Ogłoszenie z dnia 2022-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00413709/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przegląd i konserwacja drzwi przeciwpożarowych z naprawami”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL UNIWERSYTECKI NR 1 IM. DR. A. JURASZA W BYDGOSZCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001126074
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Curie Skłodowskiej 9
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-094
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.szczepanik@jurasza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.jurasza.umk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jurasza.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przegląd i konserwacja drzwi przeciwpożarowych z naprawami”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91d05b02-55eb-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00105631/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Przegląd i konserwacja drzwi przeciwpożarowych z naprawami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00413709/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NLZ.2022.271.87
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje przegląd oraz konserwację wraz z naprawami drzwi przeciwpożarowych w Szpitalu Uniwersyteckim nr 1 im. dr. A. Jurasza w Bydgoszczy
4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44221220-3 - Drzwi przeciwpożarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu odrzucono jedyną ofertę, jaką złożoną w terminie składania ofert, w związku z powyższym Zamawiający zadecydował o unieważnieniu postępowania na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy p.z.p.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146788,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146788,20 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
UZASADNIENIE: W toku wstępnego badania oferty Zamawiający stwierdził, że Wykonawca nie złożył oferty zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy p.z.p., tj. w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 6 sierpnia 2010 r. o dowodach osobistych (t.j. Dz.U.2022 poz. 671) podpis osobisty to zaawansowany podpis elektroniczny w rozumieniu art. 3 pkt 11 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 910/2014 z dnia 23 lipca 2014 r. w sprawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania
w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnętrznym oraz uchylającego dyrektywę 1999/93/WE, weryfikowany za pomocą certyfikatu podpisu osobistego. Definicję podpisu zaufanego zawarto w treści ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.). Zgodnie z brzmieniem tego przepisu podpis zaufany to podpis elektroniczny, którego autentyczność
i integralność są zapewniane przy użyciu pieczęci elektronicznej ministra właściwego do spraw informatyzacji, zawierający: dane identyfikujące osobę, ustalone na podstawie środka identyfikacji elektronicznej wydanego
w systemie, o którym mowa w art. 20aa pkt 1 ww. ustawy obejmujące: imię (imiona), nazwisko oraz numer PESEL, a także identyfikator środka identyfikacji elektronicznej, przy użyciu którego został złożony i czas jego złożenia. Podpis kwalifikowany jest to natomiast zaawansowany podpis elektroniczny, który jest składany za pomocą kwalifikowanego urządzenia do składania podpisu elektronicznego i który opiera się na kwalifikowanym certyfikacie podpisu elektronicznego (Dz.U.UE.910/2014). Weryfikacja podpisu przeprowadzona przez Zamawiającego poprzez dedykowaną aplikację wykazała, że nie została ona opatrzona żadnym z ww. podpisów – Wykonawca zeskanował uprzednio wypełnioną oraz podpisaną odręcznie ofertę i w takiej formie złożył za pośrednictwem platformy przetargowej. Zgodnie z przedstawionymi powyżej definicjami podpisów, o których mowa w art. 63 ust. 2 ustawy p.z.p, skan odręcznie podpisanej oferty nie spełnia wymogów określonych w tym przepisie. Jeśli zatem Wykonawca nie złożył
w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne oferty w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, to czynność ta – jako zastrzeżona pod rygorem nieważności – zgodnie z art. 73 ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360) jest nieważna, a co za tym idzie – oferta nie została złożona w sposób skuteczny.
W związku z powyższym Zamawiający odrzucił ofertę Wykonawcy BAU-KONTROL Andrzej Mirowski na podstawie art. 226 ust. 6 ustawy p.z.p., ponieważ nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny
z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa sprzętu medycznego i ratowniczego na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości siedziby BBFO w Bydgoszczy w roku 2026
- Dostawa samochodów służbowych dla jednostek KAS województwa kujawsko-pomorskiego.
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli akademickich z zakresu Power BI w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia w okresie 24 miesięcy
- "Dostawy produktów żywnościowych- II (2025)"
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja, utrzymanie w gotowości i sprawności techniczno-eksploatacyjnej, naprawy oraz usuwanie awarii systemów p-poż oraz w zakresie monitoringu pożarowego w obiektach MHK
- "Dostosowanie do wymogów p.poż. budynku Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach przy ul. Szpitalnej 62" - ETAP I
- Przegląd i naprawa systemów sygnalizacji pożaru, oddymiania klatek schodowych i gaszenia pożaru w kontenerowych elektrowniach polowych KEP
- Modernizacja automatyki klap oddymiania - etap I Dostawa
- Zakup i dostawa sprzętu do doposażenia bazy magazynowej i ewakuacji ludności oraz zapewnienia ciągłości dostaw w powiecie aleksandrowskim
- ZAPROJEKTOWANIE, DOSTAWA, WYKONANIE I URUCHOMIENIE DŹWIĘKOWEGO SYSTEMU OSTRZEGAWCZEGO DSO W BUDYNKU NR 2 DOM STUDENCKI MĘSKI W AWF WARSZAWA, UL. MARYMONCKA 34,00-968 WARSZAWA."
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





