, w tym w szczególności:
 Zadanie 1 - Budowa systemu autentykacji SPD wraz z nową logiką aplikacji, ról i uprawnień,
 Zadanie 2 - Nowy moduł kolejkowania raportów SPD,
 Zadanie 3 - Utworzenie REST-API nad bazą danych SPD,
 Zadanie 4 - Asysta utrzymanie-rozwój,
a także świadczenia usług gwarancyjnych w okresie 18 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń.
Przedmiot prac będzie realizowany w następujący sposób:
a) zamówienie podstawowe, tj.:
 Zadanie 1 - budowa systemu autentykacji SPD wraz z nową logiką aplikacji, ról i uprawnień,
 Zadanie 4 - asysta utrzymania rozwoju w ilości 800 roboczogodzin,
b) zamówienie objęte prawem opcji, tj.:
 Zadanie 2 - nowy moduł kolejkowania raportów SPD,
 Zadanie 3 - utworzenie REST-API nad bazą danych SPD,
 Zadanie 4 - asysta utrzymania rozwoju w ilości 330 roboczogodzin.
Zamawiający może skorzystać z prawa opcji odnośnie realizacji zadań 2 lub 3 w okresie obowiązywania Umowy, jednakże decyzję o uruchomieniu zadania 2 przekaże Wykonawcy nie później niż 5 miesięcy od daty podpisania Umowy , a o uruchomieniu zadania 3 nie później niż 8 miesięcy od tej daty. Zadanie 4 – Świadczenie usługi asysty będzie realizowane w wymiarze maksymalnym do 1 130 roboczogodzin, przy czym 800 roboczogodzin będzie stanowiło zamówienie podstawowe, a 330 roboczogodzin objęte będzie prawem opcji.
2. Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w:
 załączniku nr 1 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia;
 załączniku nr 2 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72230000-6 - Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

zamówienie objęte prawem opcji, tj.:
- Zadanie 2 - nowy moduł kolejkowania raportów SPD,
- Zadanie 3 - utworzenie REST-API nad bazą danych SPD,
- Zadanie 4 - asysta utrzymania rozwoju w ilości 330 roboczogodzin.
Zamawiający w okresie obowiązywania Umowy (określonym § 2 ust. 1 Umowy) może skorzystać z prawa opcji polegającego na zleceniu Wykonawcy wykonania zadań 2 lub zadania 3 oraz zadania 4 w zakresie 330 roboczogodzin.

Zamawiający skorzysta z prawa opcji na następujących zasadach:
1) w przypadku uzyskania decyzji organu finansującego o przyznaniu finansowania na rok 2026 dla obszaru zadań związanych z utrzymaniem i rozwojem aplikacji i baz danych służących hydrogeologii, oraz utrzymaniu celowości technicznej realizacji Zadań 2 lub Zadania 3 przez dział GDB-588 odpowiedzialny za systemy dziedzinowe,
2) w przypadku realizacji przedmiotu umowy w zakresie Zadania 1 Zamawiający będzie uprawniony do skorzystania z zamówienia objętego prawem opcji na warunkach określonych w umowie przekazując Wykonawcy informację o jej uruchomieniu, na piśmie bądź na adres poczty elektronicznej poprzez przedstawiciela Zamawiającego, w przypadku Zadania 2 nie później niż 5 miesięcy od daty zawarcia Umowy a w przypadku Zadania 3 nie później niż 8 miesięcy od dnia zawarcia Umowy,
3) usługi w ramach zamówienia objętego prawem opcji realizowane będą na takich samych warunkach, jak usługi w ramach zamówienia podstawowego,
4) o zamiarze skorzystania z zamówienia objętego prawem opcji, w zakresie Zadania 4, Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie bądź na adres poczty elektronicznej poprzez przedstawiciela Zamawiającego, które zostanie przekazane Wykonawcy z co najmniej 10-dniowym wyprzedzeniem.

Zamówienie realizowane w ramach zamówienia objętego prawem opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nie skorzystanie z zamówienia objętego prawem opcji nie skutkuje po stronie Wykonawcy powstaniem żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koncepcja (K)

4.3.6.) Waga: 50

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Wykonawca spełni warunek w zakresie zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że
7.3.4.1. posiada ważny certyfikat zgodności z normą ISO/IEC 27001 w zakresie systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji. Certyfikat musi być wydany przez jednostkę certyfikującą akredytowaną przez Polskie Centrum Akredytacji lub inny odpowiedni organ akredytacyjny działający w ramach systemu IAF (International Accreditation Forum).
7.3.4.2. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował:
7.3.4.2.1. co najmniej 1 (jedną) lub więcej usługę modernizacji, rozbudowy lub budowy z wdrożeniem dojrzałego webowego systemu gromadzenia, przetwarzania i udostępniania danych o złożonej logice biznesowej i złożonej logice uprawnień wykonanej w technologii bazodanowej Oracle (19 lub nowszej), Oracle Data Pump Export and Import Utility (expdp/impdp) oraz technologii uwierzytelniania Oracle OIM, gdzie w architekturze rozwiązania zastosowano podział na zintegrowane i zsynchronizowane ze sobą w czasie rzeczywistym dwie części/elementy systemu: część publikacyjną/dostępną on-line publicznie służącą do udostępniania danych lub interakcji z interesariuszami zewnętrznymi oraz część dostępną wewnątrz organizacji służącą do zarządzania systemem i danymi oraz do ich edycji przez użytkowników/operatorów uprawnionych w organizacji poprzez dedykowane funkcjonalności formularzowe oraz przez administratora poprzez dedykowany panel administracyjny;
7.3.4.2.2. co najmniej 2 (dwie) lub więcej usługi budowy z wdrożeniem webowego systemu lub aplikacji służących do udostępniania danych lub obsługi klienta/użytkownika publicznego poprzez pobieranie przez niego raportów lub wydruków lub innych plików po uprzedniej rejestracji poprzez formularz internetowy, wykorzystującej technologię 2FA (dwuskładnikowej autentykacja/uwierzytelniania) i OTP (One-Time Password);
7.3.4.2.3. co najmniej 1 (jedną) lub więcej usługę modernizacji, rozbudowy lub budowy z wdrożeniem webowego systemu GIS, wykorzystującego technologię bazodanową Oracle 19 (lub nowszą), oprogramowanie funkcjonalności GIS utworzone przy użyciu języków Java oraz rozwiązań GIS opartych o Geoserver, OpenLayers i funkcje przestrzenne Oracle Spatial, służącego do pozyskiwania przez użytkowników danych środowiskowych, miejskich lub infrastrukturalnych – atrybutowych i przestrzennych, posiadającego złożoną logikę biznesową wprowadzania, weryfikacji i udostępniania danych, złożoną logikę nadawania uprawnień (minimum: użytkownik zewnętrzny, użytkownik zaawansowany, administrator) oraz posiadający funkcjonalności co najmniej:
a) rejestrowania nowych klas przestrzennych oraz map bazowych (podkładowych),
b) konfiguracji wyświetlanych warstw z danymi,
c) identyfikacji danych na mapie,
d) selekcji danych na mapie z możliwością uzyskania dla nich raportu,
e) generowania raportów predefiniowanych i zaawansowanych,
f) analiz przestrzennych pozwalających na operacje przestrzenne pomiędzy warstwami (co najmniej nachodzenie, szukanie konfliktów między warstwami z uwzględnieniem bufora),
g) wykorzystania w analizie danych z innych systemów za pośrednictwem usług sieciowych (web service).
7.3.4.2.4. co najmniej 2 (dwie) lub więcej usługi budowy z wdrożeniem webowego systemu lub aplikacji wykorzystującej technologię API REST i swagger oraz standard OpenAPI 3.0 lub nowszy.
7.3.4.2.5. co najmniej 1 (jedną) lub więcej usługę budowy z wdrożeniem webowego systemu lub aplikacji opartych o architekturę back-end i front-end oraz technologie: Node.js, TypeScript, React.
7.3.4.2.6. co najmniej 1 (jedną) lub więcej usługę budowy z wdrożeniem webowego systemu lub aplikacji wykorzystującej rozwiązanie kolejkowania raportów lub innych operacji/procesów obsługiwane za pomocą JMS (Java Message Service) i oprogramowania/funkcji serwera weblogic.
7.3.4.2.7. co najmniej 1 (jedną) lub więcej usługę budowy z wdrożeniem webowego systemu lub aplikacji wykorzystującej rozwiązanie kolejkowania raportów lub innych operacji/procesów obsługiwane za pomocą rozwiązań MQ (Message Queue) z grupy rozwiązań opensource.
7.3.4.2.8. co najmniej 1 (jedną) lub więcej usługę budowy z wdrożeniem systemu lub aplikacji z wykorzystaniem technologii konteneryzacji i docker.
Łączna wartość wszystkich usług musi być nie mniejsza niż 1 300 000,00 PLN brutto.

Uwaga:
Wyżej wymienione wymagania mogą być spełnione łącznie, ale w ramach nie mniej niż dwóch usług.
Przez jedną usługę Zamawiający rozumie zamówienie zrealizowane w ramach jednej umowy.
Zamawiający dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego w ww. warunku.
W przypadku, gdy wartość usług została wyrażona w walucie innej niż PLN, Zamawiający przeliczy ją na PLN przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji niniejszego postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego.
7.3.4.3. dysponuje lub w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie dysponować osobami które zostaną skierowane do realizacji zamówienia, tj.:
7.3.4.3.1. Kierownik projektu z doświadczeniem minimum 10 lat w branży IT, posiadający certyfikat Prince2 Practitioner lub równoważny, posiadający doświadczenie w projektach dotyczących systemów GIS o tematyce środowiskowej posiadającymi złożoną logikę biznesową;
7.3.4.3.2. Analityk senior z doświadczeniem minimum 10 lat w branży IT, posiadający certyfikat OMG-Certified UML Professional lub równoważny, posiadający odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie analizy systemów klasy GIS o tematyce środowiskowej, systemów wykorzystujących technologię bazodanową Oracle, systemów wykorzystujących OIM oraz OTP;
7.3.4.3.3. Projektant senior posiadający kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania systemów w architekturze J2EE zorientowanych na usługi w oparciu o bazę danych Oracle;
7.3.4.3.4. Administrator/developer senior posiadający kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie projektowania i tworzenia baz danych w technologii Oracle 19 lub wyższej oraz stosowania takich rozwiązań jak Oracle Spatial i Oracle Data Pump Export and Import Utility;
7.3.4.3.5. Programista senior posiadającym kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu przy użyciu języków Java oraz technologii J2EE, WebLogic, Oracle, w tym rozwiązań JMS;
7.3.4.3.6. Programista senior posiadający kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu rozwiązań typu MQ w oprogramowaniu opensource;
7.3.4.3.7. Programista senior posiadający kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu rozwiązań 2FA i OTP;
7.3.4.3.8. Programista mid-level lub senior posiadający kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu przy użyciu języków i technologii: Node.js, TypeScript, React;
7.3.4.3.9. Programista senior posiadający kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu przy użyciu technologii API-REST, swagger, OpenAPI;
7.3.4.3.10. Programista senior posiadający odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w programowaniu przy użyciu języków Java oraz technologii Geoserver i OpenLayers;
7.3.4.3.11. Specjalista od nadzorowania i wdrażania produktów IT posiadający certyfikat Professional Scrum Product Owner lub równoważny;
7.3.4.3.12. Specjalista w zakresie wspierania zespołów Scrum i usprawniania procesów wytwarzania oprogramowania, posiadający certyfikat Professional Scrum Master lub równoważny;
7.3.4.3.13. Tester posiadający certyfikat ISTQB Advanced Level Automation Engineer lub równoważny;
7.3.4.3.14. Specjalista ds. inżynierii oprogramowania, posiadający odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w pracy z procesami CI/CD;
7.3.4.3.15. Administrator danych/specjalista z doświadczeniem z zakresu zarządzania bezpieczeństwem informacji posiadający ważny certyfikat osobowy, potwierdzający znajomość normy ISO/IEC 27001.
Uwaga:
Wymagane wyżej role/kompetencje mogą być łączone przez osoby w zespole Wykonawcy. Nie dopuszcza się jednak łączenia więcej niż trzech ról/kompetencji przez jedną osobę.
Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunku w następujący sposób:
Na potwierdzenie posiadanych kwalifikacji i doświadczenia wymagane jest wykazanie w Wykazie osób, dla każdej z osób w zespole Wykonawcy, jej udziału w wymaganej roli w ciągu ostatnich 3 lat, w realizacji co najmniej dwóch projektów informatycznych o charakterystyce usług wymaganej wyżej w pkt 7.3.4.2.1.-7.3.4.2.8. SWZ, a w przypadku łączenia wymaganych ról przez jedną osobą – co najmniej trzech takich projektów informatycznych.
W tym celu dla każdej osoby z Zespołu Wykonawcy należy przedstawić:
a) listę wykonanych projektów,
b) role, jakie pełniły w każdym z nich te osoby,
c) krótki opis/uzasadnienie charakterystyki/zakresu tych projektów w odniesieniu do usług wymaganych w pkt 7.3.4.2.1.-7.3.4.2.8. SWZ,
d) lata doświadczenia w branży IT, w tym w wymaganej roli,
W przypadku posiadania certyfikatów potwierdzających wiedzę i umiejętności – podać ich pełną nazwę i rok uzyskania.
W przypadku ról/kompetencji, dla których Zamawiający wskazał jako konieczny wymagany certyfikat – należy podać jego pełną nazwę, identyfikator/numer i rok uzyskania.
Doświadczenie ww. osób liczone będzie wstecz od dnia publikacji niniejszego postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego.
7.4. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z zapisami pkt 9.4 SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z zapisami pkt 9.5 SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

18. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
18.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ
w wysokości 12 000 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100).
18.2. Wykonawca wnosi wadium zgodnie z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
18.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy prowadzony w PKO BP, nr konta: 11 1020 1042 0000 8702 0504 1811 w tytule przelewu: „wadium, oznaczenie sprawy: EDZ.26.91.2025”.
18.4. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami pkt 11 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z zapisami § 11 załącznika nr 2 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowy"

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-28 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pgi

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-28 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-09-26

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 5

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zgodnie z pkt 17 SWZ

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

TERMIN WYKONANIA UMOWY
1. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy w terminie 30 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, z tym że realizacja poszczególnych zadań nastąpi w poniższych terminach:
1) zamówienie podstawowe ujęte w Zadaniu 1 – nie później niż do dnia 20 grudnia 2025 roku,
2) zamówienie objęte prawem opcji ujęte w Zadanie 2 – nie później niż do 10 miesięcy od daty zawarcia Umowy,
3) zamówienie objęte prawem opcji ujęte w Zadaniu 3 – nie później niż do 18 miesięcy od daty zawarcia Umowy,
4) Zadanie 4 (świadczenie usług asysty) - w terminie do 30 miesięcy od daty zawarcia Umowy lub do czasu wykorzystania maksymalnej liczby roboczogodzin asysty w zależności od tego, które ze zdarzeń nastąpi wcześniej.


Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z
okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2025
poz. 514).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.