Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00351393/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-16
- 2022/BZP 00372461/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i remont dróg o nawierzchni bitumicznej w Gminie Pilchowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PILCHOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257831
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Damrota 6
1.5.2.) Miejscowość: Pilchowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-145
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pilchowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pilchowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pilchowice.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i remont dróg o nawierzchni bitumicznej w Gminie Pilchowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77427e9d-359c-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00000652/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Modernizacja nawierzchni łącznika ul. L. Miki - ul. Olchowa w Żernicy (nakładka)
1.1.10 Przebudowa drogi gminnej ul. Polnej w Pilchowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00351393/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Przebudowa drogi gminnej, ul. Polnej w Pilchowicach1) Ogólny zakres zadania obejmuje:
a) wykonanie przebudowy pełnej konstrukcji jezdni;
b) wykonanie remontów istniejących przepustów.
Z uwagi na szerokość przebudowywanej jezdni (3,50 m), przewidziano do realizacji mijankę.
2) Charakterystyka konstrukcji nawierzchni jezdni oraz mijanki:
a) warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S 50/70 gr. 4 cm;
b) warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC16W 50/70 gr. 6 cm;
c) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm;
d) podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego 31,5/63 mm stabilizowanego mechanicznie gr. 30 cm.
3) Wody opadowe i roztopowe z drogi i pobocza będą odprowadzane do przydrożnego rowu melioracyjnego. Całkowita długość przebudowywanego odcinka wynosi około 656 m.
Uwaga: W ramach Zadania 1 należy wykonać projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych wraz z zaopiniowaniem i zatwierdzeniem czasowej organizacji ruchu przez: Starostę Powiatu Gliwickiego; Komendanta Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach; Wójta Gminy Pilchowice; Zarządu Dróg Powiatowych w Gliwicach. Wykonawca w imieniu Zamawiającego obowiązany jest na co najmniej 7 dni przed terminem wprowadzenia zatwierdzonej organizacji ruchu do zawiadomienia Starostwa Powiatowego w Gliwicach, Komendy Miejskiej Policji w Gliwicach, Starosty Powiatu Gliwickiego, Wójta Gminy Pilchowice oraz Zarząd Dróg Powiatowych w Gliwicach o terminie wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy wraz z pozytywnym odbiorem oznakowania przez ww. służby.
4) Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1.1. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
4.5.5.) Wartość części: 1248791,79 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Modernizacja nawierzchni łącznika L. Miki – Olchowa w Żernicy (nakładka)Przedmiotem zadania jest remont nawierzchni łącznik ul. Leopolda Miki – Olchowa w Żernicy (nakładka). Łącznik ulic jest drogą wewnętrzną zarządzaną przez Wójta Gminy Pilchowice.
1) Podstawowe parametry techniczne remontowanej nawierzchni łącznika:
a) klasa techniczna D (dojazdowa);
b) kategoria ruchu KR1;
c) szerokość jezdni 4,0 – 4,5 m;
d) obustronne pobocza o szerokości 0,75 m, z tłucznia kamiennego.
2) Projekt modernizacji nawierzchni łącznika ulic Leopolda Miki i Olchowej przewiduje wykonanie remontu nawierzchni w postaci dwóch warstw bitumicznych w postaci warstwy wyrównawczej (wiążącej) oraz ścieralnej a także wyrównanie i zagęszczenie destruktu bitumicznego powstałego z frezowania w-wy ścieralnej oraz frezowanie istniejącej nawierzchni na pełną grubość warstwy ścieralnej z włączeniem się do krawędzi nawierzchni dróg powiatowej i gminnej. Z uwagi na przebieg wysokościowy nowej nawierzchnia, w ramach zadania należy wykonać także przebrakowania nawierzchni zjazdów z kostki betonowej a także nawierzchni zjazdów z płyt betonowych dopasowując się do projektowanej niwelety drogi. W ramach przebrukowań nawierzchni zjazdów, należy również wymienić krawężniki na zjazdach zarówno na ich obwodzie oraz krawędzi jezdni z wyniesieniem ich na 4 cm ponad powierzchnią jezdni w miejscu połączenia z nawierzchnią oraz na 0 cm po obwodzie zjazdu. W związku z koniecznością dowiązania wszystkich nawierzchni, projekt przewiduje również wykonanie remontu nawierzchni chodnika na wyłukowaniu połączenia z droga powiatową. Po obwodzie bitumicznej nawierzchni jezdni wykonane zostaną obustronne pobocza z tłucznia łamanego o szerokości 75 cm. Sposób odwodnienia nie ulega zmianie – odwodnienie powierzchniowe poprzez ukształtowanie spadów podłużnych i poprzecznych. Obszar pomiędzy krawędzią poboczy utwardzonych a ogrodzeniami przewidziano do plantowania i dostosowania do nowych poboczy.
Uwaga: W ramach Zadania 2 należy wykonać projekt czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych. Wykonawca obowiązany jest na co najmniej 7 dni przed terminem wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu do zawiadomienia Wójta Gminy Pilchowice o terminie wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas przebudowy wraz z pozytywnym odbiorem oznakowania.
3) Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji technicznej, stanowiącej Załącznik nr 1.2. do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
45111240-2 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu
4.5.5.) Wartość części: 285682,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1059478,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1454033,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1059478,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: General Development Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452555567
7.3.3) Ulica: Piastowska 8
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
DROGOMAX SP. Z O.O. Roboty bitumiczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GENERAL DEVELOPMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GENERAL DEVELOPMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1059478,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256901,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432590,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256901,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: General Development Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6452555567
7.3.3) Ulica: Piastowska 8
7.3.4) Miejscowość: Tarnowskie Góry
7.3.5) Kod pocztowy: 42-600
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
DROGOMAX SP. Z O.O. Roboty bitumiczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GENERAL DEVELOPMENT SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GENERAL DEVELOPMENT SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256901,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PILCHOWICE
- Budowa kanalizacji na terenie gminy Pilchowice
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Sporządzenie zmian miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego gminy Pilchowice
więcej: przetargi PILCHOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury drogowej w gminie Zbrosławice - ul. Kopernika w Miedarach (II etap)
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Leszczyny w formule zaprojektuj i wybuduj
- ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA 2 PIĘTRA BUDYNKU OŚRODKA SZKOLNO-WYCHOWAWCZEGO Z ZAMIESZKANIA ZBIOROWEGO (INTERNAT) NA SZKOŁĘ ORAZ ROZBUDOWA O WINDĘ
- Budowa Parkingu Park&Ride w miejscowości Górno w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa parkingu i drogi pożarowej na os. Pawlikowskiego 11 w Żorach oraz przebudowa oświetlenia ulicznego
- Budowa drogi leśnej na odcinku Kuligowo - Policko. Etap II. Odcinek od km 2+700 do km 5+362.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.