eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz"Przegląd i konserwacja drzwi przeciwpożarowych z naprawami"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przegląd i konserwacja drzwi przeciwpożarowych z naprawami”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001126074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie Skłodowskiej 9

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-094

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.szczepanik@jurasza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.umk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przegląd i konserwacja drzwi przeciwpożarowych z naprawami”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91d05b02-55eb-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471861

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105631/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 Przegląd i konserwacja drzwi przeciwpożarowych z naprawami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413709/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NLZ.2022.271.87

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 130000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przegląd oraz konserwację wraz z naprawami drzwi przeciwpożarowych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy

4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu odrzucono jedyną ofertę, jaką złożoną w terminie składania ofert, w związku z powyższym Zamawiający zadecydował o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy p.z.p.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146788,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146788,20 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), dalej: ustawa p.z.p, Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy BAU-KONTROL Andrzej Mirowski na podstawie art. 226 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), ponieważ oferta nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
UZASADNIENIE: W toku wstępnego badania oferty Zamawiający stwierdził, że Wykonawca nie złożył oferty zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy p.z.p., tj. w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j. Dz.U.2022 poz. 671) podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania
w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego. Definicję podpisu zaufanego zawarto w treści ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.). Zgodnie z brzmieniem tego przepisu podpis zaufany to podpis elektroniczny, którego autentyczność
i integralność są zapewniane przy użyciu pieczęci elektronicznej ministra właściwego do spraw informatyzacji, zawierający: dane identyfikujące osobę, ustalone na podstawie środka identyfikacji elektronicznej wydanego
w systemie, o którym mowa w art. 20aa pkt 1 ww. ustawy obejmujące: imię (imiona), nazwisko oraz numer PESEL, a także identyfikator środka identyfikacji elektronicznej, przy użyciu którego został złożony i czas jego złożenia. Podpis kwalifikowany jest to natomiast zaawansowany podpis elektroniczny, który jest składany za pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego i który opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego (Dz.U.UE.910/2014). Weryfikacja podpisu przeprowadzona przez Zamawiającego poprzez dedykowaną aplikację wykazała, że nie została ona opatrzona żadnym z ww. podpisów – Wykonawca zeskanował uprzednio wypełnioną oraz podpisaną odręcznie ofertę i w takiej formie złożył za pośrednictwem platformy przetargowej. Zgodnie z przedstawionymi powyżej definicjami podpisów, o których mowa w art. 63 ust. 2 ustawy p.z.p, skan odręcznie podpisanej oferty nie spełnia wymogów określonych w tym przepisie. Jeśli zatem Wykonawca nie złożył
w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, to czynność ta – jako zastrzeżona pod rygorem nieważności – zgodnie z art. 73 ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360) jest nieważna, a co za tym idzie – oferta nie została złożona w sposób skuteczny.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy BAU-KONTROL Andrzej Mirowski na podstawie art. 226 ust. 6 ustawy p.z.p., ponieważ nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny
z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.